Yepz.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:48 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Celebrity Big Brother (UK)
Kreeg t topic geen schopje?
WAT HIJ ZEGT!1!!quote:
quote:Op zondag 8 januari 2006 23:11 schreef Copycat het volgende:
Nu is het genoeg geweest!!!
Bij deze zijn de Awards teruggetrokken!![]()
Duiveltja kan zoveel zeggen.quote:Op zondag 8 januari 2006 23:12 schreef Zhenar het volgende:Maar... Duiveltja zei... dat... ze vandaag uitgegeven werden!
![]()
Ik ga het even regelenquote:Op maandag 9 januari 2006 17:32 schreef Étoile het volgende:
Ik heb net gepost in een topic over Tom Cruise en Katie Holmes, het viel me nu ineens op dat er 2 'nieuwe' topics zijn:
Tom Cruise & Katie Holmes [Deel 2]
Katie Holmes nieuwe vriendin Tom Cruise #2
Misschien kunnen ze samengevoegd worden ofzo?
Prima Copycat geen Awardsquote:Op zondag 8 januari 2006 23:11 schreef Copycat het volgende:
Nu is het genoeg geweest!!!
Bij deze zijn de Awards teruggetrokken!![]()
Dat magquote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:33 schreef Dizer het volgende:
[Ronde 3] Leukste vrouw uit Meerdijk (GTST)
Mag hier een slotje op
Ik zie niet in waarom. Deze is nog niet vol.quote:Op zondag 22 januari 2006 20:07 schreef MasterHarmony het volgende:
Op deze mag wel een slotje
DOOL #7 Murdering Marlena Strikes Again!
Lijkt me welquote:Op zondag 22 januari 2006 20:34 schreef Nuna het volgende:
Wilde ik net in Celebs Onflatteus op de kiek posten zit die dicht. Gaat hij nog weer open, Copycat?
Het topic is inderdaad gesloten vanwege die simpele sneer naar Weathergirl. Emmer ---> druppel.quote:Op zondag 22 januari 2006 20:34 schreef Nuna het volgende:
Wilde ik net in Celebs Onflatteus op de kiek posten zit die dicht. Gaat hij nog weer open, Copycat?
Dit wilde ik nog even kwijt aan KinkyGiraf (als ze het uberhaupt hier leest):
Die van Serena is ook onflatteus, KinkyGiraf. Maar het ging mij om jouw verwijzing naar weathergirl. Zo lok je alleen maar verdere reacties uit, wat in dit soort topics gewoon niet hoort. Je had beter eerder naar je *negeermode* kunnen gaan. Punt.
Kunnen we dan nu weer gewoon foto's posten?![]()
![]()
Die discussie in R&P is in twee delen volledig gevoerd:) .quote:Op zondag 22 januari 2006 20:37 schreef Duiveltja het volgende:
Lijkt me wel
En de discussie over gewicht is al eerder gevoerd in SHO, alleen hoort het hier niet thuis. In R&P loopt er een topic over (link Cc?)
quote:Op zondag 22 januari 2006 20:41 schreef Copycat het volgende:
Ik ga zo het topic opschonen en dan gaat ie weer open.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |