Hehehe.quote:het had wel iets weg van lopende band-werk, iets waar ze later vermoedelijk dagelijks mee te maken krijgen.
quote:Op donderdag 29 december 2005 19:51 schreef Het_Biertje het volgende:
die hadden zeker een kort lontje!
quote:Op donderdag 29 december 2005 19:54 schreef Minisuisse het volgende:
En ging je er toen pijl-snel vandoor?
Waarom moest ik nou lachenquote:Op donderdag 29 december 2005 19:51 schreef Het_Biertje het volgende:
die hadden zeker een kort lontje!
Steven had hen wel aangepaktquote:
LOL, idd, pallets sorteren ofzo. maar ik leef wel met jou, en je viervoeter mee. Verstandig om stoicijns door te lopen!quote:Dit proces leek zich lang te herhalen, het had wel iets weg van lopende band-werk, iets waar ze later vermoedelijk dagelijks mee te maken krijgen.
En wie betaalt de WAO WIA? Juist. Wij. Ik wens ze ook een pijnlijk leermomentje toe, zolang dat maar geen gevolgen heeft voor mijn portemonnee. De precieze invulling van dat leermomentje laat ik aan de fantasie van de lezer over.quote:Op donderdag 29 december 2005 19:55 schreef MaVeJuH het volgende:
dat zijn nou net die gastjes die ik een paar vingers minder toewens
ok dan maar kop eraf knallenquote:Op donderdag 29 december 2005 19:59 schreef Nexxennium het volgende:
[..]
En wie betaalt de WAO WIA? Juist. Wij. Ik wens ze ook een pijnlijk leermomentje toe, zolang die maar geen gevolgen heeft voor mijn portemonnee. De precieze invulling van dat leermomentje laat ik aan de fantasie van de lezer over.
jij woordspelerquote:Op donderdag 29 december 2005 20:01 schreef Fatality het volgende:
Je schrok je rotje?
Je moet maar zo denken die jongens hebben hun kruit al vroeg in het leven verschoten.
Gelukkig is er ook nog positief nieuwsquote:Op donderdag 29 december 2005 20:04 schreef Geitesollewok het volgende:
En misschien worden het wel kasplantjes, als ze niet uitkijken
Ik schat in varierend van 15 tot 16. Ik besloot niet de confrontatie verder uit te bouwen, want ze hadden ook allemaal zo'n pakje rotjes in hun hand, waarmee ze me zo wat aan hadden kunnen doen, vandaar dat ik het hazenpad koos. Hopelijk mondt dit niet uit in een traumatische ervaring, dat zou wel rot zijn.quote:Op donderdag 29 december 2005 20:00 schreef El_Rolando het volgende:
Hoe oud waren ze ongeveer?
Waarom kom ik daar nou niet opquote:Op donderdag 29 december 2005 20:05 schreef Het_Biertje het volgende:
De TS ging er als een gillende keukenmeid van door
He, jouw avatar is linksdraaiend. BIogarde is toch altijd rechtsdraaiend?quote:Op donderdag 29 december 2005 20:06 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Waarom kom ik daar nou niet op![]()
![]()
!!
of grondbloemenquote:Op donderdag 29 december 2005 20:04 schreef Geitesollewok het volgende:
En misschien worden het wel kasplantjes, als ze niet uitkijken
Liefquote:Op donderdag 29 december 2005 20:13 schreef WesHell het volgende:
Ik zelf heb een pakketje Sier werk.. Met 18 Potten ofzo..
Onze hond heeft er een hekel aan.. Als die ook maar 1 knal hoort blijft die echt tegen me aan staan, als ik dan ga lopen ook, hij houd zijn hoofd tegen mijn voet aan.
Ga ik ergens zitten gaat die onder mij zitten te trillen..
Voetzoeker, die hond van jouquote:Op donderdag 29 december 2005 20:13 schreef WesHell het volgende:
Ik zelf heb een pakketje Sier werk.. Met 18 Potten ofzo..
Onze hond heeft er een hekel aan.. Als die ook maar 1 knal hoort blijft die echt tegen me aan staan, als ik dan ga lopen ook, hij houd zijn hoofd tegen mijn voet aan.
quote:Op donderdag 29 december 2005 20:15 schreef Geitesollewok het volgende:
[..]
Voetzoeker, die hond van jou
Jij bent dat type wat niet tegen alcohol kan en op kerstnacht ook zomaar iemand in n agressieve bui dood kan slaan?quote:Op donderdag 29 december 2005 20:40 schreef Kinz het volgende:
Moet je ook maar niet met je hond gaan lopen in het park op 28 december.
Wat voor kneus ben je trouwens als je die jongens nou gaat wijzen op dat 't niet mag? Vraag dan gewoon netjes of ze eventjes willen ophouden omdat jij er langs wil met je stinkbak-op-4-poten. Als jij jongeren gaat proberen te sturen worden ze vanzelf arrogant en asociaal.
Eigen schuld, dus..
oja, voordat je 't gaat checken.. ik ben 17 jaar..
Pauperquote:Op donderdag 29 december 2005 20:40 schreef Kinz het volgende:
Wat voor kneus ben je trouwens als je die jongens nou gaat wijzen op dat 't niet mag? Vraag dan gewoon netjes of ze eventjes willen ophouden omdat jij er langs wil met je stinkbak-op-4-poten. Als jij jongeren gaat proberen te sturen worden ze vanzelf arrogant en asociaal.
Eigen schuld, dus..
Komop zeg, hij heeft wel een punt. Tis best kansloos om dat te gaan zeggenquote:Op donderdag 29 december 2005 20:48 schreef MaVeJuH het volgende:
[..]
Jij bent dat type wat niet tegen alcohol kan en op kerstnacht ook zomaar iemand in n agressieve bui dood kan slaan?
Of was ik nu weer een keer te direct met mijn verwoording en word dit verwijderd?
Wokay heb je gelijk in maar een beetje respect zou ook geen probleem wezen he? bijv even kappen tot hond en co weg is...quote:Op donderdag 29 december 2005 20:55 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Komop zeg, hij heeft wel een punt. Tis best kansloos om dat te gaan zeggen
Hond zo trainen dat t geen probleem is al dat vuurwerk en na zo'n grote bek los laten olequote:Op donderdag 29 december 2005 21:00 schreef TimmyAsd het volgende:
Je kan dit simpelweg verwachten. Niet alles hoeft voor de koning te wijken. Dit heeft trouwens niet eens iets met respect te maken..
Je kan dit simpelweg verwachten, hij zag het immers al in de vertequote:Op donderdag 29 december 2005 21:03 schreef MaVeJuH het volgende:
Je hoeft ook niet te wijken voor die kutkotertjes die altijd maar denken dat hun de wereld zijn
nee nee hoorde!quote:Op donderdag 29 december 2005 21:09 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Je kan dit simpelweg verwachten, hij zag het immers al in de verte
Wtf is dat voor een onzin? Waarom moet TS zich aanpassen aan die kanswerende kutkinderen die hard bezig zijn een gigantische kostenpost voor deze maatschappij te worden? Als we allemaal alles maar moeten accepteren van elke kutkoter met een grote bek en geen toekomst dan kunnen we net zo goed maar meteen de staat de Nederlanden en alle voorzieningen opheffen.quote:Op donderdag 29 december 2005 20:40 schreef Kinz het volgende:
We hebben het er over een jaartje of 15 nog wel eens over. Kijken of je het dan nog met jezelf nu eens bent.quote:oja, voordat je 't gaat checken.. ik ben 17 jaar..
Een vuistafdruk in je gezicht zou niet misstaan.quote:Op donderdag 29 december 2005 20:40 schreef Kinz het volgende:
Eigen schuld, dus..
Helemaal mee eens. Vuurwerk ongelukken vind ik heel erg en dom om te horen, maar dit soort agressieve mislukte lui mogen van mij letterlijk affikken.quote:Op donderdag 29 december 2005 19:55 schreef MaVeJuH het volgende:
dat zijn nou net die gastjes die ik een paar vingers minder toewens
Sukkelquote:Op donderdag 29 december 2005 20:40 schreef Kinz het volgende:
Eigen schuld, dus..
in rotterdam wonen dan ook bijna alleen maar achterstandsmensen.quote:Op donderdag 29 december 2005 21:06 schreef Calella het volgende:
In welk gemoedelijk dorpje woon de TS?![]()
In Rotterdam had je al 3 sloffen strijkers naar je hoofd gehad.![]()
ach, gewoon een mes in zijn keel zetten, vinden ze toch allleen maar lekker tegenwoordig.quote:Op donderdag 29 december 2005 21:53 schreef Erick1985 het volgende:
Er zijn helaas altijd kansloze jongeren (prachtige woorden combinatie) die het nodig vinden om een grote bek te geven en met vuurwerk te gaan klooien. Gebeurde mij laatst ook toen ik met m'n Oma een stukje ging wandelen. Eentje vond het nodig een nitraat naar ons te gooien. Ten eerste zijn dat levensgevaarlijke dingen en tweede loop je voor de rest van de dag met een pieptoon in je oren. Dus ik loop naar die gozer toe en zei met ietwat stemverhef dat "als ie dat nog één keer flikt met vooral een bejaarde dame in de buurt dat ik een lawinepijl in z'n reet steek, én aansteek". Hij droop gelijk af met z'n vriendjes. Schatte ze een jaar of 16,17. Bijzonder zielig gedrag en vooral kinderachtig EN gevaarlijk, dus ik vind dat daar best wat van gezegt mag worden...
... met alle risico van dien die je tegenwoordig loopt als je ergens wat van zegt
Wat ik me dan afvraag. Toen je zelf een klein baasje van 14, 15 was, heb je toen niet het zelfde gedaan?quote:
bij jou ook nietquote:Op donderdag 29 december 2005 21:28 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Een vuistafdruk in je gezicht zou niet misstaan.
Bij jou in de wijk is dat toch ook dood normaal?quote:Op donderdag 29 december 2005 21:50 schreef Maikuuul het volgende:
Ik laat altijd savonds 12 babypijltjes af
Dat vind ik ook rond uit asociaal! Valt me nog mee dat ze weg gingen!quote:Op donderdag 29 december 2005 21:53 schreef Erick1985 het volgende:
Er zijn helaas altijd kansloze jongeren (prachtige woorden combinatie) die het nodig vinden om een grote bek te geven en met vuurwerk te gaan klooien. Gebeurde mij laatst ook toen ik met m'n Oma een stukje ging wandelen. Eentje vond het nodig een nitraat naar ons te gooien. Ten eerste zijn dat levensgevaarlijke dingen en tweede loop je voor de rest van de dag met een pieptoon in je oren. Dus ik loop naar die gozer toe en zei met ietwat stemverhef dat "als ie dat nog één keer flikt met vooral een bejaarde dame in de buurt dat ik een lawinepijl in z'n reet steek, én aansteek". Hij droop gelijk af met z'n vriendjes. Schatte ze een jaar of 16,17. Bijzonder zielig gedrag en vooral kinderachtig EN gevaarlijk, dus ik vind dat daar best wat van gezegt mag worden...
... met alle risico van dien die je tegenwoordig loopt als je ergens wat van zegt
Het is dat er 'kees' in je naam staatquote:Op donderdag 29 december 2005 22:36 schreef space-kees het volgende:
[..]
Dat vind ik ook rond uit asociaal! Valt me nog mee dat ze weg gingen!
Wat bedoel je nou?quote:Op donderdag 29 december 2005 22:46 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Het is dat er 'kees' in je naam staat![]()
Vind ik ookquote:Op donderdag 29 december 2005 22:51 schreef space-kees het volgende:
[..]
Wat bedoel je nou?
Ik vind het aso dat ze een nitraat gooien naar mens of dier, en dan ook nog eens een minder mobiel persoon in de vorm van een ouder iemand , in dit geval een oma!
Rot toch eens op, ga je dat nou overal posten kutmormel..quote:Op donderdag 29 december 2005 23:11 schreef lipboutje het volgende:
Shit nu ben ik mijn vuurwerk kwijt,maar nou moet ik alle buro's langs,lees maar:
De Douane heeft maandagmorgen aan de Rijksweg A58 een 37-jarige inwoner van Utrecht aangehouden. De man werd vanmorgen door medewerkers van de Douane van de afdeling Mobiel Toezicht Goederen op de Rijksweg A58, ter hoogte van de afslag Ulvenhout, van de weg gehaald voor een routine controle. In de bestelbus troffen zij circa 325 kilogram illegaal vuurwerk aan. Het vuurwerk, waaronder 150 lawinepijlen van Zuidamerikaanse makelij, is in beslag genomen. De man is voor verder onderzoek overgedragen aan het vuurwerkteam van de regio’s Rotterdam-Rijnmond, Midden en West-Brabant, Hollands Midden, Haaglanden, Zuid Holland Zuid, Zeeland en Koninklijke Marechaussee. De verdachte is in verzekering gesteld.
vertel mij eens waar ik het neer moet planten dan?is dit dan zo'n forum?quote:Op donderdag 29 december 2005 23:14 schreef MaVeJuH het volgende:
[..]
Rot toch eens op, ga je dat nou overal posten kutmormel..
je 2 eigen topics waren ookal gesloten. snap je het nu niet ofzo![]()
![]()
![]()
Als je topics beiden gesloten worden om wat dan ook voor een reden, verziek er dan niet andere topics mee maar ga verhaal halen in de feedbackquote:Op donderdag 29 december 2005 23:17 schreef lipboutje het volgende:
[..]
vertel mij eens waar ik het neer moet planten dan?is dit dan zo'n forum?
quote:Op donderdag 29 december 2005 23:18 schreef Radjesh het volgende:
waarom had je je hond hun niet laten opeten?
Tja, dan vraaag je er ook gewoon om. Verzuurpruimenquote:hé, kap eens even met dat trieste gedoe, dit mag pas zaterdagochtend 10.00 tot zondagnacht 2.00"
Achzo, nu begrijp k t beterquote:Op vrijdag 30 december 2005 10:48 schreef Vogel87 het volgende:
Ach ja, zit wel wat in. Maar doe het dan *niet* in het park waar om de halve minuut mensen met honden langslopen.
[..]
Ontroerendquote:Op donderdag 29 december 2005 19:46 schreef Vogel87 het volgende:
Vandaag zag ik ze al fietsen. Je kent ze wel, mensen die al hun vrijgekomen spaarloon besteden aan zakken vol vuurwerk. Op zich niets mis mee, ware het niet dat die paupers het spul nu al -letterlijk- beginnen te verknallen. Nu kwam ik in conflict met enkele van deze vuurwerk-fanatici. Samen met mijn trouwe viervoeter begaf ik me in het park, toen plots mijn oor werd opgeschrikt door het verwoestende geknal van rotjes. In de verte zag ik al dat een groepje jongens, ook wel "kansloze jongeren" genoemd, verantwoordelijk was voor deze luidruchtige bezigheid.
Het was eigenlijk een triestige aanblik. Stoer als ze waren, gooiden ze om beurten rotjes weg. De ene gooide hem hoog in de lucht, waardoor de ontploffing in het luchtruim tot stand kwam, terwijl een andere een prullenbak probeerde te molesteren door er herhaaldelijk rotjes in te mieteren. Weer een ander kwam erachter dat de explosie van minimale aard is wanneer het rotje in het water werd gegooid. Dit proces leek zich lang te herhalen, het had wel iets weg van lopende band-werk, iets waar ze later vermoedelijk dagelijks mee te maken krijgen.
Afijn, toen ik in een straal van 10 meter kwam, hielden ze maar niet op met dit geknal, zelfs niet toen mijn viervoetige makker een blijk van ongenoegen gaf. Dus ik zeg tegen die paupers: "hé, kap eens even met dat trieste gedoe, dit mag pas zaterdagochtend 10.00 tot zondagnacht 2.00", waarna ik getrakteerd werd op enkele verwaande blikken. Eén van deze jongens nam het woord en counterde dat ik mijn "gore kop" moest houden en dat ik me verder nergens mee moest bemoeien. "Anders vallen er klappen", stelde deze agressieveling vast. Aangezien ik een goed verstaander ben, besloot ik in deze de verstandigste te zijn en liep samen met mijn hond stoïcijns door.
Siervuurwerk kan ik nog wel waarderen, maar dit zinloze geknal bereikt een bepaalde irritatiegrens. Zeker als het ook mijn hond irriteert, die alles 10 keer zo hard hoort als een mens.
Vuurwerk-paupers
Verstandigquote:Op vrijdag 30 december 2005 11:02 schreef Vogel87 het volgende:
Ja, ik trek ook lering uit dit moment, de volgende keer zal ik wat meer tactvol te werk gaan
laat je je op je kop zitten door die 'vuurwerk-paupers'??!?!?!?quote:Op vrijdag 30 december 2005 11:02 schreef Vogel87 het volgende:
Ja, ik trek ook lering uit dit moment, de volgende keer zal ik wat meer tactvol te werk gaan
17quote:Op donderdag 29 december 2005 20:40 schreef Kinz het volgende:
Eigen schuld, dus..
Dat mag prima, maar die kutkoters gooien die rotjes naar mij en mijn hond. Ik ben als de dood voor vuurwerk. Je gooit niet met vuurwerk naar andere mensen en ook niet naar dieren.quote:Op vrijdag 30 december 2005 10:34 schreef Taproot het volgende:
Ach komaan gun die jongens toch een pleziertje, zo één keer in het jaarMen mag zich tegenwoordig niet meer uitleven of eens wat lawaai maken. Steeds maar in het gareel lopen en zo. Maatschappij begint steeds meer op een gevangenis te lijken.
Maar jullie op de Vinkenslag hebben toch altijd vuurwerk voorradig voor als de belastingdienst of de politie langskomt?quote:Op vrijdag 30 december 2005 17:22 schreef Maikuuul het volgende:
Daarnet hier, kindertjes de ganse tijd fluitpijltjes aflatenzo leuk zijn die ik heb ze ook
quote:Op donderdag 29 december 2005 19:46 schreef Vogel87 het volgende:
Vandaag zag ik ze al fietsen. Je kent ze wel, mensen die al hun vrijgekomen spaarloon besteden aan zakken vol vuurwerk. Op zich niets mis mee, ware het niet dat die paupers het spul nu al -letterlijk- beginnen te verknallen. Nu kwam ik in conflict met enkele van deze vuurwerk-fanatici. Samen met mijn trouwe viervoeter begaf ik me in het park, toen plots mijn oor werd opgeschrikt door het verwoestende geknal van rotjes. In de verte zag ik al dat een groepje jongens, ook wel "kansloze jongeren" genoemd, verantwoordelijk was voor deze luidruchtige bezigheid.
Het was eigenlijk een triestige aanblik. Stoer als ze waren, gooiden ze om beurten rotjes weg. De ene gooide hem hoog in de lucht, waardoor de ontploffing in het luchtruim tot stand kwam, terwijl een andere een prullenbak probeerde te molesteren door er herhaaldelijk rotjes in te mieteren. Weer een ander kwam erachter dat de explosie van minimale aard is wanneer het rotje in het water werd gegooid. Dit proces leek zich lang te herhalen, het had wel iets weg van lopende band-werk, iets waar ze later vermoedelijk dagelijks mee te maken krijgen.
Afijn, toen ik in een straal van 10 meter kwam, hielden ze maar niet op met dit geknal, zelfs niet toen mijn viervoetige makker een blijk van ongenoegen gaf. Dus ik zeg tegen die paupers: "hé, kap eens even met dat trieste gedoe, dit mag pas zaterdagochtend 10.00 tot zondagnacht 2.00", waarna ik getrakteerd werd op enkele verwaande blikken. Eén van deze jongens nam het woord en counterde dat ik mijn "gore kop" moest houden en dat ik me verder nergens mee moest bemoeien. "Anders vallen er klappen", stelde deze agressieveling vast. Aangezien ik een goed verstaander ben, besloot ik in deze de verstandigste te zijn en liep samen met mijn hond stoïcijns door.
Siervuurwerk kan ik nog wel waarderen, maar dit zinloze geknal bereikt een bepaalde irritatiegrens. Zeker als het ook mijn hond irriteert, die alles 10 keer zo hard hoort als een mens.
Vuurwerk-paupers
Mee eens. En ik kan me dan erg goed voorstellen dat je als de dood bent voor vuurwerk, zelf houd ik er nog steeds niet van hoorquote:Op vrijdag 30 december 2005 17:16 schreef nebelung het volgende:
[..]
Dat mag prima, maar die kutkoters gooien die rotjes naar mij en mijn hond. Ik ben als de dood voor vuurwerk. Je gooit niet met vuurwerk naar andere mensen en ook niet naar dieren.
Mijn zus gaat blind door het leven omdat er vroeger ook zo'n ding in haar gezicht werd gegooid. Voor de lol.
Onze vorige hond had dat ook, maar deze hond maakt het niks uit.quote:Onze hond heeft er een hekel aan.. Als die ook maar 1 knal hoort blijft die echt tegen me aan staan, als ik dan ga lopen ook, hij houd zijn hoofd tegen mijn voet aan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |