Ow, bedankt voor deze aanvulling dan.quote:Op donderdag 29 december 2005 17:55 schreef Vliegvrager het volgende:
Je vergeet het linkje dat Offy erbij gezet had.
Het verschil is nog groter als je bedenkt dat er altijd wel mensen stemmen die niet meededen.quote:Op donderdag 29 december 2005 17:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Net gestemd, ben benieuwd wie er gaat winnen.
Mooie grafiek, wel vreemd dat er vaak minder stemmers zijn dan inzendingen, aangezien ik dacht dat iedereen die meedoet ook stemde.
Ziet er goed uit, maar wat is het?quote:Op donderdag 29 december 2005 19:59 schreef MmadviewW het volgende:
Zou ook bij het thema lijnen hebben gepast:
[afbeelding]
Sluitertijd van 1,5 seconden en dan langs een kerstboom met kerstlampjes rijden en camera rechthoudenquote:Op donderdag 29 december 2005 20:00 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ziet er goed uit, maar wat is het?
quote:
quote:
Nou, ik ben blij dat het zo gewaardeerd wordtquote:
De onderwerpen had ik er eerst onder staan, maar dan wordt de ruimte tussen de staven een stuk breder met al die lange namen als Productfotografie en Architectuur en dat vond ik er niet echt mooier op worden. Ik heb het nu iets anders gemaakt, net klein genoeg om het leesbaar te houdenquote:Op donderdag 29 december 2005 19:16 schreef Re het volgende:
misschien effe de onderwerpen in het grafiekje gooien kun je gelijk zien wat populair is en wat niet
Mooie grafiekquote:Op donderdag 29 december 2005 20:33 schreef Offy het volgende:
[..]
[..]
[..]
Nou, ik ben blij dat het zo gewaardeerd wordt![]()
[..]
De onderwerpen had ik er eerst onder staan, maar dan wordt de ruimte tussen de staven een stuk breder met al die lange namen als Productfotografie en Architectuur en dat vond ik er niet echt mooier op worden. Ik heb het nu iets anders gemaakt, net klein genoeg om het leesbaar te houdenIs het zo beter?
[afbeelding]
Bij 2004 krijg je dan wel het 'productfotografie'-probleempje, maar dat ziet er nog wel redelijk oke uit. Ik heb het liever zo dan dat ik overal die ruimte zo breed moet maken.
Ik zie trouwens nu pas dat het er in IE iets anders uitziet, daar leer ik wel mee leven
Ik moet zeggen dat ik het idee heb dat er erg weinig stemmers zijn vergeleken met het aantal inzendingen!quote:
iddquote:Op vrijdag 30 december 2005 18:17 schreef k_man het volgende:
Wel ingezonden, nog niet gestemd:
- H-Master-II
- - Marjo -
- Topperrr
- De_Warme_Bakker
- Gizz
- fr.oosje
- Compumess
- PoseidonVS
- DonVincenzo
- ill-omened
- The Shadow
- Sasiko
- mvdlee
- Olan
- Bonkey
- veldmuis
We kunnen de komende 5 uur dus nog een hoop stemmers verwachten!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |