Kerrie is toch echt Gary, hoewel je noordelingen dan meestal Gaz hoort gebruikenquote:Op donderdag 29 december 2005 21:22 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Daar zullen ze het wel het beste weten, zou je denken..
maar in de jaren '60 (was er zelf niet bij hoor) zei men wel atlijd Kerrie..maarja, wat wisten ze toen
Wacht maar tot ik mijn pinguin heb!quote:
Rub my Veermanquote:Op donderdag 29 december 2005 21:24 schreef Jane het volgende:
[..]
Wacht maar tot ik mijn pinguin heb!
Trouwens... heerlijk die vibraties in de stem van Piet ook, he?
Sorry, lost you therequote:Op donderdag 29 december 2005 21:24 schreef Jane het volgende:
[..]
Tuxquote:Op donderdag 29 december 2005 21:24 schreef Jane het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Het nummer van vanmiddag was best wel leukquote:Op donderdag 29 december 2005 21:26 schreef Jane het volgende:
Serieus, dat Cats-nummer vanmiddag (Rock 'n Roll of zo) was toch 10x beter dan deze?
Toch welquote:
The power of Linux.quote:Op donderdag 29 december 2005 21:28 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Wat moet ik me nu bij die pinguin indenken?
[afbeelding]
Echt je wilt het niet wetenquote:Op donderdag 29 december 2005 21:28 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[afbeelding]
http://frontpage.fok.nl/prijsvraag.fok/331quote:Op donderdag 29 december 2005 21:28 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[afbeelding]
"I Rub My Penguin" nu te winnen bij fok!quote:Op donderdag 29 december 2005 21:28 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[afbeelding]
Nee.quote:Op donderdag 29 december 2005 21:31 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
heb je de eend al wel?
Deze heeft Paul de Leeuw toch ook in het Nederlands gezongen... die vind ik wel heel mooi.quote:Op donderdag 29 december 2005 21:34 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Gadverdamme, wat een kutnummer is dit toch..
Tegen je wang houden, net als vroeger in de Wehkampquote:
Mínstens!quote:
quote:Op donderdag 29 december 2005 21:34 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Tegen je wang houden, net als vroeger in de Wehkamp
Zingen als alle Cats?quote:
Wat heb je daar nu aan.quote:Op donderdag 29 december 2005 21:34 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Tegen je wang houden, net als vroeger in de Wehkamp
Dan moesten we aan de man!quote:Op donderdag 29 december 2005 21:36 schreef Zw0rld het volgende:
Als nou alle batterijen in de wereld op zijn, wat gebeurt er dan met het vrouwvolk?
quote:Op donderdag 29 december 2005 21:38 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Je hebt ook hele leuke mannen met parkinson, hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |