en dat is iets kutter dan 2/3e van je straftijd ééns per week ondervraagd worden zoals veel mensen denken.quote:Op donderdag 29 december 2005 17:17 schreef ijsklont het volgende:
Lijkt me dat ie ook wel TBS krijgt.
Maar ze laten hem wel binnen met een pistool.quote:Op donderdag 29 december 2005 17:13 schreef Gebleekte het volgende:
hulde aan die uitsmijters trouwens, die iemand met een pistool zomaar achterna rennen
Volgens mij ben jij al extreem zero als je nog niet eens doorhebt dat het gaat om wat er tijdens zo'n situatie gebeurd en dat TS zich daarover opwindt. Dat jij je bezighoudt met wat jij hierover zegt, zegt wat over jou dude!quote:Op donderdag 29 december 2005 17:31 schreef LXIV het volgende:
Trouwens, iedereen die vindt dat het twee maal een kogel door het hoofd jagen van een dove niet door de beugel kan is extreem-rechts, verdacht facistoïde en een potentiële racist.
"Dude"quote:Op donderdag 29 december 2005 17:33 schreef Integrity het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij al extreem zero als je nog niet eens doorhebt dat het gaat om wat er tijdens zo'n situatie gebeurd en dat TS zich daarover opwindt. Dat jij je bezighoudt met wat jij hierover zegt, zegt wat over jou dude!
quote:Op donderdag 29 december 2005 17:45 schreef LXIV het volgende:
Overigens, probeer je eens in correct Nederlands uit te drukken.
Termen als "extreem zero" en "dude" kan ik niet zo goed plaatsen.
Zeg dan gewoon "een nul" of "kerel". Zo behouden wij de mooie Nederlandse taal ook nog eens voor ons nageslacht.
Zélfverzonnen woorden zijn wél goed !quote:Op donderdag 29 december 2005 17:48 schreef Integrity het volgende:
[..]
Zeikerd! Verzin ik eens een leuk woord en dan is het nog niet goed! Sommige mensen...
Maar goed, ik snap je gelukkig
Whaha waarom?quote:Op donderdag 29 december 2005 17:49 schreef LXIV het volgende:
[..]
Zélfverzonnen woorden zijn wél goed !![]()
Maar verzin dan svp een Nederlandsch woord!![]()
Naar wat ik me nog herinner van het nieuwsbericht was dit buiten.quote:Op donderdag 29 december 2005 17:24 schreef Plupke het volgende:
[..]
Maar ze laten hem wel binnen met een pistool.![]()
In spoor 3 komen ook hoop jongeren hoorquote:Op donderdag 29 december 2005 19:13 schreef Mute_Me het volgende:
volgens mij Chaos, of estupendo. voor zover ik weet zit er maar één gelegenheid daar waar veel jongeren komen.
Het was voor het Brouwhuis.quote:Op donderdag 29 december 2005 18:43 schreef t0y het volgende:
Welke tent was het eigenlijk? Ik kom/kwam redelijk vaak bij het stadhuisplein, dus ik vraag me af waar het was
dat doet helemaal niet ter zake, en nu kappen met dat zielige gebashquote:Op vrijdag 30 december 2005 11:03 schreef Rasje het volgende:
Maar die dader? Was dat nou echt een Marokkaan of zijn dat speculaties? Als het dus wel zo is, moeten ze hem ook de kogel geven (maar die kogel wel eerst in wat varkensvet dopen uiteraard...)
Ik ken die gast die door z'n hoofd is geschoten.quote:Op donderdag 29 december 2005 17:13 schreef Gebleekte het volgende:
Zat ik vanochtend het AD te lezen, viel mijn oog op een artikel dat ging over een man die afgelopen jaar was neergeschoten in Zoetermeer. Om even kort samen te vatten:
Deze man (A) was op een feest in Zoetermeer. Toen hij bijna klaar was met zijn eerste biertje kreeg hij een duw van iemand. Door die duw werd hij tegen iemand anders (B) aan geduwd. B vroeg waarom hij hem duwde, maar A was slechthorend en antwoorde niet gelijk terug. Toen B vroeg of hij doof was antwoorde A dus ook ; Ja. Bij dat antwoord gaf B zijn biertje aan zijn vrienden, en schoot A 2 keer door het hoofd.. Na een achtervolging door 2 uitsmijters kon de dader gelukkig wel worden gepakt.
![]()
![]()
Maar het volgende is nog veel erger ;; A heeft het overleeft () . Maar omdat hij het overleefd heeft kan de dader maar 6 jaar celstraf krijgen!!!
6 jaar mensen!!! 6 jaar voor iemand die zonder enige reden iemand 2 keer in zijn hoofd schiet!!!En dan is 6 jaar dus nog het maximum, dus misschien krijgt hij het nog nieteens!!!
![]()
Vieze vieze vieze t*** hufter dat je bent, ik hoop dat je kapot rot in je cel . Vieze hond!!!!![]()
hulde aan die uitsmijters trouwens, die iemand met een pistool zomaar achterna rennen
De dader was van nederlandse afkomst.quote:Op vrijdag 30 december 2005 11:03 schreef Rasje het volgende:
Maar die dader? Was dat nou echt een Marokkaan of zijn dat speculaties? Als het dus wel zo is, moeten ze hem ook de kogel geven (maar die kogel wel eerst in wat varkensvet dopen uiteraard...)
bron?quote:Op vrijdag 30 december 2005 14:31 schreef no1uknow het volgende:
[..]
De dader was van nederlandse afkomst.
Zus van een (goede) vriend van mij en nog meer mensen die ik ken waren samen met die gast die was neergeschoten mee, die stonden er zowat naast. Die zagen het dus.quote:
Lekkere vrienden heb jij. Zulke lui mogen wat mij betreft bij de 1e duw zo'n harde stuiter op de kop krijgen, dat ze hun leven lang het niet in hun hoofd halen zomaar iemand te duwen. Zegt trouwens ook wat over jou, dat jij vrienden hebt met zulke principes. Mogen ze van mij ook her-opvoeden!quote:Op vrijdag 30 december 2005 15:25 schreef TranceAction het volgende:
Das raar een vriend van me is degene die de eerste duw gaf en volgens hem was het een marokkaan
Sinds wanneer bepaal jij hier de regels?quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:10 schreef buzzer het volgende:
[..]
dat doet helemaal niet ter zake, en nu kappen met dat zielige gebash
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |