abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33510529
Zat ik vanochtend het AD te lezen, viel mijn oog op een artikel dat ging over een man die afgelopen jaar was neergeschoten in Zoetermeer. Om even kort samen te vatten:

Deze man (A) was op een feest in Zoetermeer. Toen hij bijna klaar was met zijn eerste biertje kreeg hij een duw van iemand. Door die duw werd hij tegen iemand anders (B) aan geduwd. B vroeg waarom hij hem duwde, maar A was slechthorend en antwoorde niet gelijk terug. Toen B vroeg of hij doof was antwoorde A dus ook ; Ja. Bij dat antwoord gaf B zijn biertje aan zijn vrienden, en schoot A 2 keer door het hoofd.. Na een achtervolging door 2 uitsmijters kon de dader gelukkig wel worden gepakt.

Maar het volgende is nog veel erger ;; A heeft het overleeft ( ) . Maar omdat hij het overleefd heeft kan de dader maar 6 jaar celstraf krijgen!!!

6 jaar mensen!!! 6 jaar voor iemand die zonder enige reden iemand 2 keer in zijn hoofd schiet!!! En dan is 6 jaar dus nog het maximum, dus misschien krijgt hij het nog nieteens!!!

Vieze vieze vieze t*** hufter dat je bent, ik hoop dat je kapot rot in je cel . Vieze hond!!!!

hulde aan die uitsmijters trouwens, die iemand met een pistool zomaar achterna rennen
pi_33510575
gaat nog 1/3 van af

maximaal 4 jaar dus
<b>This world is one of sadness. Battle brings death. Death brings sorrow. The living may not hear them. Their voices may fall upon deaf ears. But make no mistake - the dead... are not silent.
</b>
pi_33510622
Ook gelezen ja, de AD is mijn ding wat dat betreft. Maar je vergeet erbij te vermelden dat de neergeschoten knul ook daadwerkelijk hardhorend was, dat stond ook in de krant namelijk.
pi_33510635
Lijkt me dat ie ook wel TBS krijgt.
Life sucks, but not when you're a robot.
discogs collection - Fotoboek - Ik luister..
pi_33510668
quote:
Op donderdag 29 december 2005 17:17 schreef ijsklont het volgende:
Lijkt me dat ie ook wel TBS krijgt.
en dat is iets kutter dan 2/3e van je straftijd ééns per week ondervraagd worden zoals veel mensen denken.
  donderdag 29 december 2005 @ 17:18:50 #6
59332 Little_Meanie
Cidade Maravilhosa, RJ Brasil
pi_33510688
kutmarokkanen ook
pi_33510746
Die mag van mij levenslang gemarteld worden. Als je al denkt dat je zoveel bent dat je iemand zoiets aan mag doen, dan moet je uit het straatbeeld verdwijnen. Wat een hond die gast!
pi_33510887
quote:
Op donderdag 29 december 2005 17:13 schreef Gebleekte het volgende:

hulde aan die uitsmijters trouwens, die iemand met een pistool zomaar achterna rennen
Maar ze laten hem wel binnen met een pistool.
pi_33511003
Het was een openluchtfeest. En die uitsmijters waren van een kroeg die naats dat feest was. Maar ze hadden idd beter kunnen fouilleren etc.

Maar het is toch niet normaal dat je hier maar 6 jaar voor kunt krijgen. Wat goed gedrag bij je tbs en je staat zo weer op hetzelfde feest de beest uit te hangen..
  donderdag 29 december 2005 @ 17:29:28 #10
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_33511051
6 jaar lijkt me inderdaad veel.
Waarschijnlijk, omdat dit de eerste keer is dat hij dít doet, op enkele roofovervallen en mishandelingen na, komt hij ervanaf met 3 jaar (effectief 2). Anders kunnen ze hem de volgende keer geen hogere straf geven.
Dus met aftrek van voorarrest nog 1,5 jaar op het internet surfen, channel + kijken en de cateraar laten komen in een staatshotel.

Net als wij dus eigenlijk. Alleen moeten wij wel dokken voor channel +.

Waar ik me overigens écht kwaad over kan maken is dat chanel+ voor een hardwerkende man die een gezin moet onderhouden vaak níet betaalbaar is, dat bejaarden niet meer iedere dag gewassen worden en dat toch nog steeds niet iedere gevangene simpelweg met een bal aan zijn been in een kale cel gezet wordt.
The End Times are wild
  donderdag 29 december 2005 @ 17:31:12 #11
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_33511097
Trouwens, iedereen die vindt dat het twee maal een kogel door het hoofd jagen van een dove niet door de beugel kan is extreem-rechts, verdacht facistoïde en een potentiële racist.
The End Times are wild
pi_33511113
Je kunt ook digitale televisie nemen, da's een stukje goedkoper
pi_33511175
naja als je een leraar doodschiet op school die nog echt doodgaat ook kom je er ook beter vanaf

zo is het gesteld met die kutland....

pi_33511178
quote:
Op donderdag 29 december 2005 17:31 schreef LXIV het volgende:
Trouwens, iedereen die vindt dat het twee maal een kogel door het hoofd jagen van een dove niet door de beugel kan is extreem-rechts, verdacht facistoïde en een potentiële racist.
Volgens mij ben jij al extreem zero als je nog niet eens doorhebt dat het gaat om wat er tijdens zo'n situatie gebeurd en dat TS zich daarover opwindt. Dat jij je bezighoudt met wat jij hierover zegt, zegt wat over jou dude!
  donderdag 29 december 2005 @ 17:42:57 #15
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_33511410
quote:
Op donderdag 29 december 2005 17:33 schreef Integrity het volgende:

[..]

Volgens mij ben jij al extreem zero als je nog niet eens doorhebt dat het gaat om wat er tijdens zo'n situatie gebeurd en dat TS zich daarover opwindt. Dat jij je bezighoudt met wat jij hierover zegt, zegt wat over jou dude!
"Dude"
Volgens mij ken je de betekenis van ironie nog niet zo goed.
Soms zie je van die rare postjes waarin mensen iets beweren waarvan jij denkt dat het toch niet waar kan zijn dat iemand zoiets denkt. Vaak zijn die mensen op zo'n moment ironisch.
Dan zeggen ze precies het tegenovergestelde van wat ze bedoelen. Juist om hun punt te maken. Wanneer je niet zeker weet of iemand dat is of niet, van sommige heel linkse mensen weet je het idd af en toe niet, dan kijk je ff naar de andere postjes van die persoon. En dan snap je het al snel.

Snap je?
The End Times are wild
  donderdag 29 december 2005 @ 17:45:56 #16
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_33511511
Overigens, probeer je eens in correct Nederlands uit te drukken.
Termen als "extreem zero" en "dude" kan ik niet zo goed plaatsen.
Zeg dan gewoon "een nul" of "kerel". Zo behouden wij de mooie Nederlandse taal ook nog eens voor ons nageslacht.
The End Times are wild
pi_33511600
quote:
Op donderdag 29 december 2005 17:45 schreef LXIV het volgende:
Overigens, probeer je eens in correct Nederlands uit te drukken.
Termen als "extreem zero" en "dude" kan ik niet zo goed plaatsen.
Zeg dan gewoon "een nul" of "kerel". Zo behouden wij de mooie Nederlandse taal ook nog eens voor ons nageslacht.
Zeikerd! Verzin ik eens een leuk woord en dan is het nog niet goed! Sommige mensen...

Maar goed, ik snap je gelukkig

PS die gast mag van mij zn hele leven brommen
  donderdag 29 december 2005 @ 17:49:57 #18
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_33511640
quote:
Op donderdag 29 december 2005 17:48 schreef Integrity het volgende:

[..]

Zeikerd! Verzin ik eens een leuk woord en dan is het nog niet goed! Sommige mensen...

Maar goed, ik snap je gelukkig
Zélfverzonnen woorden zijn wél goed !
Maar verzin dan svp een Nederlandsch woord!
The End Times are wild
pi_33511835
quote:
Op donderdag 29 december 2005 17:49 schreef LXIV het volgende:

[..]

Zélfverzonnen woorden zijn wél goed !
Maar verzin dan svp een Nederlandsch woord!
Whaha waarom?
pi_33513205
Welke tent was het eigenlijk? Ik kom/kwam redelijk vaak bij het stadhuisplein, dus ik vraag me af waar het was
Choose life. Choose a job. Choose a starter home. Choose dental insurance, leisure wear and matching luggage. Choose your future. But why would anyone want to do a thing like that?!
pi_33514044
volgens mij Chaos, of estupendo. voor zover ik weet zit er maar één gelegenheid daar waar veel jongeren komen.
Elin: What the hell are we doing? We must be out of our damned minds!
Agnes: Yes, I know.
Elin: But we are so fucking cool.
pi_33514704
quote:
Op donderdag 29 december 2005 17:24 schreef Plupke het volgende:

[..]

Maar ze laten hem wel binnen met een pistool.
Naar wat ik me nog herinner van het nieuwsbericht was dit buiten.
Een begrip dat iedereen anders interpreteerd, en waar ieder een eigen draai aan kan geven.
pi_33529258
quote:
Op donderdag 29 december 2005 19:13 schreef Mute_Me het volgende:
volgens mij Chaos, of estupendo. voor zover ik weet zit er maar één gelegenheid daar waar veel jongeren komen.
In spoor 3 komen ook hoop jongeren hoor
Choose life. Choose a job. Choose a starter home. Choose dental insurance, leisure wear and matching luggage. Choose your future. But why would anyone want to do a thing like that?!
  vrijdag 30 december 2005 @ 04:18:14 #24
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_33529288
Damn is dit echt zo Dan mogen ze die schutter echt wel doodmartelen , zoniet, dan toch
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
pi_33532058
quote:
Op donderdag 29 december 2005 18:43 schreef t0y het volgende:
Welke tent was het eigenlijk? Ik kom/kwam redelijk vaak bij het stadhuisplein, dus ik vraag me af waar het was
Het was voor het Brouwhuis.
pi_33532454
Levenslang voor zo'n teringlijer. Daar is nooit meer een goeie van te maken.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_33532496
Maar die dader? Was dat nou echt een Marokkaan of zijn dat speculaties? Als het dus wel zo is, moeten ze hem ook de kogel geven (maar die kogel wel eerst in wat varkensvet dopen uiteraard... )
  vrijdag 30 december 2005 @ 13:10:17 #28
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_33536948
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 11:03 schreef Rasje het volgende:
Maar die dader? Was dat nou echt een Marokkaan of zijn dat speculaties? Als het dus wel zo is, moeten ze hem ook de kogel geven (maar die kogel wel eerst in wat varkensvet dopen uiteraard... )
dat doet helemaal niet ter zake, en nu kappen met dat zielige gebash
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_33539112
Dat hoor ik vaker, dat het niet ter zake zou doen of het een blanke is of een Marokkaan. Ik vind dat dit wel ter zake doet omdat het meer inzicht geeft over criminaliteit in dit land.
Als afkomst van de dader niet ter zake doet, dan doet het motief ook niet ter zake, of de plaats delict, of het gebruikte wapen, of het slachtoffer.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_33540102
quote:
Op donderdag 29 december 2005 17:13 schreef Gebleekte het volgende:
Zat ik vanochtend het AD te lezen, viel mijn oog op een artikel dat ging over een man die afgelopen jaar was neergeschoten in Zoetermeer. Om even kort samen te vatten:

Deze man (A) was op een feest in Zoetermeer. Toen hij bijna klaar was met zijn eerste biertje kreeg hij een duw van iemand. Door die duw werd hij tegen iemand anders (B) aan geduwd. B vroeg waarom hij hem duwde, maar A was slechthorend en antwoorde niet gelijk terug. Toen B vroeg of hij doof was antwoorde A dus ook ; Ja. Bij dat antwoord gaf B zijn biertje aan zijn vrienden, en schoot A 2 keer door het hoofd.. Na een achtervolging door 2 uitsmijters kon de dader gelukkig wel worden gepakt.

Maar het volgende is nog veel erger ;; A heeft het overleeft ( ) . Maar omdat hij het overleefd heeft kan de dader maar 6 jaar celstraf krijgen!!!

6 jaar mensen!!! 6 jaar voor iemand die zonder enige reden iemand 2 keer in zijn hoofd schiet!!! En dan is 6 jaar dus nog het maximum, dus misschien krijgt hij het nog nieteens!!!

Vieze vieze vieze t*** hufter dat je bent, ik hoop dat je kapot rot in je cel . Vieze hond!!!!

Ik ken die gast die door z'n hoofd is geschoten.
Hij had 2 kogeltjes in zijn hoofd, 1tje is eruit, de andere zit ergens tussen zijn hersenen. Die kunnen ze er niet uit halen. Hij is zichtvermogen van 1 oog kwijt en kan ook geen diepte zien. Hij heeft ook moeite met horen. maar dat ene kogeltje wat er nog zit, mag niet verschuiven, dat kan fataal zijn.

Doodstraf!
pi_33540132
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 11:03 schreef Rasje het volgende:
De dader was van nederlandse afkomst.
pi_33540222
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 14:31 schreef no1uknow het volgende:

[..]

De dader was van nederlandse afkomst.
bron?
pi_33540258
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 14:34 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

bron?
Zus van een (goede) vriend van mij en nog meer mensen die ik ken waren samen met die gast die was neergeschoten mee, die stonden er zowat naast. Die zagen het dus.
pi_33540405
Wel grappig dat hij eerst zijn biertje aan zijn vrienden geeft.
Was die megeaul van plan om daarna ongestoord door te zuipen?

Oh ja Nederland is een kut land maar dat wisten we al.
pi_33542291
Das raar een vriend van me is degene die de eerste duw gaf en volgens hem was het een marokkaan
Trek, trek ?? In Europa hebben ze trek, hier in Afrika hebben we gewoon honger
pi_33546740
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 15:25 schreef TranceAction het volgende:
Das raar een vriend van me is degene die de eerste duw gaf en volgens hem was het een marokkaan
Lekkere vrienden heb jij. Zulke lui mogen wat mij betreft bij de 1e duw zo'n harde stuiter op de kop krijgen, dat ze hun leven lang het niet in hun hoofd halen zomaar iemand te duwen. Zegt trouwens ook wat over jou, dat jij vrienden hebt met zulke principes. Mogen ze van mij ook her-opvoeden!
pi_33546934
Krijg nou wat, mn topic leeft nog steeds

Maar mij maakt het denk ik geen verschil of het nou een marokaan was of een nederlander.. Het gaat mij er meer om dat 6 jaar gevangenisstraf gewoon veels te weinig is. wat een belachelijke straffen zijn dit toch..
  vrijdag 30 december 2005 @ 17:32:14 #38
125913 Devolution
Beep beep Richie
pi_33547070
Het zijn wel weer flink van die 'de buurman van een vriend van me was erbij' reacties hier zeg
"You know what Hell really is? It's not lakes of burning oil or chains of ice. It's being removed from God's sight."
pi_33552965
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 13:10 schreef buzzer het volgende:

[..]

dat doet helemaal niet ter zake, en nu kappen met dat zielige gebash
Sinds wanneer bepaal jij hier de regels?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')