Hehehe.quote:het had wel iets weg van lopende band-werk, iets waar ze later vermoedelijk dagelijks mee te maken krijgen.
quote:Op donderdag 29 december 2005 19:51 schreef Het_Biertje het volgende:
die hadden zeker een kort lontje!
quote:Op donderdag 29 december 2005 19:54 schreef Minisuisse het volgende:
En ging je er toen pijl-snel vandoor?
Waarom moest ik nou lachenquote:Op donderdag 29 december 2005 19:51 schreef Het_Biertje het volgende:
die hadden zeker een kort lontje!
Steven had hen wel aangepaktquote:
LOL, idd, pallets sorteren ofzo. maar ik leef wel met jou, en je viervoeter mee. Verstandig om stoicijns door te lopen!quote:Dit proces leek zich lang te herhalen, het had wel iets weg van lopende band-werk, iets waar ze later vermoedelijk dagelijks mee te maken krijgen.
En wie betaalt de WAO WIA? Juist. Wij. Ik wens ze ook een pijnlijk leermomentje toe, zolang dat maar geen gevolgen heeft voor mijn portemonnee. De precieze invulling van dat leermomentje laat ik aan de fantasie van de lezer over.quote:Op donderdag 29 december 2005 19:55 schreef MaVeJuH het volgende:
dat zijn nou net die gastjes die ik een paar vingers minder toewens
ok dan maar kop eraf knallenquote:Op donderdag 29 december 2005 19:59 schreef Nexxennium het volgende:
[..]
En wie betaalt de WAO WIA? Juist. Wij. Ik wens ze ook een pijnlijk leermomentje toe, zolang die maar geen gevolgen heeft voor mijn portemonnee. De precieze invulling van dat leermomentje laat ik aan de fantasie van de lezer over.
jij woordspelerquote:Op donderdag 29 december 2005 20:01 schreef Fatality het volgende:
Je schrok je rotje?
Je moet maar zo denken die jongens hebben hun kruit al vroeg in het leven verschoten.
Gelukkig is er ook nog positief nieuwsquote:Op donderdag 29 december 2005 20:04 schreef Geitesollewok het volgende:
En misschien worden het wel kasplantjes, als ze niet uitkijken
Ik schat in varierend van 15 tot 16. Ik besloot niet de confrontatie verder uit te bouwen, want ze hadden ook allemaal zo'n pakje rotjes in hun hand, waarmee ze me zo wat aan hadden kunnen doen, vandaar dat ik het hazenpad koos. Hopelijk mondt dit niet uit in een traumatische ervaring, dat zou wel rot zijn.quote:Op donderdag 29 december 2005 20:00 schreef El_Rolando het volgende:
Hoe oud waren ze ongeveer?
Waarom kom ik daar nou niet opquote:Op donderdag 29 december 2005 20:05 schreef Het_Biertje het volgende:
De TS ging er als een gillende keukenmeid van door
He, jouw avatar is linksdraaiend. BIogarde is toch altijd rechtsdraaiend?quote:Op donderdag 29 december 2005 20:06 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Waarom kom ik daar nou niet op![]()
![]()
!!
of grondbloemenquote:Op donderdag 29 december 2005 20:04 schreef Geitesollewok het volgende:
En misschien worden het wel kasplantjes, als ze niet uitkijken
Liefquote:Op donderdag 29 december 2005 20:13 schreef WesHell het volgende:
Ik zelf heb een pakketje Sier werk.. Met 18 Potten ofzo..
Onze hond heeft er een hekel aan.. Als die ook maar 1 knal hoort blijft die echt tegen me aan staan, als ik dan ga lopen ook, hij houd zijn hoofd tegen mijn voet aan.
Ga ik ergens zitten gaat die onder mij zitten te trillen..
Voetzoeker, die hond van jouquote:Op donderdag 29 december 2005 20:13 schreef WesHell het volgende:
Ik zelf heb een pakketje Sier werk.. Met 18 Potten ofzo..
Onze hond heeft er een hekel aan.. Als die ook maar 1 knal hoort blijft die echt tegen me aan staan, als ik dan ga lopen ook, hij houd zijn hoofd tegen mijn voet aan.
Ga ik ergens zitten gaat die onder mij zitten te trillen..
quote:Op donderdag 29 december 2005 20:15 schreef Geitesollewok het volgende:
[..]
Voetzoeker, die hond van jou
Jij bent dat type wat niet tegen alcohol kan en op kerstnacht ook zomaar iemand in n agressieve bui dood kan slaan?quote:Op donderdag 29 december 2005 20:40 schreef Kinz het volgende:
Moet je ook maar niet met je hond gaan lopen in het park op 28 december.
Wat voor kneus ben je trouwens als je die jongens nou gaat wijzen op dat 't niet mag? Vraag dan gewoon netjes of ze eventjes willen ophouden omdat jij er langs wil met je stinkbak-op-4-poten. Als jij jongeren gaat proberen te sturen worden ze vanzelf arrogant en asociaal.
Eigen schuld, dus..
oja, voordat je 't gaat checken.. ik ben 17 jaar..
Pauperquote:Op donderdag 29 december 2005 20:40 schreef Kinz het volgende:
Moet je ook maar niet met je hond gaan lopen in het park op 28 december.
Wat voor kneus ben je trouwens als je die jongens nou gaat wijzen op dat 't niet mag? Vraag dan gewoon netjes of ze eventjes willen ophouden omdat jij er langs wil met je stinkbak-op-4-poten. Als jij jongeren gaat proberen te sturen worden ze vanzelf arrogant en asociaal.
Eigen schuld, dus..
oja, voordat je 't gaat checken.. ik ben 17 jaar..
Komop zeg, hij heeft wel een punt. Tis best kansloos om dat te gaan zeggenquote:Op donderdag 29 december 2005 20:48 schreef MaVeJuH het volgende:
[..]
Jij bent dat type wat niet tegen alcohol kan en op kerstnacht ook zomaar iemand in n agressieve bui dood kan slaan?
Of was ik nu weer een keer te direct met mijn verwoording en word dit verwijderd?
Wokay heb je gelijk in maar een beetje respect zou ook geen probleem wezen he? bijv even kappen tot hond en co weg is...quote:Op donderdag 29 december 2005 20:55 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Komop zeg, hij heeft wel een punt. Tis best kansloos om dat te gaan zeggen
Hond zo trainen dat t geen probleem is al dat vuurwerk en na zo'n grote bek los laten olequote:Op donderdag 29 december 2005 21:00 schreef TimmyAsd het volgende:
Je kan dit simpelweg verwachten. Niet alles hoeft voor de koning te wijken. Dit heeft trouwens niet eens iets met respect te maken..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |