Neuh.quote:Op zaterdag 31 december 2005 07:44 schreef Puckzzz het volgende:
maar ik ben wel lekker vaak bij de eerste drie geweest, en als Sub niet meer had gestemd was ik weer derde gewordengeloof ik...
Nee, dan zou je gedeeld vierde geworden zijn..quote:Op zaterdag 31 december 2005 07:44 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
maar ik ben wel lekker vaak bij de eerste drie geweest, en als Sub niet meer had gestemd was ik weer derde gewordengeloof ik...
quote:Op zaterdag 31 december 2005 11:43 schreef HMaster-II het volgende:
Sub kijk in het Feedback!! Je licht de boel op!!!
Lynchen dat volk !!! (doodsverwensing +2)quote:Op zaterdag 31 december 2005 11:43 schreef PdeHoog het volgende:
[..]dus toch een complot door de FOK!-modjes
De 29e heb je een mogelijkheidquote:Op zaterdag 31 december 2005 11:48 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Lynchen dat volk !!! (doodsverwensing +2)![]()
quote:
Bij een FOT-meet hoort het traditioneel vermoorden van de modjes....dat weet je tochquote:
Ik heb al een idee....quote:Op zaterdag 31 december 2005 11:57 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Bij een FOT-meet hoort het traditioneel vermoorden van de modjes....dat weet je toch
Ik zei toch al dat de uitslag niet klopte...quote:Op zaterdag 31 december 2005 11:43 schreef HMaster-II het volgende:
Sub kijk in het Feedback!! Je licht de boel op!!!
quote:
Als lurker doe ik dan graag meequote:Op zaterdag 31 december 2005 11:59 schreef PdeHoog het volgende:
Misschien moeten we Lynx ook uitnodigen
Is het nou een lynch of lynx meet?quote:Op zaterdag 31 december 2005 11:59 schreef PdeHoog het volgende:
Misschien moeten we Lynx ook uitnodigen
tis een lynch lynx meetquote:Op zaterdag 31 december 2005 14:16 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Is het nou een lynch of lynx meet?
quote:
Ik heb nog geen antwoord van Topperrr...quote:Op zondag 1 januari 2006 11:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Zijn de volgende onderwerpen al binnen?
Ik hoop het ookquote:Op zondag 1 januari 2006 11:50 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Ik heb nog geen antwoord van Topperrr...
Heb een mailtje gestuurd, hoop dat die is aangekomen.
Mja het probleem is dat ik nu geen toegang heb tot het mailadres waarvandaan hij de foto gestuurd heeft, dus ik heb nu het e-mailadres waarmee hij zich heeft aangemeld gebruikt; ik hoop dat dat het goede adres is...quote:Op zondag 1 januari 2006 12:09 schreef PdeHoog het volgende:
Ik stel voor dat we niet al te lang op die knakker gaan wachtenAls we nou morgen nog niets gehoord hebben, dan stel ik voor dat we gewoon gaan stemmen over de wel ingeleverde onderwerpen
* Tha_Erik eensch ischquote:Op zondag 1 januari 2006 12:09 schreef PdeHoog het volgende:
Ik stel voor dat we niet al te lang op die knakker gaan wachtenAls we nou morgen nog niets gehoord hebben, dan stel ik voor dat we gewoon gaan stemmen over de wel ingeleverde onderwerpen
Of misschien bij het inzenden gelijk twee onderwerpen meesturenquote:Op zondag 1 januari 2006 13:54 schreef Shark.Bait het volgende:
Is het misschien een idee om dat in de wedstijd regelementen op te nemen, dat de mensen die op de 1e, 2e en 3e de nieuwe onderwerpen bepalen (dit staat er nu niet, terwijl het wel zou moeten) en als nummer 1,2 of 3 niet binnen een x aantal dagen reageert nummer 4 (en zelfs 5 en hoger) een onderwerp mag kiezen? Of iets dergelijks?
Ach, misschien is ie wel op vakantie of is er een andere goede reden dat ie niet reageert. Je moet mensen niet te snel veroordelen.quote:Op zondag 1 januari 2006 13:56 schreef Schanulleke het volgende:
Niet zo top van Topperrr dat hij inzendt en vervolgens en niet stemt en niet terugkomt om de uitslag te bekijken
Ik gaf dan ook al aan dat we wel blij zijn met de inzending. Toch?quote:Op zondag 1 januari 2006 20:20 schreef k_man het volgende:
[..]
Je moet mensen niet te snel veroordelen.
En waarheen ga je dan wel?quote:Op zondag 1 januari 2006 20:20 schreef k_man het volgende:
[..]
Ach, misschien is ie wel op vakantie of is er een andere goede reden dat ie niet reageert. Je moet mensen niet te snel veroordelen.
Het is voor ons wel een beetje vervelend, dus ik ben het wel met Shark.Bait en de anderen eens dat er een mogelijkheid moet zijn om door te gaan als mensen niet reageren.
Ow: zelf ben ik van 5 t/m 28 januari op vakantie, dus dan reageer ik hier ook niet...
Even ruw geschat is dat onderwerp 30 maanden geleden in de strijd geweest. Mag nu wel weer eeen keer gebruikt worden..quote:Op maandag 2 januari 2006 09:39 schreef PdeHoog het volgende:
Hoi
Ik wil niet moeilijk doen, maar volgens mij is een van de onderwerpen al geweest (portret> http://www.offy.nl/ffw/index.php?a=fotos&cat=25). Hadden we nou de regel van de onderwerpen die al geweest zijn losgelaten
Prettige vakantiequote:Op zondag 1 januari 2006 20:20 schreef k_man het volgende:
Ow: zelf ben ik van 5 t/m 28 januari op vakantie, dus dan reageer ik hier ook niet...
quote:Op maandag 2 januari 2006 10:31 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Even ruw geschat is dat onderwerp 30 maanden geleden in de strijd geweest. Mag nu wel weer eeen keer gebruikt worden..30 maanden verschil moet er dus tussen zitten.
![]()
En ik heb jouw constatering bevestigd.quote:Op maandag 2 januari 2006 10:36 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Vooruit dan maar
Het was alleen een constatering hoor
quote:Op maandag 2 januari 2006 10:53 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
En ik heb jouw constatering bevestigd.![]()
En heb meteen ook maar even een beleid bepaald voor de Mods![]()
Ja, die regel is al een tijd geleden geschrapt om te zorgen dat we niet steeds obscuurdere onderwerpen krijgen.quote:Op maandag 2 januari 2006 09:39 schreef PdeHoog het volgende:
Hoi
Ik wil niet moeilijk doen, maar volgens mij is een van de onderwerpen al geweest (portret> http://www.offy.nl/ffw/index.php?a=fotos&cat=25). Hadden we nou de regel van de onderwerpen die al geweest zijn losgelaten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |