Zit je met jezelf te kletsen? tssss.....quote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:36 schreef Puckzzz het volgende:
dus ik moet tot 23.00 wakker blijven om weeeeeeeeeeeeeeer met al mijn klonen op portret te stemmen?![]()
Gewoon diskwalificeren, tis toch maar renesite.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Het is mij om het even, ik heb ook 9 +1 gedaan, om het niet echt erbij te tellen, maar wel een beetje.
mwah...is best gezellig hoorquote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:45 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Zit je met jezelf te kletsen? tssss.....
Dat laat ik over aan de mannen in de blauwe pakken, tussenstand is een tussenstand. En dan heeft Sub tenminste iets te doen.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:46 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Gewoon diskwalificeren, tis toch maar renesite.
Cirkelsquote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:24 schreef MmadviewW het volgende:
Voor welk onderwerp zal ik eens gaan stemmen![]()
Opzich een leuk onderwerp, alleen biij dit onderwerp heb ik nou nog niet een bepaalde foto voor ogen: dat zal wel lastig wordenquote:
De overzichtsite heeft altijd gelijkquote:Op dinsdag 3 januari 2006 07:33 schreef Puckzzz het volgende:
Heb jij een telfoutje gemaakt in de wedstrijd van december? Ik dacht dat ik 5e was geworden,maar nu bekijk ik de pagina van Offy en sta ik op de 4e plaatsniet dat het ertoe doet, maar hoe zit het nou?
Ah...jij schiet een portret van mij en ik van jouquote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:57 schreef Offy het volgende:
[..]
De overzichtsite heeft altijd gelijkGefeliciteerd met je 4e plaats Puckzzz
Hoewel ik normaal nooit aan portretten doe vond ik het deze keer toch het leukste onderwerp van het lijstje. En dan heb ik meteen een goede reden om er eens mee te oefenen
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:15 schreef Elefes het volgende:
Subhuman vergat het onderwerp te melden
Ben ik natuurlijk weer de enige die het ziet...
Ik heb nog archief portret materiaal van jou liggen. Daar moet ik toch wel iets mee kunnen doenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:57 schreef Offy het volgende:
De overzichtsite heeft altijd gelijkGefeliciteerd met je 4e plaats Puckzzz
Hoewel ik normaal nooit aan portretten doe vond ik het deze keer toch het leukste onderwerp van het lijstje. En dan heb ik meteen een goede reden om er eens mee te oefenen
Iets met een appelquote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:37 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ik heb nog archief portret materiaal van jou liggen. Daar moet ik toch wel iets mee kunnen doen
hehe, ik ook...quote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:58 schreef MmadviewW het volgende:
portretmag ik eerst een model gaan zoeken
![]()
quote:
eg nie!quote:Op woensdag 4 januari 2006 00:02 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
portret is inderdaad vrij kansloos...
Zie hier een uitdagingquote:
Dan weet ik wel wiequote:Op woensdag 4 januari 2006 00:08 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zie hier een uitdagingVind iemand die je kan fotograferen en ga dan gewoon portretfoto's maken van hem / haar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |