Mij ook wel, let op roest!quote:Op donderdag 29 december 2005 18:50 schreef Sportguy het volgende:
Ford uit '91 ?
Zal me werkelijk verbazen als er niets aan doorgerot en verroest zal zijn.
een Ford Fiesta is gewoon duits hoor..quote:Op donderdag 29 december 2005 18:48 schreef excalibee het volgende:
neem een swift.. 1.0 liter versie.. rij je gemiddeld 1 op 17 als je normaal 100 rijd.. en die swiftjes zijn niet stuk te krijgen... ford daarentegen amerikaanse bagger...![]()
suzuki![]()
p.s. toyota is ook erg goed...
En mag je er dan ook mee gaan rijden?quote:Op donderdag 29 december 2005 19:50 schreef Mauro het volgende:
Dat duurt ongeveer 1 telefoontje lang.
Ja, je krijgt een voorlopige dekking, exacte bedrag wordt later berekend voor je.quote:Op donderdag 29 december 2005 20:36 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
En mag je er dan ook mee gaan rijden?
Je hebt wel wat gegevens van de auto die je wil verzekeren nodig.quote:Op donderdag 29 december 2005 20:41 schreef Sportguy het volgende:
[..]
Ja, je krijgt een voorlopige dekking, exacte bedrag wordt later berekend voor je.
Je kunt al bij diverse verzekeraars online verzekeren, handig als je de volgende dag een auto gaat overzetten en er mee naar huis wil rijden.
Oh okee bedankt! Kan je me ook nog een goedkope aanraden of is dat tegen de Fok! policyquote:Op donderdag 29 december 2005 20:41 schreef Sportguy het volgende:
[..]
Ja, je krijgt een voorlopige dekking, exacte bedrag wordt later berekend voor je.
Je kunt al bij diverse verzekeraars online verzekeren, handig als je de volgende dag een auto gaat overzetten en er mee naar huis wil rijden.
Tja, OHRA raad ik af, die wilde niet onder de polis premie een andere verzekeraar, kennelijk zijn nuts-verzekeringen gelijk aan onverzekerd rondrijdenquote:Op donderdag 29 december 2005 21:11 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Oh okee bedankt! Kan je me ook nog een goedkope aanraden of is dat tegen de Fok! policy![]()
Een gti krijg ik niet in de verzekeringquote:Op donderdag 29 december 2005 20:56 schreef ditismijnauto.nl het volgende:
mijn 1e auto was een 205 gti uit '91. Super autootje, echt waar. Rij nu 206 gti maar qua rijplezier is een 205 echt leuker!
Nieuwe 17" lichtmetalen velgen en banden, Remus sportuitlaat..........quote:Op donderdag 29 december 2005 22:23 schreef Rampestamper het volgende:
....speciaal op moet letten bij deze auto, of raden jullie hem helemaal af of whatever, ik wil het graag horen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |