Ook cm 5?quote:Op vrijdag 30 december 2005 12:05 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Zo maar even wat foto's schieten denk ik
Geen 5 cm, drukte en warmte van de huizen maken 't snel smeltenquote:Op vrijdag 30 december 2005 12:06 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ook cm 5?
Als het niet meer is!
Echt goed gesneeuwd ook vannacht nog
Hier in de rustige straatjes zeker nietquote:Op vrijdag 30 december 2005 12:06 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Geen 5 cm, drukte en warmte van de huizen maken 't snel smelten
Da's ook tof..quote:Op vrijdag 30 december 2005 12:07 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Hier in de rustige straatjes zeker niet
Zoals mijn achtertuin![]()
Maar gisternacht was de hele stad wit
Je aanwezigheid ookquote:Op vrijdag 30 december 2005 12:05 schreef Viper_74 het volgende:
Ik merk alweer dat mijn afwezigheid opgemerkt is
Wat voor lenzen ?quote:Op vrijdag 30 december 2005 12:09 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Da's ook tof..
Nog even een bakkie en dan maar op pad met camera(canon eos350d)
Mag ik je aanraken?quote:
gewoon standaardlens nog (18-55). Heb de nodige centen niet om grotere/betere/duurderequote:
Die is zo goedquote:
quote:
Zat in 't pakket hequote:Op vrijdag 30 december 2005 12:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die is zo goed![]()
alleen heb ik er wel een 70-300mm lens bij
Same here .. en een flitsertjequote:Op vrijdag 30 december 2005 12:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die is zo goed![]()
alleen heb ik er wel een 70-300mm lens bij
Oh, dat moet ik ook nog hebbenquote:
Ik snap nu wel dat niemand je mist hier!quote:Op vrijdag 30 december 2005 12:14 schreef Viper_74 het volgende:
Als voorbeeldfunctie kan m'n imago niet geschaad worden door gezien te worden met jou samen
Alleen nog een portable harddrive erbij en ik ben helemaal klaar voor mn safari aankomende zomerquote:Op vrijdag 30 december 2005 12:19 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Wil zoveel, maar 't geld groeit me niet op de rug.. Eerst maar weer wat sparen
Doe maar niet, dan zien we straks scherpe foto's van je op fok!quote:Op vrijdag 30 december 2005 12:21 schreef Godlike02 het volgende:
En ik zit al half jaar te bedenken of ik hem moet gaan kopen![]()
Yep, is ook een goede lens hoor, die standaard. Alleen voor mijn vakantie wou ik dus meerquote:Op vrijdag 30 december 2005 12:17 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Zat in 't pakket he.
Heb wel een 1gig ultra(2) kaartje erbij gekocht, 256MB van canon schiet je zo vol
Heb ik dus nog niet. Sinds afgelopen week wel een rugzak om alles mee te vervoerenquote:
Wat houdt je tegen?quote:Op vrijdag 30 december 2005 12:21 schreef Godlike02 het volgende:
En ik zit al half jaar te bedenken of ik hem moet gaan kopen![]()
Wat moet ik me daarbij voorstellen ?quote:Op vrijdag 30 december 2005 12:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En ik heb er een imagetank bij.
Foto's van mezelf makenquote:Op vrijdag 30 december 2005 12:24 schreef webspider het volgende:
[..]
Doe maar niet, dan zien we straks scherpe foto's van je op fok!
Portable HD die je geheugenkaart leegtrektquote:Op vrijdag 30 december 2005 12:28 schreef webspider het volgende:
[..]
Wat moet ik me daarbij voorstellen ?
Een portable hardeschijf met een kaartlezer eraan. Heel handig voor als je langer weg bentquote:Op vrijdag 30 december 2005 12:28 schreef webspider het volgende:
[..]
Wat moet ik me daarbij voorstellen ?
Ik haal hm uit mn broekzakquote:Op vrijdag 30 december 2005 12:30 schreef Ynske het volgende:kan niet quoten dan hangt pc
@marc die vind ik juist zo onhandig he die rugzakken, schouder is veel makkelijker om ff snel je cam te pakken.
En ik werd nou juist helemaal gestoord van die schoudertasquote:Op vrijdag 30 december 2005 12:30 schreef Ynske het volgende:kan niet quoten dan hangt pc
@marc die vind ik juist zo onhandig he die rugzakken, schouder is veel makkelijker om ff snel je cam te pakken.
je voorbindpenis?quote:
investering is het inderdaad waard, maar mensen verklaren me voor gek dat ik 'zo'n dure' camera heb gekocht toendertijd..quote:Op vrijdag 30 december 2005 12:26 schreef Ynske het volgende:
ah wat joh sjowhan, zoveel geld is t niet, en t is de investering echt waard
* Ynske is helemaal verliefd op haar setje
Heb ik ook, goede combinatie hoor en SLR en een compactquote:Op vrijdag 30 december 2005 12:33 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
investering is het inderdaad waard, maar mensen verklaren me voor gek dat ik 'zo'n dure' camera heb gekocht toendertijd..
Terwijl 't gewoon heeft wat ik wil, een compactcamera zou ik er alleen nog naast willen (ixus 20 ofzo) voor snelle schotjes en voor grote feesten. Met een SLR kom je daar niet de zaal binnen
quote:
Ik zit nog te wachten op iets...quote:
Hmm, tamronlens valt qua prijs wel mee (denk ik?), 135 euro voor een 70-300mm lens.. Kom/Kwam een beetje in 't digitale fotocamera-wereldje binnenstappen, heb dus ook nog een hele hoop zelf te lerenquote:Op vrijdag 30 december 2005 12:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heb ik ook, goede combinatie hoor en SLR en een compactEn dat hoeft niet echt duur te zijn. Alleen zou ik als ik jou was wel eerst voor een goede lens gaan (kijk eens naar Tamron)
Heb ook vaak mijn compact bij me als ik gewoon even weg ga. Vandaag dus ook![]()
lekker laten lullenquote:Op vrijdag 30 december 2005 12:33 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
investering is het inderdaad waard, maar mensen verklaren me voor gek dat ik 'zo'n dure' camera heb gekocht toendertijd..
Terwijl 't gewoon heeft wat ik wil, een compactcamera zou ik er alleen nog naast willen (ixus 20 ofzo) voor snelle schotjes en voor grote feesten. Met een SLR kom je daar niet de zaal binnen
dezelfde lens Sigmaquote:Op vrijdag 30 december 2005 12:41 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Hmm, tamronlens valt qua prijs wel mee (denk ik?), 135 euro voor een 70-300mm lens.. Kom/Kwam een beetje in 't digitale fotocamera-wereldje binnenstappen, heb dus ook nog een hele hoop zelf te leren
Kan je lang wachtenquote:
Laatste keer dat ik keek was de 70-300/eur135 eigenlijk voor analoge camera's. Meer details daarover in FOTquote:Op vrijdag 30 december 2005 12:41 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Hmm, tamronlens valt qua prijs wel mee (denk ik?), 135 euro voor een 70-300mm lens..
Geen oudjaarssex ?quote:Op vrijdag 30 december 2005 12:46 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Kan je lang wachten
Geen tijd meer voor
Schrijf maar op je to do lijst voor volgend jaar dan!quote:Op vrijdag 30 december 2005 12:46 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Kan je lang wachten
Geen tijd meer voor
Gaat 'ie lekker frustie?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |