waar moet ik dan heen gaanquote:Op donderdag 29 december 2005 20:34 schreef tonks het volgende:
Als we allemaal een euro inleggen kunnen we ook wel een ticket kopen
Count me in; 10 euro, hebben we wat minder users nodig en kan onze waarde Meki met een beetje mazzel vanavond nog opflikkerenquote:Op donderdag 29 december 2005 20:34 schreef tonks het volgende:
Als we allemaal een euro inleggen kunnen we ook wel een ticket kopen
Ga morgen vast.quote:
quote:Op donderdag 29 december 2005 20:36 schreef PPL het volgende:
[..]
Ga morgen vast.
Is toch weekend.
Wedden dat je zonder problemen kan lenen bij Becam als je je lot laat zien ?
[afbeelding]
Wacht maar tot die lijers van de belstingsdienst zijn langsgeweest.quote:Op donderdag 29 december 2005 20:37 schreef Meki het volgende:
[..]
ik win 20 miljoen euro en ik hoef nooit meer te lenen![]()
het is van de staat dus het is belastingvrijquote:Op donderdag 29 december 2005 20:39 schreef PPL het volgende:
[..]
Wacht maar tot die lijers van de belstingsdienst zijn langsgeweest.
Kan je een geitenimportbedrijf opzettenquote:Op donderdag 29 december 2005 20:40 schreef Meki het volgende:
[..]
het is van de staat dus het is belastingvrij![]()
Ja schat.quote:Op donderdag 29 december 2005 20:40 schreef Meki het volgende:
[..]
het is van de staat dus het is belastingvrij![]()
Ik denk Zwitserland of Marokko of USAquote:Op donderdag 29 december 2005 20:43 schreef remlof het volgende:
Waar zou je heen gaan dan als je weggaat uit Nederland?
nee , ik ga ervan genietenquote:Op donderdag 29 december 2005 20:43 schreef Beach het volgende:
[..]
Kan je een geitenimportbedrijf opzetten![]()
daarom ga ik naar Zwitserlandquote:Op donderdag 29 december 2005 20:43 schreef PPL het volgende:
[..]
Ja schat.
En de hypotheekrenteaftrek bestaat over tien jaar ook nog gewoon hoor.
"Leuker kunnen we het niet maken..."
dat dorp waar de 20 mil gaat vallen is al bekend gemaakt ..quote:Op donderdag 29 december 2005 20:33 schreef Meki het volgende:
want ik heb een staatslot gekocht en heb kans om 20 miljoen te winnen
ik heb vertrouwen in dat ik hem ga winnen
dus via deze weg als ik win dan ben ik rijk en dan ben ik weg uit fok en NL
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
jah niet leuk hequote:Op donderdag 29 december 2005 22:01 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
eerste slotjs in KLB ook alweer te pakken zag ik
![]()
och flikker je toch weer een nieuwe open?quote:
Amsterdam is toch een deelgemeente dan wel de hoofstad van Marokko?quote:Op donderdag 29 december 2005 20:43 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik denk Zwitserland of Marokko of USA
aah dan komen de relusersquote:Op donderdag 29 december 2005 22:03 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
och flikker je toch weer een nieuwe open?![]()
quote:Op donderdag 29 december 2005 22:04 schreef Smaakpolitie het volgende:
[..]
Amsterdam is toch een deelgemeente dan wel de hoofstad van Marokko?
Dat is Rotterdam.quote:Op donderdag 29 december 2005 22:04 schreef Smaakpolitie het volgende:
[..]
Amsterdam is toch een deelgemeente dan wel de hoofstad van Marokko?
quote:Op donderdag 29 december 2005 22:11 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Bijna hetzelfde. Allochtonen. en Polen![]()
quote:Op donderdag 29 december 2005 22:26 schreef patty het volgende:
Ok stel je wint, dan ga je natuurlijk niet die zuurgewonnen centen in de Nederlandse economie pompen... Neen, meneer vliegt terug naar Turkije
Noem je dat inburgeren?
oow, Nederland heeft al vele duizenden euris van mij gestolen .quote:Op donderdag 29 december 2005 22:26 schreef patty het volgende:
Ok stel je wint, dan ga je natuurlijk niet die zuurgewonnen centen in de Nederlandse economie pompen... Neen, meneer vliegt terug naar Turkije
Noem je dat inburgeren?
En wat heb jij van Nederland gestolen?quote:Op donderdag 29 december 2005 22:33 schreef Meki het volgende:
[..]
oow, Nederland heeft al vele duizenden euris van mij gestolen .
Niet als je gewoon door blijft leven zoals je eerst ook deedquote:Op donderdag 29 december 2005 22:31 schreef 075sailor het volgende:
miljonair zijn is geen ene fuck aan. Alleen maar zorgen en ellende. Iedereen zit achter je poen aan.![]()
macht hebben is leukquote:Op donderdag 29 december 2005 22:31 schreef 075sailor het volgende:
miljonair zijn is geen ene fuck aan. Alleen maar zorgen en ellende. Iedereen zit achter je poen aan.![]()
quote:Op donderdag 29 december 2005 22:37 schreef MrX1982 het volgende:
Meki, vriend.
snoepje van Jaminquote:Op donderdag 29 december 2005 22:35 schreef Beach het volgende:
[..]
En wat heb jij van Nederland gestolen?
heel erg bedanktquote:
is gewoon een computer animatiequote:Op donderdag 29 december 2005 22:50 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Die staatsloterij is dikke fake, Gaston bestaat niet eens![]()
half nederland heeft t zowat... behalve de goeie natuurlijk...quote:Op vrijdag 30 december 2005 01:15 schreef Martijn_fijn het volgende:
Je hebt concurentie, ik heb ook een lot![]()
Ik gok dat je zwitserland en de usa niet binnenkomt dus ga maar naar marokkoquote:Op donderdag 29 december 2005 20:43 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik denk Zwitserland of Marokko of USA
maar ik heb vertrouwen in dat ik hem ga winnnequote:Op vrijdag 30 december 2005 01:15 schreef Martijn_fijn het volgende:
Je hebt concurentie, ik heb ook een lot![]()
nee die zal ik niet vergetenquote:Op vrijdag 30 december 2005 02:29 schreef DrDentz het volgende:
dan vergeet je je fokvrienden toch niet, ofwel soms, never forget who your friends are
hehe, ik roep het elk jaar en het is nog geen feest geweest, dus van mij heb je niet veel te vrezenquote:Op vrijdag 30 december 2005 12:45 schreef thefunny het volgende:
wtf....als ik zo kijk wie er allemaal vanuit gaat dat ze die miljoentjes pakken kan ik het wel vergeten...
quote:Op vrijdag 30 december 2005 11:15 schreef EdvandeBerg het volgende:
Ik wacht nog steeds tot de ware user achter Meki opstaat.
Kan gewoon niet geloven dat dit echt iemand is, we worden al tijden goed voor de gek gehouden en er ligt iemand steeds onder de tafel in een stuip als iedereen weer eens op Meki aan het hakken is.
Ik heb er lekker 3!!!quote:Op donderdag 29 december 2005 20:33 schreef Meki het volgende:
want ik heb een staatslot gekocht en heb kans om 20 miljoen te winnen
ik heb vertrouwen in dat ik hem ga winnen
dus via deze weg als ik win dan ben ik rijk en dan ben ik weg uit fok en NL
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:36 schreef C2C het volgende:
ik ben al miljonair dus voor mij maakt het niet uit
ik heb er eentje en ik heb vertrouwen in dat ik ga winnenquote:Op zaterdag 31 december 2005 00:31 schreef Kresj het volgende:
[..]
Ik heb er lekker 3!!!
Lekker Puh!!! (ik maak 3x zoveel kans als jou en als ik win heb ik lekker meer geld dan iedereen hier!!)
I. Hoe groot is mijn kans op het winnen van de Staatsloterij?quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:54 schreef thefunny het volgende:
ik zocht op google op 'kans staatsloterij', kwam ik op een of andere mallotige site met kansberekeningen voor de staatsloterij:
http://www.cijfers.net/loterij.html
Dat laatste geld natuurlijk voor iedereen (mits met lot).quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:31 schreef Kresj het volgende:
[..]
Ik heb er lekker 3!!!
Lekker Puh!!! (ik maak 3x zoveel kans als jou en als ik win heb ik lekker meer geld dan iedereen hier!!)
ummquote:Op zaterdag 31 december 2005 00:45 schreef Kresj het volgende:
[..]
ruilen? Dan krijg jij mijn staatsloten en ik jouw geld?![]()
niet vergeten dat er ook wat kleinere prijzen,quote:Op zaterdag 31 december 2005 13:08 schreef patty het volgende:
Hoe groot is mijn kans op het winnen van de Staatsloterij?
Stel er worden maandelijks ongeveer 5 miljoen Staatsloten verkocht. Als je in het bezit bent van 'n heel lot is de kans dat je met dat lot de hoofdprijs wint dus 1 op 5 000 000 ofwel 0,000 02%. En als je denkt dat je met een dergelijk percentage een hele aardige kans maakt, bedenk dan wel dat er 4 999 999 anderen zijn die daar net zo over denken.
Een aardige vergelijking ter verduidelijking. Er vallen in Nederland jaarlijks zo'n 1 100 dodelijke verkeersslachtoffers. De kans dat je dit jaar met je hoofd door de voorruit van je auto schiet en roemloos in een greppeltje aan je einde komt is dus 1 100 op 16 000 000 ofwel 0,007%.
quote:Op donderdag 29 december 2005 22:11 uur schreef 'skiczukie' het volgende:
Bijna hetzelfde. Allochtonen.![]()
met 13,50 kom je niet zover in de belegiings/investeringswereld... dat vergeten veel mensenquote:Op zondag 1 januari 2006 09:29 schreef i-spy24 het volgende:
Dan kun je het beter beleggen in goud/ schilderijen/grond/panden etc..
anders ga je even serieus posten in onz en om half tien smorgensquote:Op zondag 1 januari 2006 09:29 schreef i-spy24 het volgende:
[..]
Ben je ook een 'domme' Ollander he..
Ik wil de gemiddelde Turk zeker niet op het niveau van de gemiddelde Antilliaanse 'doekoe' hangjongere " ik lig lekker in mijn hangmat en alles is rustig swa en ik moet meer geld krijgen " of Marokkaan vergelijken aangezien de Turken wel ietsjes beter opgeleid zijn en...werkers blijken dat wat bij die andere 2 nogal discutabel is als puntje bij paaltje komt.
on-topic :
Miljonair zijn of genoeg centjes hebben om te doen wat je wilt is niet zo byzonder hoor. Enige voordeel wat je hebt is dat je je weinig tot geen zorgen hoeft te maken of je iets wel of niet kunt betalen. Nadeel is dat je juist wanneer je zo onbekommert leeft je op bepaalde minder waarde hecht aan dat nieuwe klokkie,auto of noem nog maar een of andere gadget en je soms juist zuiniger wordt en voor alles niet meer de volle prijs wilt betalen gewoon omdat het of overprijsd is of omdat je geen zin meer in hebt om juist daarvoor geld neer te tellen aangezien jet het toch al ooit hebt gehad of ervaren.
Je weet het gezegde:
Miljonair blijf je niet door je geld te verkwanselen maar door met mate uit te geven en te herinvesteren.
Hoe wordt je miljonair?
Simpel..keihard te werken, je geld voorzichtig zoetjes aan te investeren en niet uit te geven en alle kleine winsten weer te herinvesteren en je zelf daardoor veel te ontzeggen in het begin. Zo bouw je langzaam een leuk kapitaal op. Een beetje geluk/meevallers in welke vorm ook spelen ook altijd een rol mee. Dus die nieuwe mobiel/klokkie/PC/auto/kleding kopen en de grote jongen uithangen bij je maten als je net pak'm beet ¤ 500 of ¤ 1000,- hebt gewonnnen? Dacht het niet. Sparen en nog eens sparen. Niks vakanties, niks nieuwe dit of dat aanschaffen echt als een monnik leven en veel 2dehand spul - als je dan toch iets nodig hebt - kopen.En als je dat een paar jaar doet kun je al een aardig kapitaal hebben. Vele kleintjes maken op den duur ook 1 grote.
Oh ja...ik speel in geen enkel kansspel aangezien de kans dat je iets wint uitermate klein is en tegen de tijd dat je iets groot wint je mischien je 'investering' alweer gepasseerd bent. De truuk is nl. dat ze je in de waan laten met de gedachte dat als je niks inzet je nooit wat wint maar omdat je dus die ene keer niet wint gaat men meestal dus weer inzetten in de hoop dat men wel iets wint. En zo blijft het virtuele cirkeltje doorlopen te weten: Hopen dat je iets wint. Dan kun je het beter beleggen in goud/ schilderijen/grond/panden etc..En dat kan al klein beginnen.
Ja natuurlijk - ik heb alle dames in de aanbiedingquote:Op maandag 2 januari 2006 06:36 schreef StefanP het volgende:
Jammer voor je Meki, maar misschien loopt je dating business wel goed. Ik gun het je wel
ik geil trouwens stiekem best wel op allochtone meisjes, kun je daar ook een date mee regelen? Wel eentje met een mooi strak lichaam en het liefst ook een beetje bitchy. Zet moet wel makeup en westerse kleren dragen, maar dat doen er een heleboel toch al. Ik beloof haar vliesje heel te laten maar dan moet ze het wel, je weet wel, anders doen... Geld is geen probleem
ik had 20 MLN verwachtquote:
hoeveel zat je ernaastquote:Op maandag 2 januari 2006 18:04 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik ging voor een ton..
Dat zag ik in mijn visioen en voor het eerst zat die ernaast
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |