abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33778975
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 20:50 schreef jna het volgende:

[..]

Ik dacht altijd dat je snel kon rennen als je schoenen zo'n lipje aan de achterkant hadden. Dit kwam omdat 1 jongen uit m'n klas heel snel kon rennen en hij was de enige met zo'n lipje. Het gevolg was dat binnen een aantal weken iedereen in de klas zulke schoenen had

reclameman van het jaar!
  vrijdag 6 januari 2006 @ 21:01:11 #227
100054 Quarks
little Eiffel! little Eiffel!
pi_33779123
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 20:46 schreef jna het volgende:
Ik kwam er ook pas na een aantal jaar achter dat het geen flikker uitmaakt welke kleur doek een stierenvechter heeft, stieren zijn namelijk ook kleurenblind dus dat verhaal van een "rode" doek is onzin.
De stier komt er ook op af als het een andere kleur is.

Dat wist ik dus niet
Bijna.
Stieren zijn praktisch kleurenblind: ze kunnen rood amper onderscheiden van andere kleuren.
Daarom reageren ze ook hetzelfde op een rode doek als op een groene of blauwe, namelijk helemaal niet (tenzij er wil heen en weer wordt gezwaaid met de doek).
Vele zoölogen denken zelfs dat je om een stier te prikkelen, beter een witte doek kunt nemen.

De bonte kleding en de rode doeken van de Spaanse torero's zijn dus eerder bedoeld voor het publiek.
De stieren reageren alleen maar woedend op het gezwaai en de drukte om hen heen, niet op de rode kleur.

* 11:15, restate my assumptions: 1. Mathematics is the language of nature. 2. Everything around us can be represented and understood through numbers. 3. If you graph these numbers, patterns emerge. Therefore: There are patterns everywhere in nature.*
  vrijdag 6 januari 2006 @ 21:05:56 #228
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_33779291
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 21:01 schreef Quarks het volgende:

[..]

Bijna.
Stieren zijn praktisch kleurenblind: ze kunnen rood amper onderscheiden van andere kleuren.
Daarom reageren ze ook hetzelfde op een rode doek als op een groene of blauwe, namelijk helemaal niet (tenzij er wil heen en weer wordt gezwaaid met de doek).
Vele zoölogen denken zelfs dat je om een stier te prikkelen, beter een witte doek kunt nemen.

De bonte kleding en de rode doeken van de Spaanse torero's zijn dus eerder bedoeld voor het publiek.
De stieren reageren alleen maar woedend op het gezwaai en de drukte om hen heen, niet op de rode kleur.

Ja, dat zeg ik toch
Jawel, je keek.
  vrijdag 6 januari 2006 @ 21:12:20 #229
100054 Quarks
little Eiffel! little Eiffel!
pi_33779518
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 21:05 schreef jna het volgende:

[..]

Ja, dat zeg ik toch
Stieren komen er alleen op af als je wild gaat doen met de doek en als het druk is om ze heen.
De doek opzich doet niet zo veel.
* 11:15, restate my assumptions: 1. Mathematics is the language of nature. 2. Everything around us can be represented and understood through numbers. 3. If you graph these numbers, patterns emerge. Therefore: There are patterns everywhere in nature.*
pi_33779623
Ik wist tot een paar maanden terug niet dat Johan de Witt echt bestaan heeft, ik kende em alleen als de user op Fok!
Power perceived is power achieved.
pi_33779626
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 18:03 schreef IM_Barney het volgende:
Dat Suriname in Zuid-Amerika ligt en niet in Afrika kwam ik ook pas een paar maanden geleden achter
Dat denbosch richting zee is en gelderland richting duitsland (ik dacht altijd andersom)

vanuit mijn perspectief dan he
  Redactie Frontpage vrijdag 6 januari 2006 @ 23:35:27 #232
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_33784472
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 21:15 schreef Modwire het volgende:
Ik wist tot een paar maanden terug niet dat Johan de Witt echt bestaan heeft, ik kende em alleen als de user op Fok!
dat vind ik eerlijk gezegd redelijk beschamend
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
  zaterdag 7 januari 2006 @ 04:06:26 #233
39297 Tichelaar
4 8 15 16 23 42
pi_33790252
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 10:01 schreef Skv het volgende:

[..]

Ik snap er geen reet van.
Wie is Leni dan
Lenie 't Hart
Asjemenou
  zaterdag 7 januari 2006 @ 09:15:26 #234
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_33791761
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 21:15 schreef outcast_within het volgende:

[..]

Dat denbosch richting zee is en gelderland richting duitsland (ik dacht altijd andersom)

vanuit mijn perspectief dan he
De zee is toch niet echt bij den bosch om de hoek ?
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_33791823
De uitdrukking "Schat, zet de bokma koud" snapte ik niet helemaal. Ik wist niet dat bokma een drank is, en ik vond het zielig voor de bok om 'm maar koud te zetten. .
Op vrijdag 12 januari 2007 03:39 schreef Xennia het volgende:
Mayo is de dochter die ik nooit had!
  zaterdag 7 januari 2006 @ 09:42:44 #236
16976 Fling
Fan o' man
pi_33791906
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 09:29 schreef ma_jojo het volgende:
De uitdrukking "Schat, zet de bokma koud" snapte ik niet helemaal. Ik wist niet dat bokma een drank is, en ik vond het zielig voor de bok om 'm maar koud te zetten. .
Ik vond het juist stom omdat in die reclame mensen altijd naar huis gingen bellen omdat te zeggen; zelfs een detective (?) die een boef achterna zat. Als je die fles gewoon altijd in de koelkast zette, dan hoefde je ook niet steeds te bellen op onhandige momenten.
Heads I win, tails you lose
Out of my way, I'm coming through
pi_33791936
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 09:42 schreef Fling het volgende:

[..]

Ik vond het juist stom omdat in die reclame mensen altijd naar huis gingen bellen omdat te zeggen; zelfs een detective (?) die een boef achterna zat. Als je die fles gewoon altijd in de koelkast zette, dan hoefde je ook niet steeds te bellen op onhandige momenten.
Hmm, misschien moet bokma maar even gekoeld. Dat het niet te koud en niet te lauw moet zijn?
  zaterdag 7 januari 2006 @ 11:44:57 #238
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_33793413
Het was dan ook niet 'Schat, zet de Bokma koud', maar 'Schat, staat de Bokma koud?'
pi_33793446
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 11:44 schreef Frollo het volgende:
Het was dan ook niet 'Schat, zet de Bokma koud', maar 'Schat, staat de Bokma koud?'
Dát ja.
pi_33796752
Ik kom er nu pas achter dat het eigenlijk poolshoogte is ipv polshoogte

http://www.onzetaal.nl/advies/poolshoogte.html
pi_33798330
Ik kom er nu pas achter dat het Pentagon niet in New York ligt maar in Washington D.C.
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_33798578
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 13:42 schreef BGN het volgende:
Ik kom er nu pas achter dat het eigenlijk poolshoogte is ipv polshoogte

http://www.onzetaal.nl/advies/poolshoogte.html
Nooit geweten .
pi_33798617
Ik....
Ik wilde altijd kraamverzorgster worden. Ik had zo'n mooi vriendinnenboekje waarin al mijn klasgenootjes en vriendinnetjes opschreven wat ze wilden worden, en allemaal wilden ze kraamverzorgster worden...nou dat leek me ook geweldig....zo'n hele dag achter zo'n oliebollenkraam
Do one thing erveryday that scares you...Sing!
  zaterdag 7 januari 2006 @ 15:20:25 #244
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_33799760
Dat Candid helemaal niet verborgen of verstopt betekent .
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  zaterdag 7 januari 2006 @ 16:04:31 #245
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_33801272
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 19:35 schreef Nevje het volgende:
Ik dacht altijd dat honden en katten gewoon alle kleuren konden zien, net als wij.. maar het blijkt dus dat honden en katten kleurenblind zijn..

"Honden en katten kunnen kleuren niet zo goed zien. Ze zien net als een kleurenblinde. Honden zien geen verschil tussen groen, geel, oranje en rood. Ze hebben ook moeite met grijze en groene tinten." - Bron
Katten zien tot ongeveer een meter kleuren (of ze alle kleuren kunnen zien weet ik niet), daarna word het idd als een kleurenblinde die de overgangen tussen geel-rood-bruin enzo, niet kunnen zien.
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
pi_33801372
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 17:57 schreef Suuz_ het volgende:
ik weet niet of dit al genoemd is {vast wel} maar het is grappig genoeg om nog eens te noemen...

dat BP geen Benzine Pomp betekend maar Britisch Patroil {of hoe je dat ook schrijft}

Ik was er heilig van overtuigd dat het gewoon voor benzine pomp stond {wat best logisch is toch? haha}
Die wist ik wel, maar vond ik vroeger altijd wel leuk om als grapje te gebruiken. Dus tegen iemand zeggen dat het voor benzine pomp stond. Eigenlijk niet eens zo grappig.

Maar op diezelfde manier wist ik dan weer niet dat Q8 (kjoe-eet ) voor Kuwait stond, het land waar het vandaan komt.
  zaterdag 7 januari 2006 @ 16:26:18 #247
63411 Roeji
pi_33801928
Dat rode hond een kinderziekte is. En niet dat er een rode hond (beest) op school rondliep.
De lerares had nl gezegd (ik zat toen in de kleuterklas ofzo) dat we tegen onze ouders moesten zeggen dat er rode hond op school was. Ben helemaal in paniek thuis gekomen.
Het heeft mijn ouders echt heel veel moeite en tijd gekost om me duidelijk te maken dat t geen hond was. Ik heb dan ook geweigerd om naar school te gaan voor ongeveer een week. Naar school brengen resulteerde in een schreeuw/brul-partij. Dus mocht ik thuis blijven tot mn ouders me aan het verstand hadden gebracht dat ik niet bang hoefde te zijn.

Helaas moet ik dit (25 jaar later) nog regelmatig horen van mn pa.
Ik ben zo blij, zo blij
pi_33802017
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 16:26 schreef Roeji het volgende:
veel tekst
ZO herkenbaar. Alleen ik had het wel iets eerder door
Maar ik begrijp je.

Ik snapte nooit wat verkering betekende. Ik dacht altijd dat het met het verkeer te maken had. Een ongeluk ofzo.
  zaterdag 7 januari 2006 @ 16:35:01 #249
63411 Roeji
pi_33802189
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 16:29 schreef Fokkedop het volgende:

[..]

ZO herkenbaar. Alleen ik had het wel iets eerder door
Maar ik begrijp je.

Ik snapte nooit wat verkering betekende. Ik dacht altijd dat het met het verkeer te maken had. Een ongeluk ofzo.
Het heeft een klein weekje geduurd toen. Ik was (en ben) nogal stronteigenwijs en wilde het niet geloven dat het niet zo was.
Ik ben zo blij, zo blij
pi_33805127
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 23:35 schreef Etcetera het volgende:

[..]

dat vind ik eerlijk gezegd redelijk beschamend
Kun je nagaan hoe beroerd het onderwijs tegenwoordig is
Power perceived is power achieved.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: