quote:Op vrijdag 30 december 2005 00:52 schreef Diaan73 het volgende:
ow ja... geen uurlijstje van Peaceman... hij is al naar bed, en ik volg zo zn voorbeeld....veel plezier nog en slaap lekker. Tot morgen
zal proberen tussendoor af en toe te posten
Dat was de B-kant als ik het goed hebquote:Op vrijdag 30 december 2005 00:56 schreef Jane het volgende:
Fat Bottomed Girls...? Zit die vent wel op te letten?![]()
In My Life iig niet. Maar dat zou dan ook wel the limit zijn. Die duurt sowieso maar 2 min. 23. Da's ongeveer 1/10 van dat nummer van Yes.quote:Op vrijdag 30 december 2005 00:56 schreef SunChaser het volgende:
Maar vertel eens, hebben ze platen afgekapt dit uur?
Oh, maar we spoileren hier wel hoor.quote:Op vrijdag 30 december 2005 00:57 schreef Mike het volgende:
Ik heb de lijst er maar ff niet bijgepakt, dan is de verrassing des te groter.
Of Autobahn 23 minuten of In a Gadda Da Vida 17 minuten lang...quote:Op vrijdag 30 december 2005 00:52 schreef Beathoven het volgende:
Zouden ze tubular bells ook helemaal draaien
Vorig jaar lieten ze alleen het uitgekauwde intro-stukje horen
Such A Shame is ook een lang lied. Maar ja, 10 platen in 1 uur is wel te doen, stom dat ze soms wel platen afkappen, dan lullen ze maar minder.quote:Op vrijdag 30 december 2005 00:57 schreef Jane het volgende:
[..]
In My Life iig niet. Maar dat zou dan ook wel the limit zijn. Die duurt sowieso maar 2 min. 23. Da's ongeveer 1/10 van dat nummer van Yes.
Ja, ik zag al dat de songtekst de hele tijd al gepost wordt voordat het nummer komt.quote:Op vrijdag 30 december 2005 00:58 schreef Jane het volgende:
[..]
Oh, maar we spoileren hier wel hoor.
Haar fanclub waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 30 december 2005 00:58 schreef Mike het volgende:
Hoe komt dit nummer aan zoveel stemmen?Het zegt me niet zo veel...
Durf ik hem dan nog te posten?quote:Op vrijdag 30 december 2005 00:57 schreef Mike het volgende:
Ik heb de lijst er maar ff niet bijgepakt, dan is de verrassing des te groter.
Jawel!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 30 december 2005 01:01 schreef Gatalin het volgende:
Het program voor komend uur:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
Posten jullie telkens de lijst voor het uur erna?quote:
Midden in de nacht luisteren relatief weinig mensen en is het vaak niet lonend om reclame te makenquote:
Het leven is vol verrassingen, ook voor jouquote:Op vrijdag 30 december 2005 01:02 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Klootzak. Ik wil slapenEn nu zie ik dat ik mooie plaatjes mis
golfer dacht dat de teksten alleen gepost werden om posts op te krikken en vond bovendien dat je niet over een nummer mocht praten als je er geen diepzinnig verhaal bij had of het minstens had meegemaakt toen.quote:
ik mag dus niks meer zeggenquote:Op vrijdag 30 december 2005 01:04 schreef Jane het volgende:
[..]
golfer dacht dat de teksten alleen gepost werden om posts op te krikken en vond bovendien dat je niet over een nummer mocht praten als je er geen diepzinnig verhaal bij had of het minstens had meegemaakt toen.
Ervoorquote:Op vrijdag 30 december 2005 01:02 schreef Mike het volgende:
[..]
Posten jullie telkens de lijst voor het uur erna?
En dan hebben we er net nog uitgelegen ook.quote:Op vrijdag 30 december 2005 01:04 schreef Lu_uK het volgende:
is dit al deel 23hoe kan dat nou, gister was het nog deel 13,
In één dag 10 delen. Dat is wel echt té snel.
Je hebt wel te maken met een groep topposters hèquote:Op vrijdag 30 december 2005 01:04 schreef Lu_uK het volgende:
is dit al deel 23hoe kan dat nou, gister was het nog deel 13,
In één dag 10 delen. Dat is wel echt té snel.
Hey, da's flauw...hij is de enige op het forum die alle nummers meegemaakt heeft.quote:Op vrijdag 30 december 2005 01:04 schreef Jane het volgende:
[..]
golfer dacht dat de teksten alleen gepost werden om posts op te krikken en vond bovendien dat je niet over een nummer mocht praten als je er geen diepzinnig verhaal bij had of het minstens had meegemaakt toen.
quote:Op vrijdag 30 december 2005 01:06 schreef Mike het volgende:
[..]
Hey, da's flauw...hij is de enige op het forum die alle nummers meegemaakt heeft.
Ja, dat snap ik. Dat was de vraag ook niet.quote:
haha, dan mag ik maar met ongeveer 50 nummers uit de hele lijst meepratenquote:Op vrijdag 30 december 2005 01:04 schreef Jane het volgende:
[..]
Als hij stopt stop ik ookquote:Op vrijdag 30 december 2005 01:07 schreef SunChaser het volgende:
Anyway, Golfert post niet meer mee de komende drie dagen. We hebben het zelf verpest
ik was nooit een fan van madonna....en nu nog nietquote:Op vrijdag 30 december 2005 01:12 schreef Mike het volgende:
Ik was niet zo'n fan van dit nummer toen het uitkwam. En nu nog niet.
UB40quote:Op vrijdag 30 december 2005 01:12 schreef Jane het volgende:
Deze Madonna is zeker oké!
Het enige nummer dit uur dat ik niks vind komt hierna...
Oh, deze vind ik dan wel weer te pruimen.quote:Op vrijdag 30 december 2005 01:12 schreef Mike het volgende:
Ik was niet zo'n fan van dit nummer toen het uitkwam. En nu nog niet.
Kingston Town is wel lekker makkelijk af te breken door de dj, want dat is toch 4 minuten hetzelfde.quote:Op vrijdag 30 december 2005 01:12 schreef Jane het volgende:
Het enige nummer dit uur dat ik niks vind komt hierna...
Tip van de dag, Mike!quote:Op vrijdag 30 december 2005 01:13 schreef Mike het volgende:
[..]
Kingston Town is wel lekker makkelijk af te breken door de dj, want dat is toch 4 minuten hetzelfde.
Ik vond Vogue of Express yourself leuker. Eigenlijk kan ik best veel van d'r hebben.quote:Op vrijdag 30 december 2005 01:13 schreef Jane het volgende:
[..]
Oh, deze vind ik dan wel weer te pruimen.
Meer nu dan toen, denk ik. Zoals het meeste van Madonna.
Die oude nummers vind ik nu wel leuk.
Goed dat je het zegt. Kan ik het volgende meezing nummer al klaar zettenquote:Op vrijdag 30 december 2005 01:13 schreef Mike het volgende:
[..]
Kingston Town is wel lekker makkelijk af te breken door de dj, want dat is toch 4 minuten hetzelfde.
Ik stoor me aan dat synthesizer 'rimshot' geluid wat door het hele nummer verwerkt zit, erg irritant ..quote:Op vrijdag 30 december 2005 01:15 schreef Gatalin het volgende:
Een mindere van UB40 al zeg ik het zelf...
quote:Op vrijdag 30 december 2005 01:19 schreef Mike het volgende:
Dit was wel een van de eerste nummers die ik fatsoenlijk uit m'n keyboard kreeg. 'Reggae' aan en je was al bijna klaar.
Zwijmelt meequote:Op vrijdag 30 december 2005 01:20 schreef I_doubt het volgende:
Een heerlijk nummer om weer lekker weg te zwijmelen![]()
Dat was inderdaad een heel leuk en vrolijk nummer, toen ze nog jong en enhtousias en ..... wasquote:Op vrijdag 30 december 2005 01:21 schreef Lu_uK het volgende:
ik ben gister blijven hangen bij, poupée de cire, poupée de zin van france gall geloof ik.
Zit ik nu alleen nog maar te luisteren.
Truste MrGoodGuy!quote:Op vrijdag 30 december 2005 01:24 schreef MrBadGuy het volgende:
Heej mensen ik ga weer naar bedje toe![]()
Oant moarn![]()
quote:Op vrijdag 30 december 2005 01:24 schreef MrBadGuy het volgende:
Oant moarn![]()
Trusten.quote:Op vrijdag 30 december 2005 01:24 schreef MrBadGuy het volgende:
Oant moarn![]()
quote:Op vrijdag 30 december 2005 01:24 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Dat was inderdaad een heel leuk en vrolijk nummer, toen ze nog jong en enhtousias en ..... was
dommiequote:Op vrijdag 30 december 2005 01:34 schreef Mike het volgende:
Hij kwam vaak naar het theater waar ik werkte en dan mocht ik gratis gaan kijken. Maar ik ging nooit want ik kende z'n muziek niet. Wat een tragiek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |