portmappings??quote:Op vrijdag 30 december 2005 21:48 schreef raptorix het volgende:
Als nou eens wat meer mensen zorgen voor de juiste portmappings heeft iedereen geod beeld,pfffffff
In leeken taal:quote:Op zaterdag 31 december 2005 01:24 schreef raptorix het volgende:
Als je achter firewall, of router zit kan je altijd wel een downstream hebben, maar om te kunnen uppen moet je wel juiste instellingen hebben, hoop mensen hebben dat niet ingsteld of weten niet hoe het moet, waardoor de algemene upstream stukken lagen liggen.
vertel...quote:
Flink wat dus, daar moet er toch wel één van werken neem ik aan.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:15 schreef Nickvw het volgende:
streams voor vanavond:
http://voetbalinbeeld.nl/dinsdag.htm
zou je wel zeggen.. ik hoop btje goede kwaliteitquote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:17 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Flink wat dus, daar moet er toch wel één van werken neem ik aan.
http://www.fbtz.com/forum/showthread.php?t=41626 zijn allebei op PPlive Macao Soccer TV te vinden dus. in dit topic staat een rechtstreekse linkquote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:24 schreef kikoooooo het volgende:
Nog niets bekend over real/barca voor vanavond?
Ik hoop trouwens ook dat ze de Sugar Bowl dan onderbreken, want die is om 9 uur nog lang niet afgelopen.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:23 schreef Yeahinho het volgende:
Nu werkt ie idd nog goed met dat American Football, hopelijk over 3 kwartier nog steeds het geval.
nou nee...het beeld is zeker niet beter en over het geluid hoeven we het helemaal niet te hebbenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:42 schreef Thieske het volgende:
Guangdong Sport via tvkoo is wel te doen vind ik.
Je hebt gelijk, ESPN ziet er inderdaad beter uit. Nou maar hopen dat ze de wedstrijd echt uitzenden.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:44 schreef BennyNL het volgende:
[..]
nou nee...het beeld is zeker niet beter en over het geluid hoeven we het helemaal niet te hebben
Beter dan ESPN op TVKoo zul je niet krijgen. ikzelf vind er niks mis mee
Shanghai (ppvlive) is ook wel aardig, ESPN op Tvkoo bufferde bij mij ook redelijk veel.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:52 schreef kikoooooo het volgende:
ESPN via tvkoo loopt hier nu al te bufferen als een gek, guandong via pplive loopt prima! Ik zie ze al warmspelen
Ja tis goed dat ik de rugnummer herkendequote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:57 schreef Helly het volgende:
De opstellingen, in het Chinees. :p
Mooi menu in het midden van het beeld, alleen jammer dat je niks van het voetballen kunt zienquote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:18 schreef BennyNL het volgende:
[..]
http://www.fbtz.com/forum/showthread.php?t=41626 zijn allebei op PPlive Macao Soccer TV te vinden dus. in dit topic staat een rechtstreekse link
is dat hetzelfde als shtv? anders directe link?quote:
dat heeft wel ietsquote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:33 schreef Yeahinho het volgende:
Dat PPlive Guandong-kanaal werkt goed. Jammer van dat knoerharde Chinese commentaar
.
Ja gewoon eigen muziek eronder dan werkte het goed.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:33 schreef Yeahinho het volgende:
Dat PPlive Guandong-kanaal werkt goed. Jammer van dat knoerharde Chinese commentaar
.
Voetbalinbeeld gaf 12:45 aan, maar tot nu toe zie ik alleen maar kwebbelende Chinezenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 12:56 schreef -J-D- het volgende:
om 13:45 toch pas?
Dat zijn Engelse tijden ( waarschijnlijk heeft iemand het zitten updaten vanuit Manchester ofzo )quote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:02 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Voetbalinbeeld gaf 12:45 aan, maar tot nu toe zie ik alleen maar kwebbelende Chinezen
als ik op tvmix kijk zie ik vele zenders.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:20 schreef BennyNL het volgende:
13:45 Manchester City - Manchester United
16:00 Arsenal - Middlesbrough
16:00 Liverpool - Tottenham Hotspur
17:15 AS Nancy Lorraine - Lyon
18:30 Ciudad de Murcia - Albacete
20:00 Real Betis - Atletico de Madrid
20:30 Messina - Palermo
22:00* Valencia - Osasuna
www.tvmix.net voor de directe streaming links
ik kijk het via ESPN (engels en chinees commentaar door elkaar heenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:00 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
als ik op tvmix kijk zie ik vele zenders.
Via welke zender kan ik de derby van Manchester zien?
dankje.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:08 schreef Stpan het volgende:
www.voetbalinbeeld.nl is altijd goed, gewoon op hun links klikken en je hebt perfect beeld (Shanghai doet het nu super)
en onder welke chinese tekens vind ik dat kanaal.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:24 schreef Eilanden het volgende:
Via PPstream heb ik goed beeld
ppstream://61.152.240.251:10050/GORERXTXMUM35A4QCHCHEEHIT2SZZYBA
dan gaat het bij mij niet zo goed.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:29 schreef Eilanden het volgende:
dat hoort de directe link te zijn naar de stream?
dan ga je toch naar manutd.comquote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:34 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
dan gaat het bij mij niet zo goed.
ik word ook gek van die chinese onzin.
TVants werkt hier nog niet echtquote:Op zondag 15 januari 2006 12:22 schreef BliksemSchigt het volgende:
Vitesse - Feyenoord wordt inderdaad gestreamd.
Hopelijk Ajax straks ook. Verbinding is nog niet echt heel relaxed
wat is de link van tv ants?quote:
ik heb net sopcast gedownload. En ik zie nu een lijstje met kanalen. Hoe vind ik het versatelkanaal?quote:Op zondag 15 januari 2006 12:27 schreef BliksemSchigt het volgende:
Sopcast werkt prima
Nederlands commentaar, gewoon het sateliet kanaal van Versatel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |