quote:
Op maandag 30 januari 2006 15:35 schreef Copycat het volgende:Ik had die discussie een paar dagen geleden al(weer) voor gesloten verklaard en daar is toen ook gehoor aan gegeven. Vandaar dat ik daarin verder niet ge-edit heb.
Vervolgens start jij echter diezelfde discussie toch weer op en die heb ik toen al edittend de kop in gedrukt.
Die discussie is nu dus weer gesloten, lijkt mij vooralsnog afdoende.
Dat klopt niet. Daar is geen gehoor aan gegeven. Als je terugkijkt, zie je dat er wordt gesproken over of benen al dan niet tegen elkaar horen te komen bij het lopen en dat er een vetlaag op zit, etc. Dáár is de discussie dus opnieuw gestart. Ben je leuk plaatjes aan het kijken, komen er weer dat soort opmerkingen voorbij. Ik heb die discussie niet opnieuw opgestart. Dat kon je ook zien, want ik heb een reactie van KG gequoot met alleen 'pleistersmileys' als reactie, waarop linda2222 zich geroepen voelde te reageren.
Ach, de sop is de kool niet waard, maar het gaat tegen mijn gevoel voor rechtvaardigheid in wanneer sommige mensen steeds opnieuw dit soort opmerkingen kunnen plaatsen in dit topic en anderen blijkbaar daar niet op mogen reageren. Dat vind ik raar.