Daar zitten geen speelgoedprulletjes in tochquote:
Idd, wilde ik ook net zeggen!quote:Op donderdag 29 december 2005 21:11 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Dalijk de enige uitvoering van You'll never walk alone![]()
![]()
![]()
![]()
Het kon ook niet lang uitblijven, he?quote:Op donderdag 29 december 2005 21:10 schreef peaceman het volgende:
629 Cats - Scarlet ribbons 1969 718speciaal voor Jane
![]()
Nee maar wel heel lekker.... ik heb al twee reepjes op nu... begin zo aan mn derde..quote:Op donderdag 29 december 2005 21:10 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Daar zitten geen speelgoedprulletjes in toch![]()
quote:Op donderdag 29 december 2005 21:11 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Dalijk de enige uitvoering van You'll never walk alone![]()
![]()
![]()
![]()
The Cats houden van Janequote:Op donderdag 29 december 2005 21:13 schreef Jane het volgende:
[..]
Het kon ook niet lang uitblijven, he?
* Zw0rld lust ook wel wat.quote:Op donderdag 29 december 2005 21:13 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee maar wel heel lekker.... ik heb al twee reepjes op nu... begin zo aan mn derde..
Dan hadden ze het Gazza and the Pacemakers genoemdquote:Op donderdag 29 december 2005 21:14 schreef Jane het volgende:
Ja hoor Ron.... Kerry & the Pacemakers!![]()
quote:Op donderdag 29 december 2005 21:16 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
* deelt virtueel reepjes uit aan Zw0rld
Interesting . . .quote:Op donderdag 29 december 2005 21:18 schreef zoom het volgende:
[afbeelding]
Er schijnt volgend jaar eenTravelling Wilburys box uit te komen![]()
Gerry word als geri uitgesproken bij mijn wetenquote:Op donderdag 29 december 2005 21:17 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
het is wel pronounced Gary en niet Jerry..
Ik heb het ze in Liverpool ook nog nooit als Kerry of Gary horen uitspreken.quote:Op donderdag 29 december 2005 21:19 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Gerry word als geri uitgesproken bij mijn weten
wij zijn geniaal en op en top op elkaar ingespeeldquote:Op donderdag 29 december 2005 21:18 schreef Zw0rld het volgende:
Hoe krijgen we het voor elkaar![]()
![]()
tekst -plaatje tekst - plaatje.
Volgens mij is Bob gewoon de stem van Boo Boo uit Yogi Bear..quote:Op donderdag 29 december 2005 21:18 schreef Jane het volgende:
Weer een mooie van ome Bob.
Wat kan die man lekker niet zingen zeg.
Inderdaad, we hebben hem in oktober in ahoy gezien... dat was heel slecht te verstaan. We herkenden niet een Like a rolling stone... en dat lag niet aan ons..quote:Op donderdag 29 december 2005 21:18 schreef Jane het volgende:
Weer een mooie van ome Bob.
Wat kan die man lekker niet zingen zeg.
quote:Op donderdag 29 december 2005 21:19 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik heb het ze in Liverpool ook nog nooit als Kerry of Gary horen uitspreken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |