ik was nooit een fan van madonna....en nu nog nietquote:Op vrijdag 30 december 2005 01:12 schreef Mike het volgende:
Ik was niet zo'n fan van dit nummer toen het uitkwam. En nu nog niet.
UB40quote:Op vrijdag 30 december 2005 01:12 schreef Jane het volgende:
Deze Madonna is zeker oké!
Het enige nummer dit uur dat ik niks vind komt hierna...
Oh, deze vind ik dan wel weer te pruimen.quote:Op vrijdag 30 december 2005 01:12 schreef Mike het volgende:
Ik was niet zo'n fan van dit nummer toen het uitkwam. En nu nog niet.
Kingston Town is wel lekker makkelijk af te breken door de dj, want dat is toch 4 minuten hetzelfde.quote:Op vrijdag 30 december 2005 01:12 schreef Jane het volgende:
Het enige nummer dit uur dat ik niks vind komt hierna...
Tip van de dag, Mike!quote:Op vrijdag 30 december 2005 01:13 schreef Mike het volgende:
[..]
Kingston Town is wel lekker makkelijk af te breken door de dj, want dat is toch 4 minuten hetzelfde.
Ik vond Vogue of Express yourself leuker. Eigenlijk kan ik best veel van d'r hebben.quote:Op vrijdag 30 december 2005 01:13 schreef Jane het volgende:
[..]
Oh, deze vind ik dan wel weer te pruimen.
Meer nu dan toen, denk ik. Zoals het meeste van Madonna.
Die oude nummers vind ik nu wel leuk.
Goed dat je het zegt. Kan ik het volgende meezing nummer al klaar zettenquote:Op vrijdag 30 december 2005 01:13 schreef Mike het volgende:
[..]
Kingston Town is wel lekker makkelijk af te breken door de dj, want dat is toch 4 minuten hetzelfde.
Ik stoor me aan dat synthesizer 'rimshot' geluid wat door het hele nummer verwerkt zit, erg irritant ..quote:Op vrijdag 30 december 2005 01:15 schreef Gatalin het volgende:
Een mindere van UB40 al zeg ik het zelf...
quote:Op vrijdag 30 december 2005 01:19 schreef Mike het volgende:
Dit was wel een van de eerste nummers die ik fatsoenlijk uit m'n keyboard kreeg. 'Reggae' aan en je was al bijna klaar.
Zwijmelt meequote:Op vrijdag 30 december 2005 01:20 schreef I_doubt het volgende:
Een heerlijk nummer om weer lekker weg te zwijmelen![]()
Dat was inderdaad een heel leuk en vrolijk nummer, toen ze nog jong en enhtousias en ..... wasquote:Op vrijdag 30 december 2005 01:21 schreef Lu_uK het volgende:
ik ben gister blijven hangen bij, poupée de cire, poupée de zin van france gall geloof ik.
Zit ik nu alleen nog maar te luisteren.
Truste MrGoodGuy!quote:Op vrijdag 30 december 2005 01:24 schreef MrBadGuy het volgende:
Heej mensen ik ga weer naar bedje toe![]()
Oant moarn![]()
quote:Op vrijdag 30 december 2005 01:24 schreef MrBadGuy het volgende:
Oant moarn![]()
Trusten.quote:Op vrijdag 30 december 2005 01:24 schreef MrBadGuy het volgende:
Oant moarn![]()
quote:Op vrijdag 30 december 2005 01:24 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Dat was inderdaad een heel leuk en vrolijk nummer, toen ze nog jong en enhtousias en ..... was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |