Hoi Teamleadquote:Op donderdag 29 december 2005 18:16 schreef teamlead het volgende:
[..]hey odie
mwah.. de niet-fans kennen meestal '39 niet hoor
quote:Op donderdag 29 december 2005 18:25 schreef ChantalC het volgende:
* ChantalC staat versteld van de snelheid van de Limbabwanen...
Je moest eens weten hoe hard ik het zelf hoop...quote:Op donderdag 29 december 2005 18:22 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Is wel te hopen dat flugel haar weet te overtuigen om te blijven .
Komt vast goed.. viel haar geloof ik ook nogal rauw op het dak allemaalquote:Op donderdag 29 december 2005 18:26 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Je moest eens weten hoe hard ik het zelf hoop...
I'll take that in consideration... (politiek correct antwoord)quote:Op donderdag 29 december 2005 18:26 schreef teamlead het volgende:
Ben je nu trots dan? Krijg ik nu ++ dan??
Flugellllllllll... thank god dat je er wel nog bentquote:Op donderdag 29 december 2005 18:26 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Je moest eens weten hoe hard ik het zelf hoop...
quote:Op donderdag 29 december 2005 18:28 schreef melke het volgende:
Is er sprake van een Fok soap?
quote:Op donderdag 29 december 2005 18:28 schreef melke het volgende:
Is er sprake van een Fok soap?
quote:Op donderdag 29 december 2005 17:53 schreef doka het volgende:
[..]
Dit forum gaat vrijdag a.s. sluiten!
Protestformulier tegen sluiting van dit forum
BB-Forum?
Enjoy
jezelf quotenquote:
LOL! Uitermate goeie Jip & Janneke uitleg!quote:Op donderdag 29 december 2005 18:29 schreef teamlead het volgende:
Een boze blauwe meneer wilde ons afsluiten, CW was (zo mogelijk) nog verraster dan wij en nam afscheid
Maar een stoere Rode meneer heeft ons gered en nu willen wij CW terug
Geef het wat tijd. Ze komt vast nog wel eens een kijkje nemenquote:Op donderdag 29 december 2005 18:29 schreef teamlead het volgende:
[..]
Een boze blauwe meneer wilde ons afsluiten, CW was (zo mogelijk) nog verraster dan wij en nam afscheid
En volkomen naar waarheidquote:Op donderdag 29 december 2005 18:30 schreef ChantalC het volgende:
[..]
LOL! Uitermate goeie Jip & Janneke uitleg!![]()
![]()
![]()
Mooie omschrijving...quote:Op donderdag 29 december 2005 18:29 schreef teamlead het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |