Premiers Symptomes is ook een echte aanrader als je Moon Safari super vind. Verder is 10,000 Kz Legend ook een hele mooie - ook al is ie wat donkerder en melancholischer dan Moon Safari. The Virgin Suicides vind ik trouwens maar ruk.
Aanradertje is ook de AIR-dvd
15 keerquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 17:13 schreef SicSicSics het volgende:
Ik vond alleen Moon Safari de moeite van het kopen waard! En das dan wel een onderstatement. Ik heb hem en ik luister hem nog steeds redelijk vaak... Vooral als ik met me vrouwtje in bed lig. Vroeger had ik hem als "trip-cd" en speelde we hem 10 tot 15 keer achter elkaar tijdens een goeie paddo trip, zeer intens!
Ja dat had ik eigenlijk aan mijn reactie willen toevoegen, want ik heb namelijk deze film nog nooit gezien.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 17:03 schreef Mryc het volgende:
Virgin Suicides is als je de film niet gezien hebt al snel teveel van hetzelfde. Om van die cd te kunnen genieten moet je de film gezien hebben
Mijn favoriet is toch wel Moon Safari
vind ik eigenlijk niet! normaal luister ik punk, rock en meer die richting in, maar deze cd is helemaal niet slaapverwekkend. juist meer spannend.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:38 schreef Tokay het volgende:
Best leuke muziek (ik heb Moon Safari en Walkie Talkie), maar ook wel tamelijk slaapverwekkend.![]()
ja die had ik ook al helemaal gelezen maar ik kan dat topic écht nergens meer vinden [insert standaard klacht over het al vele maanden ontbreken van de normale zoekfunctie]quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 17:56 schreef marcb1974 het volgende:
Heerlijke muziek, dat kan ik echt op ieder moment van de dag horen.
Maar is er niet al een Air topic?
quote:
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:33 schreef Mryc het volgende:
La Femme D'Argent is toch al een aantal jaren mijn favoriete Air nummer
Okay. Dan zal ik het geen slaapverwekkende muziek noemen, maar rustgevende muziek.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 12:49 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
vind ik eigenlijk niet! normaal luister ik punk, rock en meer die richting in, maar deze cd is helemaal niet slaapverwekkend. juist meer spannend.
quote:Op dinsdag 1 november 2005 19:23 schreef Tokay het volgende:
[..]
Okay. Dan zal ik het geen slaapverwekkende muziek noemen, maar rustgevende muziek.
Beter?
quote:Op donderdag 22 juni 2006 13:03 schreef Grobbel het volgende:
En op Youtube kun je ook wat oude videoclips van Air bekijken.
All I Need
Kelly Watch the Stars
Sexy Boy
Radio #1
Playground Love
Don't Be Light
Ga ik binnenkort ook maar eens aanschaffen op LP.quote:
23 euri!quote:Op dinsdag 11 juli 2006 00:39 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
Ga ik binnenkort ook maar eens aanschaffen op LP.
Het is een van de weinige albums die ik van begin tot eind goed vind.
waar heb je 'em vandaan trouwens? Hier is ie EUR 23,02. Wel wat prijzig maar zal overal wel zo zijn.
Maar de overgrote meerderheid daarvan verkoopt toch geen vinyl?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 10:27 schreef PDOA het volgende:
[..]
Plato
Boudisque
Fame
Concerto
Get
Twist&Shout
Mediamarkt
De Plaatboef
Free record Shop
Van Leest
volgens mij ook nietquote:Op dinsdag 11 juli 2006 10:32 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Maar de overgrote meerderheid daarvan verkoopt toch geen vinyl?
ze hadden hem niet bij Twist & Shout, ook niet bij de Plaatboefquote:Op dinsdag 11 juli 2006 10:45 schreef PDOA het volgende:
Hmmm, toch maar eens een bril kopen...
Maar je kan het zeker bij Get, Concerto, Twist&Shout en de Plaatboef proberen. Ik hem 'm bij Twist&Shout (Utrecht) voor 15 euri gezien, pas geleden nog btw.
Nee, Amsterdam.quote:Op donderdag 13 juli 2006 22:28 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
ze hadden hem niet bij Twist & Shout, ook niet bij de Plaatboef![]()
bij Boudisque en Van Leest geen LP's gezien
Zitten Get en Concerto ook in Utrecht?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |