Zo'n strat model is inderdaad mooierquote:Op vrijdag 30 december 2005 02:09 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
je moet er van houden, wat vind je van deze dan, deze wil ik graag
[afbeelding]
En wat kosten ze nieuw ? Want 2e hands weet je niet of ze goed zijn, als je 1 met een kromme half hebt ben je de lulquote:Op vrijdag 30 december 2005 02:14 schreef guitarist.nl het volgende:
jep stevie ray vaughan custom shit bla bla bla veel geldmaarja zag er laatst 1tje 2de hands voor 1100
2000 DOLLARquote:Op vrijdag 30 december 2005 02:21 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
En wat kosten ze nieuw ? Want 2e hands weet je niet of ze goed zijn, als je 1 met een kromme half hebt ben je de lul![]()
ja het verschil is dat ook dat Steve Vai nog leeft en Stevie Ray Vaughan nietquote:Op vrijdag 30 december 2005 02:24 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dat valt nog mee, die ene ibanez JEM is 2300 EURO![]()
![]()
Maar post eens een plaatje van je versterkerquote:Op vrijdag 30 december 2005 02:25 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
ja het verschil is dat ook dat Steve Vai nog leeft en Stevie Ray Vaughan niet![]()
Puick ding, slaap zacht knulquote:Op vrijdag 30 december 2005 02:31 schreef guitarist.nl het volgende:
nog ff snel dan, daarna ben ik pitten!!
[afbeelding]
wordt ook wel gebruikt door o.a. the strokes, block party, alamo race track, yeah yeah yeah's!
een of andere vage mod die andere topic had dichtgegooit omdat er kanker in gezegt werdtquote:Op vrijdag 30 december 2005 02:32 schreef Maikuuul het volgende:
WTF = NJ ?
In de TT? Zou ik ook doen hoorquote:Op vrijdag 30 december 2005 02:33 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
een of andere vage mod die andere topic had dichtgegooit omdat er kanker in gezegt werdt![]()
kanker kanker kanker kanker kanker kanker kanker kanker kanker kanker kanker kanker kanker kanker kanker kanker kanker kanker kanker kanker kanker kanker kanker kanker kanker kankerquote:Op vrijdag 30 december 2005 02:33 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
een of andere vage mod die andere topic had dichtgegooit omdat er kanker in gezegt werdt![]()
Ey niet overdrijven he gekquote:Op vrijdag 30 december 2005 02:34 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
kanker kanker kanker kanker kanker kanker kanker kanker kanker kanker kanker kanker kanker kanker kanker kanker kanker kanker kanker kanker kanker kanker kanker kanker kanker kanker
like so![]()
Ik ga altijd bier drinken op de wc vét handigquote:Op vrijdag 30 december 2005 02:38 schreef The_Terminator het volgende:
Gadverdamme, welke idioot heeft het uitgevonden dat je zoveel moet pissen door bier?![]()
Hier ook al... Naja, ik ga zo ook lekker slapenquote:Op vrijdag 30 december 2005 02:41 schreef Dribbel_ het volgende:
Het is hier wel hendig sjiek stilboh
Ik snap echt niet hoe die maikuuul aan die woordne komtquote:Op vrijdag 30 december 2005 02:42 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Hier ook al... Naja, ik ga zo ook lekker slapen![]()
Je komt die rare woorden hier overal tegen op Fok! Maargoed, laat Maikuuul er maar lekker bij, ik ga me er ook niet druk om makenquote:Op vrijdag 30 december 2005 02:43 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik snap echt niet hoe die maikuuul aan die woordne komt
volgens mij is zijn pa echt een keer uitgeschoten met zijn black&decker tijdens het klussen en heeft hij onherstelbaar letsel toegebracht
ik maak me er ook niet druk om, bij de helft van de dingen die er gezegt worden denk ik hmmz wat betekend het eigenlijkquote:Op vrijdag 30 december 2005 02:48 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Je komt die rare woorden hier overal tegen op Fok! Maargoed, laat Maikuuul er maar lekker bij, ik ga me er ook niet druk om maken![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |