Het is wel een serie waarin al heel wat van bil is gegaan in aflevering 1 wel te verstaan.quote:Op woensdag 4 januari 2006 21:54 schreef Toad het volgende:
Ik vond er niks aan.
ik heb weinig bezwaar tegen een hoog soapgehalte, zolang de cast maar op peil is/blijft en die cast bevalt me prima, hoewel die Romer griet voor mij echt een reden zou kunnen zijn om af te haken, wat een gruwelijk mens is dat.quote:Op zondag 8 januari 2006 20:47 schreef babette21 het volgende:
Koppels heeft wel een aardige indruk gemaakt... Hoog soapgehalte wel
Dat 'janksmoelkind' heeft weinig te doen dus daar heb ik nog niet erg veel mening over.quote:De verhaaltjes zijn [nog] niet helemaal eerlijk verdeeld [idd Wup: teveel Römer]
Op zich leuk gecast, met name de bij- en gastrollen [olé, Kinky is back;)],
alleen dat kind met dat winkeltje heeft een maffe janksmoel...
Mattijn, Cindy en Jeroen zijn eigenlijk altijd wel oké
en die blonde, is dat nou dat mens uit Goudkust of niet??
hoe kom je daar nou op?quote:Op woensdag 11 januari 2006 21:48 schreef babette21 het volgende:
Mattijn begint steeds meer op Huub v/d Lubbe te lijken
beetje meer humor geen bezwaar.quote:* Babette vraagt 'n tikje meer humor....
oh, wel fijne muziek trouwens
Ik bedoelde idd Corine Boon, maar was er inmiddels al achter dat ze dit niet is...quote:Op donderdag 12 januari 2006 00:09 schreef Wup het volgende:
die 'blonde' is niet Corine Boon [ ik ga ervanuit dat je haar bedoelt met dat mens uit goudkust want daar vind ik haar ook op lijken], haar rol is me niet duidelijk, ik dacht een gastrolletje?
Joep speelt weer eens een rol die voor hem geschreven lijktquote:Joep Sertons kan bij bij weinig fout doen, '' Kinky', ach niet bijzonder [behoudens jeugdsentiment], ook niets fout, beetje engerdje eigenlijk, ik snap niet dat ze van hem geen psycho maken, daar zou hij geknipt voor zijn.
Ik was alweer vergeten dat Mattijn in HGH zat, was daar na 3 afl afgehaaktquote:Mattijn Hartemink was ik na HGH eigenlijk een beetje op uitgekeken omdat hij toch wel alle rollen hetzelfde neerzet maar het kan wel zo.
ik las 'n paar weken terug al dat ze hierin te zien zou zijn & heb 'n vreugdedansje gedaanquote:Cindy de Quant vind ik echt een geweldige zet, ik denk dat ze wel wat meer aanwezig mag zijn, maar dat kan nog komen.
associaties zijn moeilijk uit te leggen...quote:Op donderdag 12 januari 2006 00:13 schreef Wup het volgende:
hoe kom je daar nou op?
mee eens. maar er zitten leuke keuzes tussenquote:muziekjes werden wel vreemd afgekapt
die heb ik nooit gezien... in hoeverre is dit daar dan op gebasseerd?!quote:Op donderdag 19 januari 2006 12:10 schreef Mangoworks2002 het volgende:
gewoon super jammer dat ze de engelse niet meer maken / uitzenden...
mja Coupling was dacht ik de Engelse variant van Friendsquote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:12 schreef babette21 het volgende:
die heb ik nooit gezien... in hoeverre is dit daar dan op gebasseerd?!
ik dacht dat Coupling een comedy was, en vindt Koppels niet echt komisch..
Is ze wel goed gelukt dan, want het is 100x beterquote:Op donderdag 26 januari 2006 12:49 schreef Herald het volgende:
[..]
mja Coupling was dacht ik de Engelse variant van Friends
yep.quote:Op donderdag 26 januari 2006 12:45 schreef ImPrEzA het volgende:
Is het op de Talpa-site terug te kijken...?
Jan Willem wordt gespeeld door Martijn Nieuwerfquote:Op zondag 5 februari 2006 14:42 schreef baccara het volgende:
Wie is trouwens die nieuwe acteur? De broer van Esther.
kijkcijfers zijn ook bedroevend laagquote:Op donderdag 9 februari 2006 15:26 schreef Wup het volgende:
ja het is een rustig topic
ik vind het jammer dat ze steeds van die duffe uitzendingen ertussen hebben...quote:ik vind koppels een goede serie
Ze doet het goed: Esther is lief, maar favoriet ['n wonder, meestal heb ik meer met de bitches & bastards]quote:en ik ben helemaal blij met Cindy de Quant
haha precies .. het is wel Kees uit Flodder.quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:20 schreef jorienvdherik het volgende:
iemand nog aan het kijken.
Dat mens loopt alles te liegen
en die auto verkoper haha
Ja dat is wel het wicht uit Mijn dochter en ikquote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:17 schreef babette21 het volgende:
[..]
yep.
Ik vond de laatste aflevering een stuk beter te behappen dan die daarvoor;
toch aardig dat ze nu allemaal een verhaaltje krijgen...
Die griet van kantoor, die meineed pleegde, dat is toch dat kind van "Mijn dochter en ik"???
die gast is toch niet de kees uit flodder die kerelquote:Op woensdag 15 februari 2006 21:47 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
haha precies .. het is wel Kees uit Flodder.
Waar blijft de sex .. in aflevering 1 zag het er veel belovend uit. Maar nu na x afleveringen niets meer. Had wel meer ruige sex verwacht van die rooie![]()
quote:’Koppels’ tijdelijk in de wacht
De alleraardigste Talpa-serie Koppels, over een aantal hedendaagse jonge stelletjes met al hun herkenbare ups en down, gaat vanaf 8 maart voor nog onbepaalde tijd in de wacht. „De aanmaak van nieuwe afleveringen gaat trager dan de wekelijkse uitzending”, zegt een woordvoerder. „Er komt dus even een pauze, maar Koppels keert zeker terug.”
ze durven niet meer over tegenvallende kijkcijfers te beginnen?!quote:Op donderdag 16 februari 2006 09:35 schreef BliksemSchigt het volgende:
’Koppels’ tijdelijk in de wacht
He verdorie .. die1 meid met de rode haren is zo leukquote:Op donderdag 16 februari 2006 09:42 schreef babette21 het volgende:
[..]
ze durven niet meer over tegenvallende kijkcijfers te beginnen?!
Ik weet het niet zie het voor het eerstquote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:10 schreef jorienvdherik het volgende:
nog steeds de herhalingen toch ?
Ow nou ja dan vind ik herhalingen is een keer leukquote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:33 schreef jorienvdherik het volgende:
ja herhaling had ff na gekeken
Echt wel, was wel vreemd gisteren dat je er zo weinig weer van zag? Wel jammer van de miskraam bij suzanne!quote:Op donderdag 1 juni 2006 10:23 schreef Rainboww het volgende:
Heeft Jeroen nou wel of niet iets met Femke uitgespookt??
Bij ons was de laatste aflevering toch dat ze gepakt waren met drugs in de auto ?quote:In de Nederlandse versie speelden onder meer Nienke Römer, Joep Sertons, Maria Kraakman, Cindy de Quant en Jeroen van Koningsbrugge. Doordat de serie geen hoge kijkcijfers haalde, wisselde Talpa enkele keren met de uitzendtijd van Koppels om de serie uiteindelijk voortijdig van het scherm te halen. Wel is het eerste en enige seizoen van de serie op dvd verschenen. In het voorjaar van 2008 is de serie met succes uitgezonden in België op één, de eerste zender van de Vlaamse openbare omroep VRT. De serie is eveneens uitgezonden in Frankrijk en Rusland, alwaar de vrije en open omgang met homoseksualiteit als een typische Hollandse verworvenheid werd gezien.
van een oude schoolvriend ofzo van die blondequote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:53 schreef babette21 het volgende:
Ik weet het niet meer. Weet nog dat het ineens stopte en later voortgezet zou worden, maar toen viel het doek voor Talpa. Vanavond komt aflevering 11, volgens mij hebben wij er maar 6 of 7 gehad ofzo. (heb ze nog wel opnames zien maken nadat de uitzendingen al gestopt waren)
Heb 'n paar weken terug ook al 'n stukkie op België gezien, toen ging die ene broer trouwen en kwam Julian erachter dat die baas van Jeroen in zo'n gaybar kwam. Die had ik wel al gezien.
Hoe zat dat dan met die drugs?
hm 't zegt mij niets. Deze had ik ook nog niet gezien (vorige wel, want ik herkende de terugblik). Ik val kennelijk op 't goede moment inquote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:29 schreef jorienvdherik het volgende:
van een oude schoolvriend ofzo van die blonde
maar dit wat nu is, hebben we al gehad hoor
nee hoorquote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:55 schreef babette21 het volgende:
[..]
hm 't zegt mij niets. Deze had ik ook nog niet gezien (vorige wel, want ik herkende de terugblik). Ik val kennelijk op 't goede moment in
(heb de herhalingen nooit gezien, misschien is de serie toen wel verder doorgelopen?!)
Lijkt me eerder een Quarterlife Crisis, maar goed....quote:Talpa`s Koppels wordt RTL`s Midlife Crisis
mei 28, 2008
Talpa`s drama serie Koppels komt vanaf 8 juni op de buis als Midlife Crisis. De zelfde serie andere naam, waarschijnlijk om mensen nieuwsgierig te maken, en aan de naam Koppels nog de naam van Talpa hangt.
In Midlife crisis draait alles om de vraag: Hoe houdt ik mijn relatie als dertiger gezond in deze turbulente wereld? Of hoe combineer ik werk, kinderen, liefde en seks in een langdurige relatie? In Midlife Crisis worden vier koppels gevolgd.
Kortom vanaf 8 juni iedere zondag om 20.30u Midlife crisis of terwijl Koppels op RTL 4.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |