Hoi Teamleadquote:Op donderdag 29 december 2005 18:16 schreef teamlead het volgende:
[..]hey odie
mwah.. de niet-fans kennen meestal '39 niet hoor
quote:Op donderdag 29 december 2005 18:25 schreef ChantalC het volgende:
* ChantalC staat versteld van de snelheid van de Limbabwanen...
Je moest eens weten hoe hard ik het zelf hoop...quote:Op donderdag 29 december 2005 18:22 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Is wel te hopen dat flugel haar weet te overtuigen om te blijven .
Komt vast goed.. viel haar geloof ik ook nogal rauw op het dak allemaalquote:Op donderdag 29 december 2005 18:26 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Je moest eens weten hoe hard ik het zelf hoop...
I'll take that in consideration... (politiek correct antwoord)quote:Op donderdag 29 december 2005 18:26 schreef teamlead het volgende:
Ben je nu trots dan? Krijg ik nu ++ dan??
Flugellllllllll... thank god dat je er wel nog bentquote:Op donderdag 29 december 2005 18:26 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Je moest eens weten hoe hard ik het zelf hoop...
quote:Op donderdag 29 december 2005 18:28 schreef melke het volgende:
Is er sprake van een Fok soap?
quote:Op donderdag 29 december 2005 18:28 schreef melke het volgende:
Is er sprake van een Fok soap?
quote:Op donderdag 29 december 2005 17:53 schreef doka het volgende:
[..]
Dit forum gaat vrijdag a.s. sluiten!
Protestformulier tegen sluiting van dit forum
BB-Forum?
Enjoy
jezelf quotenquote:
LOL! Uitermate goeie Jip & Janneke uitleg!quote:Op donderdag 29 december 2005 18:29 schreef teamlead het volgende:
Een boze blauwe meneer wilde ons afsluiten, CW was (zo mogelijk) nog verraster dan wij en nam afscheid
Maar een stoere Rode meneer heeft ons gered en nu willen wij CW terug
Geef het wat tijd. Ze komt vast nog wel eens een kijkje nemenquote:Op donderdag 29 december 2005 18:29 schreef teamlead het volgende:
[..]
Een boze blauwe meneer wilde ons afsluiten, CW was (zo mogelijk) nog verraster dan wij en nam afscheid
En volkomen naar waarheidquote:Op donderdag 29 december 2005 18:30 schreef ChantalC het volgende:
[..]
LOL! Uitermate goeie Jip & Janneke uitleg!![]()
![]()
![]()
Mooie omschrijving...quote:Op donderdag 29 december 2005 18:29 schreef teamlead het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 29 december 2005 18:29 schreef teamlead het volgende:
[..]
Ondertussen waren de Fok troepen, met een ander blauw iemand voorop, een protestactie gestart. Uiteindelijk heeft een stoere Rode meneer heeft ons gered en nu willen wij CW terug
quote:
Ik doe niet anders tussen 3 en 5 uur 's nachts als iedereenquote:
quote:
quote:Op donderdag 29 december 2005 18:33 schreef flugeltje het volgende:
O ja.... En flugel was aan het slapen/werken tijdens dit hele gebeuren
Dus jij was ook van te voren niet op de hoogte gebracht....quote:Op donderdag 29 december 2005 18:33 schreef flugeltje het volgende:
quote:Op donderdag 29 december 2005 18:33 schreef flugeltje het volgende:
De rode meneer is hoger dan de blauwe meneer... en kan dus acties terugroepen.quote:Op donderdag 29 december 2005 18:34 schreef melke het volgende:
Wat is trouwens het verschil tussen een rode en een blauwe meneer?
Cool!quote:Op donderdag 29 december 2005 18:35 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
De rode meneer is hoger dan de blauwe meneer... en kan dus acties terugroepen.
Blauw: moderatersquote:Op donderdag 29 december 2005 18:34 schreef melke het volgende:
Wat is trouwens het verschil tussen een rode en een blauwe meneer?
En nadat hij dat ook gedaan had, hebben we Danny is oke, deel #1 maar geopendquote:Op donderdag 29 december 2005 18:35 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ja net als bij McDonalds... Rood hemden zijn hoger dan blauwhemden...quote:Op donderdag 29 december 2005 18:35 schreef Foreverblue het volgende:
Ja precies... maar het is gelukkig niet voor niks geweest. Vannacht zijn in de lijst van meest gebruikte smilies op het bb forum dequote:Op donderdag 29 december 2005 18:33 schreef teamlead het volgende:
[..]Goeie correctie inderdaad.... We hebben wel een en ander moeten doen om de aandacht van die rode meneer te krijgen
Haha serieus? Ex werknemer?quote:Op donderdag 29 december 2005 18:37 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Ja net als bij McDonalds... Rood hemden zijn hoger dan blauwhemden...![]()
Euhhh jahaaa maaaaaar.... ehhhhquote:
Nee geen ex-werknemer... mijn god wat ben je dan ver afgezakt als je daar gaat werken...quote:Op donderdag 29 december 2005 18:38 schreef melke het volgende:
Haha serieus? Ex werknemer?
Er ging iets mis met de communicatie...quote:Op donderdag 29 december 2005 18:34 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Dus jij was ook van te voren niet op de hoogte gebracht....
Foutje. Dagonet is niet rood. Ik dacht van welquote:Op donderdag 29 december 2005 18:38 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Euhhh jahaaa maaaaaar.... ehhhh
De 1 is roder dan de ander![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |