Ik denk dat je daar zo goed als alleen in staatquote:Op maandag 13 maart 2006 16:43 schreef PC eend het volgende:
Ik persoonlijk vind dat toch meer nieuwswaarde hebben dan bv de kledinglijn van Jan Smit![]()
Topic gesloten...quote:Op maandag 13 maart 2006 16:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik denk dat je daar zo goed als alleen in staat.
In ieder geval is Jan Smit BN-er omdat hij daadwerkelijk iets kan.
Anyway, wat mij betreft is de discussie gesloten. Het lijkt me overduidelijk waarom SHO geen substituut wordt van (H)BB.
Ik ben een lul!quote:Op maandag 13 maart 2006 17:38 schreef Duiveltja het volgende:
Cc is onverbiddelijk.
Ha, Duiveltja heeft er geeneens eenquote:
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:08 schreef MissBliss het volgende:
Duiveltja! Cc!
Waarom een maand wachten?
Tof.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:17 schreef Copycat het volgende:
Ja, ik las het ook net, MB.
We komen er zsm op terug, want - eerlijk is eerlijk- hier in SHO vind ik het ook niet echt werken en ik geloof dat Duiveltja daar redelijk hetzelfde over denkt.
Dat heb jij goed geloofd, want dat is zo.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:17 schreef Copycat het volgende:
Ja, ik las het ook net, MB.
We komen er zsm op terug, want - eerlijk is eerlijk- hier in SHO vind ik het ook niet echt werken en ik geloof dat Duiveltja daar redelijk hetzelfde over denkt.
Ik heb zo mijn kusjekroelmomentenquote:
Wat heeft Babette op mijquote:Op donderdag 16 maart 2006 19:47 schreef babette21 het volgende:
HB heeft 'n fan [maar lijkt hier wegens slechte ervaringen niet van gediend]
waarom toch altijd zo bozig?!quote:
Waarom hou jij mij in de gaten van de topic ''Spoorloos verdwenen''quote:Op donderdag 16 maart 2006 19:53 schreef babette21 het volgende:
[..]
waarom toch altijd zo bozig?!
ik heb 't al zó vaak voor je opgenomen, maar je pikt altijd dit soort dingen eruit
[sup]en why on earth lurk je in SC?! een goed boek lijkt me amusanter...]
edit: oh en ik ben niet op jou, ik ben op Dizer
Oh, d'r wordt genoeg geroddeld over menig user hoor, echt niet alleen jou.quote:Op donderdag 16 maart 2006 20:00 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Over andere users hebben jullie nooit over alleen over mij.![]()
zie SV topic..quote:Op donderdag 16 maart 2006 20:00 schreef Haaibaaike het volgende:
Waarom hou jij mij in de gaten van de topic ''Spoorloos verdwenen''
omdat iemand met jou "prive" wil en jij dat beleefd afwijst....quote:Ik ken die user helemaal niet.
Praat niet zo dom om te zeggen dat ik een fan hebt.
Why???
jawel hoor, ook over cdp en bhfhquote:Over andere users hebben jullie nooit over alleen over mij.![]()
JIj Idol freakquote:Op donderdag 16 maart 2006 20:07 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Haaibaaike, ook ik vind je hilarisch!
Je bent de Maikuuuuul van SHO
Jij grammatica verneukende nietszeggende hysterische muts!quote:
Sven zal weer hebben geknoeidquote:Op maandag 20 maart 2006 22:41 schreef MissBliss het volgende:
Waarom krijg ik een code 31 op ShowChat?
quote:Je hebt geen rechten om deze pagina te bekijken.
Als je gebanned wordt, dan kan je alles gewoon zien alleen kan je niet meer postenquote:Op maandag 20 maart 2006 22:43 schreef babette21 het volgende:
ik dacht dat we spontaan allemaal gebanned waren![]()
Dubbele ontkenning! HA! JIJ WAS HET DUS!!quote:Op maandag 20 maart 2006 22:43 schreef Svensational het volgende:
I did not do nothing.
Ik haat hem ook!quote:Op maandag 20 maart 2006 22:45 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dubbele ontkenning! HA! JIJ WAS HET DUS!!
quote:
ervaring mee??quote:Op maandag 20 maart 2006 22:44 schreef Dizer het volgende:
Als je gebanned wordt, dan kan je alles gewoon zien alleen kan je niet meer posten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |