Ja ploep... zo ongeveer het geluid als je dat ding eruit trekt...quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:53 schreef Modwire het volgende:
ploep?
Ik snap er geen reet van.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:27 schreef Vava het volgende:
Toen ik 7 was ging ik met mijn moeder en mijn oom en tante op zeilvakantie. Ik kon nog niet zo goed zwemmen dus ik had een zwemvest nodig. Mijn moeder was op zoek naar een zwemvest en een vriendin tipte haar: "Ga naar Leni, die heeft vast wel een zwemvest wat je kan gebruiken".
Ik had nooit van de naam Leni gehoord dus ik dacht dat Leni iemand was waar je dingen kon lenen![]()
Leni-ngadviseur?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 17:16 schreef Modwire het volgende:
Leni-saurus?
quote:Op woensdag 4 januari 2006 17:16 schreef cheukert het volgende:
Ik dacht toen ik klein was dat keeper synoniem was voor meneer van der Sar
LOLquote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:03 schreef IM_Barney het volgende:
Dat Suriname in Zuid-Amerika ligt en niet in Afrika kwam ik ook pas een paar maanden geleden achter![]()
ik ben daar ook pas net achter, ben ook al 22quote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:06 schreef Public_NME het volgende:
[..]
LOL![]()
Ik kwam er een paar maanden geleden achter dat Horeca staat voor HOtel REstaurant & CAfé!(ben toch al 22)
oh ze zien dus wel kleur maar niet zo goed als wij?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:35 schreef Nevje het volgende:
Ik dacht altijd dat honden en katten gewoon alle kleuren konden zien, net als wij.. maar het blijkt dus dat honden en katten kleurenblind zijn..![]()
"Honden en katten kunnen kleuren niet zo goed zien. Ze zien net als een kleurenblinde. Honden zien geen verschil tussen groen, geel, oranje en rood. Ze hebben ook moeite met grijze en groene tinten." - Bron
Ik dacht altijd dat je snel kon rennen als je schoenen zo'n lipje aan de achterkant hadden. Dit kwam omdat 1 jongen uit m'n klas heel snel kon rennen en hij was de enige met zo'n lipje. Het gevolg was dat binnen een aantal weken iedereen in de klas zulke schoenen hadquote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:48 schreef Fokkedop het volgende:
Ik dacht altijd als ik nieuwe schoenen had, dat ik dan sneller kon rennen
Altijd loud and proud: "Yes, nu kan ik harder rennen. Moet je zien"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |