quote:zeer strak beeld via Sopcast, alleen is er 'n interview met v. Hintum op.. Komt trouwens van Versatel dat beeld..
Je moet sopcast even openen, ik weet zo niet welke precies..quote:
goal2 van TVkooquote:Op donderdag 29 december 2005 18:38 schreef M.Melandri het volgende:
link......................
of je zoekt zelf ff, staat gewoon op de site van sopcast: PSV - FC Twente.quote:Op donderdag 29 december 2005 18:38 schreef M.Melandri het volgende:
link......................
Wat zegt ie nou, goal2 van TvKoo.. Zoek op de zender met de meeste gebruikers..quote:Op donderdag 29 december 2005 18:39 schreef M.Melandri het volgende:
welkle zender dan?
Zal ik doen!quote:Op donderdag 29 december 2005 18:40 schreef -Vaduz- het volgende:
Schema, downloadlinks en handleiding
Wel zo handig voor al die mensen die niet weten wat ze moeten doen.
(kun je dit even aan de OP toevoegen Cornolio?)
TVkoo streamt bij mij 1 minuut, en daarna moet ie een hele tijd bufferen, ben er niet kapot van.quote:
gewoon ff wachten..hij buffert idd iets van 3x achter elkaar maar daarna loopt ie heel soepelquote:Op donderdag 29 december 2005 18:41 schreef Spideyman het volgende:
[..]
TVkoo streamt bij mij 1 minuut, en daarna moet ie een hele tijd bufferen, ben er niet kapot van.
*zucht*quote:Op donderdag 29 december 2005 19:00 schreef S-Two het volgende:
Er komen bij mij nu steeds Goal TV reclames voorbij ofso![]()
quote:Op donderdag 29 december 2005 19:02 schreef Spideyman het volgende:
[..]
*zucht*
Ooit van rust tussen de 1e en 2e helft gehoord?
Als je geen poorten hebt openstaan dan heb je helemaal nix, dus ik denk dat die wel openstaan inmiddelsquote:Op donderdag 29 december 2005 19:05 schreef partyyboyy het volgende:
Moet je voor TVKoo ook poorten open zetten ,want het gaat wel erg traag?
Nee, maar als ik de UL en DL onderin zo zie heb je volgens mij wel een behoorlijk snelle verbinding nodig om het een beetje te laten draaienquote:Op donderdag 29 december 2005 19:05 schreef partyyboyy het volgende:
Moet je voor TVKoo ook poorten open zetten ,want het gaat wel erg traag?
Ik heb ook niet echt veel. Heel af en toe wat beelden.quote:Op donderdag 29 december 2005 19:07 schreef The_Great_Cornolio het volgende:
[..]
Als je geen poorten hebt openstaan dan heb je helemaal nix, dus ik denk dat die wel openstaan inmiddels
Er zijn geen tips, dit is wat je krijgt.. 't Is gratis, ben maar blij dat je nog iets te zien krijgt zoquote:Op donderdag 29 december 2005 19:33 schreef elby1988 het volgende:
iemand nog tips voor het afspelen, waardoor het miss sneller zou kunnen gaan ?
Max verbindingen van 10 naar 50 zetten in windows xp.quote:Op donderdag 29 december 2005 19:33 schreef elby1988 het volgende:
iemand nog tips voor het afspelen, waardoor het miss sneller zou kunnen gaan ?
Hoe, wat en waar doe je dat?quote:Op vrijdag 30 december 2005 14:20 schreef raptorix het volgende:
[..]
Max verbindingen van 10 naar 50 zetten in windows xp.
Als het daar in Friesland net zo is als hier inderdaad, dan zal er geen seconde gespeeld worden...quote:Op vrijdag 30 december 2005 14:07 schreef Jopiler het volgende:
Als het doorgaat... Hier in Zeeland beginnen de eerste forse sneeuwbuien. Gelukkig is het in Friesland!
Wij ook nietquote:Op vrijdag 30 december 2005 18:08 schreef Stpan het volgende:
Ik krijg Roda maar niet in beeld, andere Sopcast zenders werken wel, ben ik de enige?
daar is toch duidelijk geen voetbal op hoor.quote:Op vrijdag 30 december 2005 18:39 schreef Messenga het volgende:
Ik kan MRC_Football ontvangen met VLC Player
Staat bij voetbalinbeeld.nl onder het kopje Sopcast.
Om 8 uur wel.quote:Op vrijdag 30 december 2005 18:41 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
daar is toch duidelijk geen voetbal op hoor.
nee dat geeft geen fatal error.quote:Op vrijdag 30 december 2005 18:40 schreef One_conundrum het volgende:
ik ook fatal error, maar is Heerenveen - Ajax niet op RTL5 te zien?
Ik ookquote:Op vrijdag 30 december 2005 19:55 schreef M.Melandri het volgende:
ik ook al fatal error bij MRC football
Hoe krijg je dat voor elkaar?quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:59 schreef 2Drix het volgende:
Redelijk beeld via MRC Football![]()
af en toe hapert het een beetje
Volgens mij zit hier het probleem...bij mij lukte de update wel, en MRC werkt gewoon prima op media playerquote:Op vrijdag 30 december 2005 20:08 schreef One_conundrum het volgende:
der is een nieuwe versie van sopcast... Zonet bood ie zelf aan die up te daten maar dat wilde ik niet. Nu kan ik dat zo niet vinden....
Ik heb hem wel geupdate maar hij werkt nog steeds niet.quote:Op vrijdag 30 december 2005 20:08 schreef One_conundrum het volgende:
der is een nieuwe versie van sopcast... Zonet bood ie zelf aan die up te daten maar dat wilde ik niet. Nu kan ik dat zo niet vinden....
Een half uur geleden dat hij het bij mij anders prima! En nu een fatal error.quote:Op vrijdag 30 december 2005 20:08 schreef Veerboot het volgende:
Bij mij opent dat MRC ook niet. Ik lees op http://www.voetbalinbeeld.nl/sopcast.htm dat je voor MRC, VLC Media Player moet gebruiken. Ik heb dat programma geinstalleerd en gedaan wat er verder op die pagina staat uitgelegd, maar weet iemand hoe en wanneer dat MRC dan gaat spelen (er gebeurt hier namelijk niets).
ja voor hoe lang?quote:
portmappings??quote:Op vrijdag 30 december 2005 21:48 schreef raptorix het volgende:
Als nou eens wat meer mensen zorgen voor de juiste portmappings heeft iedereen geod beeld,pfffffff
In leeken taal:quote:Op zaterdag 31 december 2005 01:24 schreef raptorix het volgende:
Als je achter firewall, of router zit kan je altijd wel een downstream hebben, maar om te kunnen uppen moet je wel juiste instellingen hebben, hoop mensen hebben dat niet ingsteld of weten niet hoe het moet, waardoor de algemene upstream stukken lagen liggen.
vertel...quote:
Flink wat dus, daar moet er toch wel één van werken neem ik aan.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:15 schreef Nickvw het volgende:
streams voor vanavond:
http://voetbalinbeeld.nl/dinsdag.htm
zou je wel zeggen.. ik hoop btje goede kwaliteitquote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:17 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Flink wat dus, daar moet er toch wel één van werken neem ik aan.
http://www.fbtz.com/forum/showthread.php?t=41626 zijn allebei op PPlive Macao Soccer TV te vinden dus. in dit topic staat een rechtstreekse linkquote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:24 schreef kikoooooo het volgende:
Nog niets bekend over real/barca voor vanavond?
Ik hoop trouwens ook dat ze de Sugar Bowl dan onderbreken, want die is om 9 uur nog lang niet afgelopen.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:23 schreef Yeahinho het volgende:
Nu werkt ie idd nog goed met dat American Football, hopelijk over 3 kwartier nog steeds het geval.
nou nee...het beeld is zeker niet beter en over het geluid hoeven we het helemaal niet te hebbenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:42 schreef Thieske het volgende:
Guangdong Sport via tvkoo is wel te doen vind ik.
Je hebt gelijk, ESPN ziet er inderdaad beter uit. Nou maar hopen dat ze de wedstrijd echt uitzenden.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:44 schreef BennyNL het volgende:
[..]
nou nee...het beeld is zeker niet beter en over het geluid hoeven we het helemaal niet te hebben
Beter dan ESPN op TVKoo zul je niet krijgen. ikzelf vind er niks mis mee
Shanghai (ppvlive) is ook wel aardig, ESPN op Tvkoo bufferde bij mij ook redelijk veel.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:52 schreef kikoooooo het volgende:
ESPN via tvkoo loopt hier nu al te bufferen als een gek, guandong via pplive loopt prima! Ik zie ze al warmspelen
Ja tis goed dat ik de rugnummer herkendequote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:57 schreef Helly het volgende:
De opstellingen, in het Chinees. :p
Mooi menu in het midden van het beeld, alleen jammer dat je niks van het voetballen kunt zienquote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:18 schreef BennyNL het volgende:
[..]
http://www.fbtz.com/forum/showthread.php?t=41626 zijn allebei op PPlive Macao Soccer TV te vinden dus. in dit topic staat een rechtstreekse link
is dat hetzelfde als shtv? anders directe link?quote:
dat heeft wel ietsquote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:33 schreef Yeahinho het volgende:
Dat PPlive Guandong-kanaal werkt goed. Jammer van dat knoerharde Chinese commentaar
.
Ja gewoon eigen muziek eronder dan werkte het goed.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:33 schreef Yeahinho het volgende:
Dat PPlive Guandong-kanaal werkt goed. Jammer van dat knoerharde Chinese commentaar
.
Voetbalinbeeld gaf 12:45 aan, maar tot nu toe zie ik alleen maar kwebbelende Chinezenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 12:56 schreef -J-D- het volgende:
om 13:45 toch pas?
Dat zijn Engelse tijden ( waarschijnlijk heeft iemand het zitten updaten vanuit Manchester ofzo )quote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:02 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Voetbalinbeeld gaf 12:45 aan, maar tot nu toe zie ik alleen maar kwebbelende Chinezen
als ik op tvmix kijk zie ik vele zenders.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:20 schreef BennyNL het volgende:
13:45 Manchester City - Manchester United
16:00 Arsenal - Middlesbrough
16:00 Liverpool - Tottenham Hotspur
17:15 AS Nancy Lorraine - Lyon
18:30 Ciudad de Murcia - Albacete
20:00 Real Betis - Atletico de Madrid
20:30 Messina - Palermo
22:00* Valencia - Osasuna
www.tvmix.net voor de directe streaming links
ik kijk het via ESPN (engels en chinees commentaar door elkaar heenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:00 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
als ik op tvmix kijk zie ik vele zenders.
Via welke zender kan ik de derby van Manchester zien?
dankje.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:08 schreef Stpan het volgende:
www.voetbalinbeeld.nl is altijd goed, gewoon op hun links klikken en je hebt perfect beeld (Shanghai doet het nu super)
en onder welke chinese tekens vind ik dat kanaal.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:24 schreef Eilanden het volgende:
Via PPstream heb ik goed beeld
ppstream://61.152.240.251:10050/GORERXTXMUM35A4QCHCHEEHIT2SZZYBA
dan gaat het bij mij niet zo goed.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:29 schreef Eilanden het volgende:
dat hoort de directe link te zijn naar de stream?
dan ga je toch naar manutd.comquote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:34 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
dan gaat het bij mij niet zo goed.
ik word ook gek van die chinese onzin.
TVants werkt hier nog niet echtquote:Op zondag 15 januari 2006 12:22 schreef BliksemSchigt het volgende:
Vitesse - Feyenoord wordt inderdaad gestreamd.
Hopelijk Ajax straks ook. Verbinding is nog niet echt heel relaxed
wat is de link van tv ants?quote:
ik heb net sopcast gedownload. En ik zie nu een lijstje met kanalen. Hoe vind ik het versatelkanaal?quote:Op zondag 15 januari 2006 12:27 schreef BliksemSchigt het volgende:
Sopcast werkt prima
Nederlands commentaar, gewoon het sateliet kanaal van Versatel.
daar kijk ik ook. Maar daar staat niet hoe ik op het juiste kanaal moet komen. Hij staat er bij mij niet bij namelijk.quote:Op zondag 15 januari 2006 12:46 schreef Afunados het volgende:
Op voetbalinbeeld.nl staat het uitgelegd
Ik krijg 'm trouwens niet meer terug..
je moet dit doen: http://www.voetbalinbeeld.nl/zondag.htm#Eredivisie_wedstrijden en ik moest ook ff het programma herstarten voordat ik 'm zag.quote:Op zondag 15 januari 2006 12:48 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
daar kijk ik ook. Maar daar staat niet hoe ik op het juiste kanaal moet komen. Hij staat er bij mij niet bij namelijk.
Bij mij hapert hij ook op Versatel!quote:Op zondag 15 januari 2006 12:49 schreef jimjim1983 het volgende:
Het komt gewoon na Vitesse - Feyenoord toch? daar heb ik nu wel beeld, al hapert het nog wat.
daar heb ik wat aan.quote:Op zondag 15 januari 2006 12:50 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
je moet dit doen: http://www.voetbalinbeeld.nl/zondag.htm#Eredivisie_wedstrijden en ik moest ook ff het programma herstarten voordat ik 'm zag.
niet perfect hapert wel, ik zit nu in minuut 14quote:Op zondag 15 januari 2006 12:27 schreef Afunados het volgende:
Werkt perfect via Sopcast. In het Nederlands![]()
![]()
helaas is er niks meerquote:Op zondag 15 januari 2006 13:13 schreef MarkNMGN het volgende:
Er staat nu zelfs helemal geen vitesse-feyenoord in de kanalenlijst ?
werkt ook voor geen meterquote:Op zondag 15 januari 2006 13:26 schreef MarkNMGN het volgende:
TvAnts werkt ook niet?
die doet het goedquote:Op zondag 15 januari 2006 13:43 schreef BliksemSchigt het volgende:
Kijk nu via pcast oid. Caifu sports selecteren. Prima beeld.
Aah, eindelijk beeld.quote:Op zondag 15 januari 2006 13:43 schreef BliksemSchigt het volgende:
Kijk nu via pcast oid. Caifu sports selecteren. Prima beeld.
Misschien dat je bij 'settings' even je mediaplayer moet selecteren?quote:Op zondag 15 januari 2006 14:10 schreef MarkNMGN het volgende:
Ik krijg hem maar niet, maarja ik zit altijd te kloten met Windows Media Player, er gebeurt gewoon niks in?
ja ik ook.. maar wel super beeldquote:Op zondag 15 januari 2006 14:26 schreef The_Great_Cornolio het volgende:
Ik krijg nu ineens Real Madrid - Villareal
link?quote:
http://www.voetbalinbeeld.nl/zondag.htm#Eredivisie_wedstrijdenquote:
Same herequote:
Copy/paste dit eens in sopcast: sop://211.152.42.231:29019/channel-10280quote:
kanaal 12 sport? wat is dat?quote:Op zondag 15 januari 2006 14:36 schreef i-spy24 het volgende:
Og gewoon via UPC digital ff op Kanaal 12 Sport zetten voor een echte uitzending![]()
dat krijg ik nu ookquote:Op zondag 15 januari 2006 15:06 schreef The_Great_Cornolio het volgende:
Ik krijg constant 'n fatal error in Sopcast
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |