Ik kan me bij een Hollands Tafereel ook niks moois voorstellenquote:Op maandag 2 januari 2006 13:23 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Een foto hoeft ook niet perse origineel te zijn om mooi te zijn toch?
Dit is makkelijk zeg!quote:Op maandag 2 januari 2006 12:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Tussenstand:
Portret 9
Tegenlicht 8
Klein en groot 7
Hollands Tafereel 4
Sport 1
Cirkels 1
Het spant er echt om.
Ik deed het vooral om te zien of tegenlicht aan het winnen is, maar volgens mij gaat het niet meer zo goed.quote:Op maandag 2 januari 2006 14:08 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Dit is makkelijk zeg!
[me=Sub]leunt achterover en doet niks meer.[/sub]
quote:Op maandag 2 januari 2006 14:02 schreef Renesite het volgende:
dit en dat
ga je deze sluiten en een nieuwe openen?quote:Op maandag 2 januari 2006 14:17 schreef Subhuman het volgende:
Ja ik heb geen idee, ik gok klein en groot... Maar negeer anders maar.
Klep maar vol.quote:Op maandag 2 januari 2006 14:43 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
ga je deze sluiten en een nieuwe openen?
Of moeten we em ff vol kleppen?
Geen idee eigenlijkquote:
quote:Op maandag 2 januari 2006 15:12 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Blijf jij anders even lekker in OUD ofzo![]()
Door wie zit ik daar zoveel?quote:Op maandag 2 januari 2006 15:12 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Blijf jij anders even lekker in OUD ofzo![]()
De melkman?quote:
Heb jij een telfoutje gemaakt in de wedstrijd van december? Ik dacht dat ik 5e was geworden,maar nu bekijk ik de pagina van Offy en sta ik op de 4e plaatsquote:Op maandag 2 januari 2006 14:08 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Dit is makkelijk zeg!
* Sub leunt achterover en doet niks meer.
Plaats 3 is standaard gereserveerd voor Puckzzz, dat hoort iedereen te weten..quote:Op dinsdag 3 januari 2006 11:18 schreef Shark.Bait het volgende:
Het is een complot tegen je Puckzzz!
Als ze het dan eens goed deden hadden ze me wel op de derde plaats gezetquote:Op dinsdag 3 januari 2006 11:18 schreef Shark.Bait het volgende:
Het is een complot tegen je Puckzzz!
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:32 schreef Elefes het volgende:
Mag een zelfportret ook bij portret? (Ik bereid me alvast voor op een moeilijk onderwerp...)
Daaromquote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:43 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
Je had toch een mooi zelfportret de vorige keer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |