abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32915361
Deel 1: Katie Holmes nieuwe vriendin Tom Cruise

Katie zwanger, verloofd met Tom Cruise en in het vorige topic konden we lezen dat ze zws in november zouden gaan trouwen, voordat Katies buikje te zien zou zijn.

Iemand die weet of Katie intussen als Mrs Cruise is geworden?
(Un)masking for the greater good.
  † In Memoriam † donderdag 8 december 2005 @ 12:28:07 #2
43556 miss_dynastie
pi_32915375
Voorzover ik weet niet, Nathalie.
Als de baby eenmaal geboren is zal ze wel als maagd het huwelijk ingaan. Oh, wacht....
  donderdag 8 december 2005 @ 12:28:08 #3
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_32915376
Ze gaan volgend jaar pas trouwen...

Nadat de "baby" is "geboren"
Nothing is ever easy Zeddicus Zu'l Zorander (Wizard's First Rule)
Go then, there are other worlds than these Jake (The Gunslinger)
pi_32915470
Dus niets 'romantisch en de baby moet geboren worden binnen het huwelijk' enzo, maar gewoon naderhand als d'r buikje weer plat is.

Maar dag wel volgens Tom's geloof?
  donderdag 8 december 2005 @ 12:59:48 #5
35189 Troel
scherp en bot
pi_32916073
Er was pas in ieder geval een filmpje met Tom waarin gezegd werd dat ze in This year zouden trouwen. Toen kwam er commentaar dat dat wel erg kort zou zijn, en toen bleek dat hij "next year" bedoelde.

Het ging om oktober ofzo.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_33750838
Deel 1: Katie Holmes nieuwe vriendin Tom Cruise
quote:
Tom Cruise & Katie Holmes in trouble?

Rumors are circulating that wedding plans for Tom Cruise and Katie Holmes have been put on hold after reportedly tense holidays spent at Holmes’ house. According to Life & Style Weekly, Cruise “decided to take the opportunity to mend fences with the family of his fiancée.” But things didn’t go so well.

“Tom and Katie ended up leaving — three days earlier than planned,” according to a close friend. “Katie was in tears, but that’s standard when it comes to dealing with family matters and Tom.” Another friend said “My honest opinion is that the wedding’s not going to happen. Neither one of them seems as enthusiastic as they once did about marriage.”

Well, short of playing a coke-fueled game of "nipple-tickle" before a live audience, I don't think it's possible to seem more enthusiastic than they once did. Maybe they're just tired. Maybe Tom's tired of touching breasts that don't belong to an inflatable Meatloaf doll. Maybe Katie's tired of dressing in flannel during sex. And wearing a fake beard. And talking like a trucker.
pi_33867382
En om nog even wat olie op dit rare vuurtje te gooien:

Nicole Kidman ingestort na babynieuws

Nicole Kidman vindt het vreselijk dat haar ex-man Tom Cruise een baby verwacht met zijn nieuwe liefde Katie Holmes. De Australische actrice is zo goed als ingestort.
Kidman, die tijdens haar relatie twee kinderen heeft geadopteerd met Cruise, is helemaal van slag. Insiders zeggen dat ze nog steeds liefdevolle gevoelens heeft voor de Hollywood-acteur. “Nicole kan niet geloven wat er allemaal gebeurt. Het gebeurde zo plotseling dat ze een beetje is ingestort. Ze is alleen maar aan het huilen en is echt over de rooie. Het is duidelijk dat ze nog veel voor hem voelt.”

De bekendmaking dat Katie zwanger is, kwam als een donderslag bij heldere hemel. Hoewel Nicole nog regelmatig contact heeft met haar ex-man, moest ze het babynieuws via de media vernemen. Vrienden van Nicole zeggen dat de actrice zich ook zorgen maakt om hoe het nu met haar kinderen, Connor en Isabella, gaat. “Deze baby zorgt ervoor dat Katie voor altijd in het leven van Tom blijft. Nicole hechtte altijd veel waarde aan haar hechte band met Tom, nu moet ze die band delen met Katie.”
One of the least benightedly unintelligent life forms it has been my profound lack of pleasure not to be able to avoid meeting.
pi_33895500
't Is toch niet zo vreemd dat hij verder gaat met zijn leven na de scheiding. Behalve dat hij een kind krijgt met Katie, betekent toch niet dat zijn band met Nicole minder zal worden. Zij delen ook kinderen samen.

Tom Cruise schijnt niet zo makkelijk in de omgang te zijn. Vind het wel sneu voor Katie dat ie zo overhoop ligt met haar familie. Dat soort stress kan niet goed zijn voor hun ongeboren kindje.
  dinsdag 10 januari 2006 @ 10:56:56 #9
35189 Troel
scherp en bot
pi_33896254
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 10:28 schreef Natalie het volgende:
't Is toch niet zo vreemd dat hij verder gaat met zijn leven na de scheiding. Behalve dat hij een kind krijgt met Katie, betekent toch niet dat zijn band met Nicole minder zal worden. Zij delen ook kinderen samen.

Tom Cruise schijnt niet zo makkelijk in de omgang te zijn. Vind het wel sneu voor Katie dat ie zo overhoop ligt met haar familie. Dat soort stress kan niet goed zijn voor hun ongeboren kindje.
Tja, als hij daar ook op de banken heeft staan springen vind ik het niet gek dat ze met hem overhoop liggen

Daarnaast, ik kan me voorstellen dat haar familie nogal huiverig is voor dat Scientologie gedoe.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 10 januari 2006 @ 11:37:27 #10
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_33897361
Ja, ik ook. Zou ook liever geen kind van mij zien thuiskomen met zo'n vaag geloof. En dan heb ik echt totaal niets tegen het geloof, maar dat Scientologie-gedoe doet me toch meer aan een sekte denken
pi_33983483
quote:
Dellen Cruise?

Superstar couple Tom Cruise and Katie Holmes have promised to name their unborn baby after Ellen Degeneres, after the talk show queen offered her services as babysitter.

The pair vowed to name the tot Dellen Cruise during an appearance on Degeneres show, following her generous offer to mind the baby for free.

She said,. "Send it over because, babysitting I think is like $12.00 an hour. And they will take advantage of you for like $15.00."
LIjkt me onzin, maar goed je weet het nooit met crazy Cruise
pi_34331002

pi_34338931
quote:
Op zondag 22 januari 2006 00:19 schreef Syytön het volgende:
[afbeelding]

Ik begin me toch af te vragen hoe echt die zwangerschap is Heel vaag
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_34339090
quote:
Op zondag 22 januari 2006 00:19 schreef Syytön het volgende:
[afbeelding]

HUH!
♫ | DVD's | MSN Space | ♫
  zondag 22 januari 2006 @ 16:35:27 #15
132411 Mr_Booze
Mollenklem leggen met Jantien
pi_34347162
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 18:59 schreef Duiveltja het volgende:

[..]

LIjkt me onzin, maar goed je weet het nooit met crazy Cruise
Oké, hij ontkent dat hij homo is en laat Southpark hun aflevering niet draaien maar noemt hun dochter een bekende lesbienne.

This signature was placed by Mr_Booze, and not FA ;)
pi_34372875
die foto's van katie

hoe kan dat nu ??? dat kan toch niet waar zijn ...
ensemble, tout est plus joli
PETITLAPIN krijgt een DOCHTER
  maandag 23 januari 2006 @ 13:10:05 #17
35189 Troel
scherp en bot
pi_34375155
Nou, ik denk dat ze het kindje bij Katie hebben weggehaald en het alvast bij Ellen hebben geplaatst omdat dat zo makkelijker babysit
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 23 januari 2006 @ 14:09:17 #18
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_34377005
Foto's willen nog wel eens een vertekend beeld geven
  † In Memoriam † maandag 23 januari 2006 @ 14:18:06 #19
43556 miss_dynastie
pi_34377298
Die zwangerschap is gewoon nep. Of het is misgegaan. Of ze heeft anorexia gekregen. Maar normaal is het niet
  maandag 23 januari 2006 @ 14:27:49 #20
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_34377605
Ze kondigden eerder de zwangerschap met zoveel vreugde aan. Lijkt me niet dat ie nep was.
pi_34379850
quote:
Op maandag 23 januari 2006 14:09 schreef Natalie het volgende:
Foto's willen nog wel eens een vertekend beeld geven
ja, sorry, mij lijkt het toch heel raar hoor, al kunnen foto's een vertekend beeld geven maar het verschil is toch heel groot. Ik moet zeggen dat mijn buik nooit zo in omvang terugkromp om de week daarna dan weer een pak dikker te zijn en dan weer zo plat te zijn.

zeer merkwaardig. Volgens mij kloppen de data niet.
ensemble, tout est plus joli
PETITLAPIN krijgt een DOCHTER
  maandag 23 januari 2006 @ 16:39:14 #22
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_34382058
Dat laatste vermoed ik ook. Het kan bijna niet anders.
pi_34415985

Die lijkt mij behoorlijk zwanger, foto van gisteren of eergisteren.
  vrijdag 27 januari 2006 @ 08:55:06 #24
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_34507963
Op die van 8 oktober na vind ik ze allemaal nog wel bij elkaar passen. Foto's kunnen erg vertekenen en kleding doet ook een hoop.
pi_34516882
Volgens mij is ze gewoon helemaal een stuk dikker geworden in de l;aatste maanden, daarom steekt dr buik minder uit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')