Veul aardiger 14.gifquote:
je sigquote:Op donderdag 29 december 2005 22:52 schreef Jelleee het volgende:
Woej, nog maar 299 posts!
Nu pas 11 uur?
Is van De Lama's!quote:Op donderdag 29 december 2005 22:52 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
je sig
"[ Libresse Invisible, plak jezelf onder en je bent onzichtbaar! ]"
Jechquote:Op donderdag 29 december 2005 22:54 schreef Mauro het volgende:
Oh, en ook niet pissen in een riviertje oid.
Er zijn namelijk van die visjes die
oke ik kruip pas net achter de pc en geen zin om te kijken wat ik gemist heb maar dit?quote:Op donderdag 29 december 2005 22:53 schreef RonaldV het volgende:
Overigens mag het bekend worden verondersteld dat je in de Zuidamerikaanse jungle het beste lange kledij kunt aantrekken, ivm allerlei insecten en ander ongedierte. Ik kan de kleding van Defensie (te koop bij iedere dumpzaak) van harte aanbevelen.
quote:Op donderdag 29 december 2005 22:55 schreef blackbully het volgende:
[..]
oke ik kruip pas net achter de pc en geen zin om te kijken wat ik gemist heb maar dit?
ik snap dit en fotografie niet echt?
was de link? gaat er iemand de jungel in?
zie einde vorige topicquote:Op donderdag 29 december 2005 22:55 schreef blackbully het volgende:
oke ik kruip pas net achter de pc en geen zin om te kijken wat ik gemist heb maar dit?
K_man verlaat ons voor Zuid-America.quote:Op donderdag 29 december 2005 22:55 schreef blackbully het volgende:
[..]
o oke. dan ben ik ook weer een beetje bij gepraatquote:Op donderdag 29 december 2005 22:56 schreef RonaldV het volgende:
[..]K-man gaat de orde herstellen in Suriname en wijde omgeving
Hmmm.. ik weet het perfecte cadeau. Jammer dat "Surinaams voor dummies" niet bestaatquote:Op donderdag 29 december 2005 22:56 schreef RonaldV het volgende:K-man gaat de orde herstellen in Suriname en wijde omgeving
Suggereer je nu dat hij niet terugkomt? Nee toch?quote:Op donderdag 29 december 2005 22:56 schreef Jelleee het volgende:
[..]
K_man verlaat ons voor Zuid-America.
Er is altijd nog "fotografie voor dummies"quote:Op donderdag 29 december 2005 22:58 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Hmmm.. ik weet het perfecte cadeau. Jammer dat "Surinaams voor dummies" niet bestaat
dat was wel wat voor mijn verjaardagquote:Op donderdag 29 december 2005 22:58 schreef Mauro het volgende:
[..]
Er is altijd nog "fotografie voor dummies"
Hij heeft daar zijn camera, een internetcafe en een meer vol met vissen de je pisbuis invliegen.quote:Op donderdag 29 december 2005 22:58 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Suggereer je nu dat hij niet terugkomt? Nee toch?
ik denk dat ie nog zit te f5-en in het vorige topicquote:Op donderdag 29 december 2005 23:00 schreef Shark.Bait het volgende:
waarom reageert k_man niet? issie al aan het pakken? Belletje aan het plegen naar Hotel Bouterse?
quote:Op donderdag 29 december 2005 23:00 schreef RonaldV het volgende:
[..]
ik denk dat ie nog zit te f5-en in het vorige topic
Je vergeet de pirana's. lichtend pad (donker is ook maar niks) "sneeuw", enz.quote:Op donderdag 29 december 2005 23:00 schreef Jelleee het volgende:
Hij heeft daar zijn camera, een internetcafe en een meer vol met vissen de je pisbuis invliegen.
Wat wij hij nog meer?![]()
Dat deed ik dus netquote:Op donderdag 29 december 2005 23:00 schreef RonaldV het volgende:
[..]
ik denk dat ie nog zit te f5-en in het vorige topic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |