misschien kunnen jullie voor Peking Expres hetzelfde doen? Daar wordt ook tig keer dezelfde vraag gesteld. PE begint weer op 5 maart.....quote:Op maandag 13 februari 2006 08:53 schreef Copycat het volgende:
TT aangepast zodat iedereen weet wanneer het begint.
Is goed... en ik trap dat topic wel een andere richting op.quote:Op woensdag 1 maart 2006 18:43 schreef Copycat het volgende:
Mwoah, aan de magere insteek te zien, zullen ze zelfs in Onzin niet uit hun dak gaan van een schop van dat topic.
Als ie hier had gestaan, had ik er een slotje op gepleurd.
(En ik zal in FC even het SHO topic kicken, doe jij dan tvp-en?).
Je collega heeft 'm al een doodschop verkochtquote:Op woensdag 1 maart 2006 18:47 schreef Drugshond het volgende:
Is goed... en ik trap dat topic wel een andere richting op.
Rood = actiefquote:Op dinsdag 7 maart 2006 10:41 schreef Haaibaaike het volgende:
Waarom hebben sommige een groene topic type ?
Zoals '' Pim Pam Petje''
Bedankt voor deze veer, hij zit lekker.quote:Op woensdag 8 maart 2006 14:29 schreef Tokay het volgende:
Duiveltja, bedankt voor je prima mod-actie in het topic over de overleden Dana Reeve.
quote:Op zondag 12 maart 2006 22:33 schreef Yeahinho het volgende:
Ik weet nog niet precies hoe, maar ik ga de Wie is de Mol-prono opzetten!.
Mag ik daarvoor een nieuw topic aanmaken, of moet dat allemaal in dit WidM-topic blijven?
(zou een rommeltje worden ben ik bang)
Ja, ik vind het best. Ik stamp jullie dan wel naar benedenquote:Op zondag 12 maart 2006 22:51 schreef alwaysthebest het volgende:
Mag er een apart topic voor de Wie is de mol prono komen?![]()
![]()
In hetzelfde topic doen is zo lastig.![]()
[..]
Centrale topics... van onderen!!!quote:Op maandag 13 maart 2006 00:35 schreef static het volgende:
Belachelijk dat jullie aan die [afbeelding] rommel meedoen.
Zijn de mods hier ook zo kut danquote:Op maandag 13 maart 2006 01:35 schreef APK het volgende:
Zo, na alle (H)BB ellende is dit weer mijn startpagina.
Geen idee wie de mods zijn hier.quote:
Gokje... Duiveltje en Copycatquote:Op maandag 13 maart 2006 02:34 schreef APK het volgende:
[..]
Geen idee wie de mods zijn hier.
static was okay.
En gelijk heb jequote:Op maandag 13 maart 2006 02:39 schreef PC eend het volgende:
Copycat
Klinkt kut genoeg als je het mij vraagt
Ik mag je nu al meer dan je collega modquote:
Ze heeft anders al genoeg nieuwswaardige roddels gedroptquote:Op maandag 13 maart 2006 16:02 schreef Copycat het volgende:
(H)BB is afgelopen. Het echte leven is weer begonnen. In mijn ogen is er niets nieuwswaardigs aan een chattopic met een vrouw wiens enige claim to fame is dat ze een baby in het BBhuis heeft gekregen.
quote:Op maandag 13 maart 2006 15:58 schreef PC eend het volgende:
-edit- hmmm jij had hem zelf dichtgegooid, ik mag jou ook niet
Dus daar wringt de schoenquote:
En Roel dan?quote:dus dan staan we quitte.
Nee hoor. De schoen wringt nergens.quote:
Vond ik ook een sufdoos. Hell, ik vind het allemaal sufdozenquote:En Roel dan?
Het gaat erom dat ik het wel geinig vind dat een paar oudbewoners ook fokkers kunnen gaan worden, Tanja was aardig op weg en zei nu ook andere topics te gaan bezoeken, misschien krijgen we Roel en dido ook zover maar geef ze nog even een thuisbasisquote:Op maandag 13 maart 2006 16:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee hoor. De schoen wringt nergens.
Feit is gewoon dat (H)BB ten einde is, dat het subforum daarom is opgeheven en dat het niet de bedoeling is om elders op het forum een soort opvanghuis te starten voor posters die bang zijn de rest van FOK! te ontdekken.
Explore!
[..]
Vond ik ook een sufdoos. Hell, ik vind het allemaal sufdozen.
Ook voor hun geldt dat er meer is op FOK! dan BB. Als er een echt nieuwsfeit te melden is over een van deze personen, dan staat het je uiteraard vrij om daar een topic over te openen. Maar niet vanuit de idee ze een thuisbasis te geven, alsjeblieft zeg.quote:Op maandag 13 maart 2006 16:23 schreef PC eend het volgende:
Het gaat erom dat ik het wel geinig vind dat een paar oudbewoners ook fokkers kunnen gaan worden, Tanja was aardig op weg en zei nu ook andere topics te gaan bezoeken, misschien krijgen we Roel en dido ook zover maar geef ze nog even een thuisbasis
Ik had je posthistory even bekekenquote:En zeg niet dat ik bang ben![]()
(ik ga toch ook niet gelijk negatief tegen jou beginnen)
Dan moet je het zelf maar weten, dan open ik elke dag een topic..... Wat eet Tanja vandaagquote:Op maandag 13 maart 2006 16:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ook voor hun geldt dat er meer is op FOK! dan BB. Als er een echt nieuwsfeit te melden is over een van deze personen, dan staat het je uiteraard vrij om daar een topic over te openen. Maar niet vanuit de idee ze een thuisbasis te geven, alsjeblieft zeg.
Geef mij maar weer de schuld, ik heb ooit eens in de top 500 gestaan of zoiets...quote:Ik had je posthistory even bekeken.
Moet je vooral doen, als je een poosje niet wilt kunnen FOK!kenquote:Op maandag 13 maart 2006 16:32 schreef PC eend het volgende:
Dan moet je het zelf maar weten, dan open ik elke dag een topic..... Wat eet Tanja vandaag
Ik persoonlijk vind dat toch meer nieuwswaarde hebben dan bv de kledinglijn van Jan Smitquote:Op maandag 13 maart 2006 16:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
Moet je vooral doen, als je een poosje niet wilt kunnen FOK!ken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |