inderdaad in deze stijl zekers :quote:Op donderdag 29 december 2005 20:02 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
respect trouwens voor die Nanninga...je moet wel heel sceptisch zijn om dat allemaal uit te gaan zoeken
je kunt internetsites waar naieve mensen alles klakkeloos van elkaar overnemen ook beter mijden..quote:Op donderdag 29 december 2005 20:18 schreef pikki het volgende:
[..]
inderdaad in deze stijl zekers :
Als je echt iets over parapsychologisch onderzoek te weten wil komen, kun je boeken en artikelen van skeptici het beste mijden. Vooral de pennevruchten van schijnbaar rationele, echt betogende skeptici zoals Rob Nanninga kunnen je gemakkelijk op het verkeerde been zetten........[b]
zie:http://members.lycos.nl/Kritisch/nanninga_bde.html
Dat is helemaal wat, we moeten geen kritiek leveren omdat anders het tv-programma van de buis verdwijntquote:Op donderdag 29 december 2005 20:29 schreef Vortexs het volgende:
Wat een onzin allemaal....nu hebben we het voor elkaar....voorlopig geen programma'a meer van Robbert....heb je dan wat...nee want het wwas zeker interessant....nu mag nederland nog 10 jaar lang naar Char gaan kijken.....heel goed gedaan Nederland..."land der onbewusten".
Vortexs...!! Grijp niet hoger dan er aan gevoel in u is,of gij tast in het duister"
Aan al die sceptische afzeikers hier zou ik best willen zeggen, het is jullie schuld als Robbert zijn programma's verdwijnen, dank u wel ....quote:Op donderdag 29 december 2005 20:36 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Dat is helemaal wat, we moeten geen kritiek leveren omdat anders het tv-programma van de buis verdwijnt
ongelooflijke dom, deze reactie. echt ontzettend domquote:Op donderdag 29 december 2005 20:29 schreef Vortexs het volgende:
Wat een onzin allemaal....nu hebben we het voor elkaar....voorlopig geen programma'a meer van Robbert....heb je dan wat...nee want het wwas zeker interessant....nu mag nederland nog 10 jaar lang naar Char gaan kijken.....heel goed gedaan Nederland..."land der onbewusten".
Vortexs...!! Grijp niet hoger dan er aan gevoel in u is,of gij tast in het duister"
graag gedaan, graag gedaanquote:Op donderdag 29 december 2005 20:38 schreef pikki het volgende:
[..]
Aan al die sceptische afzeikers hier zou ik best willen zeggen, het is jullie schuld als Robbert zijn programma's verdwijnen, dank u wel ....![]()
I plead guilty.quote:Op donderdag 29 december 2005 20:38 schreef pikki het volgende:
[..]
Aan al die sceptische afzeikers hier zou ik best willen zeggen, het is jullie schuld als Robbert zijn programma's verdwijnen, dank u wel ....![]()
Dat ligt dan aan Robbert zelf. Hij is de gene die onzin verspreid, de skeptici constateren dat alleen maar.quote:Op donderdag 29 december 2005 20:38 schreef pikki het volgende:
[..]
als mijn posts daar aan hebben bijgedragen - wat ik betwijfel - dan heb ik dat erg graag gedaan.quote:Op donderdag 29 december 2005 20:38 schreef pikki het volgende:
[..]
Een bad Loser ben je .quote:Op donderdag 29 december 2005 20:42 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
[..]
als mijn posts daar aan hebben bijgedragen - wat ik betwijfel - dan heb ik dat erg graag gedaan.als er ooit iemand op tv komt die wel iets mafs kan, dan komt ie vanzelf wel
dit maal winnen de sceptici...volgende keer jullie?![]()
quote:
Volgens het AD stond het programma aan de voet van zijn wereldwijde doorbraakquote:Op donderdag 29 december 2005 20:49 schreef Lik.me.reet het volgende:
Had die paardensnikkel zelf dan ook niet het besef dat dit zijn ondergang zou worden?
nou ja gelukkig is dat niet gebeurd...dan was ie vroeg of laat afgegaan onder het oog van de halve wereldbevolking..quote:Op donderdag 29 december 2005 20:50 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Volgens het AD stond het programma aan de voet van zijn wereldwijde doorbraak
Nee, het ligt aan die onsportieve entiteit uit een andere dimensie die zonodig gen-verbrander moest doorgeven, VERDOMD GOED WETEND wat voor commotie er over zou ontstaan.quote:Op donderdag 29 december 2005 20:41 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Dat ligt dan aan Robbert zelf. Hij is de gene die onzin verspreid, de skeptici constateren dat alleen maar.
het is gewoon bewijs! ze willen niet ontdekt worden!quote:Op donderdag 29 december 2005 20:55 schreef NoSigar het volgende:
[..]
Nee, het ligt aan die onsportieve entitiet uit een andere dimensie die zonodig gen-verbrander moest doorgeven, VERDOMD GOED WETEND wat voor commotie er over zou ontstaan.
Pim zou het zo gewild hebbenquote:Op donderdag 29 december 2005 20:55 schreef NoSigar het volgende:
[..]
Nee, het ligt aan die onsportieve entitiet uit een andere dimensie die zonodig gen-verbrander moest doorgeven, VERDOMD GOED WETEND wat voor commotie er over zou ontstaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |