Dus de PrOn is er weer af?quote:Op donderdag 29 december 2005 16:48 schreef Bendeleider het volgende:
Bendeleider draait weer trouwens.
BrauN is snacks halen.
een SC ?quote:Op donderdag 29 december 2005 16:51 schreef Stofje het volgende:
Lieve, lieve luisteraars,
Dit riekt echt te veel naar een SC. Dit is deeltje 3 alweer, dus het riekt óók al naar een reeksch. Let er even op. Dat het straks niet wéér 250 baggerposts zijn en 50 leuke. (nofi natuurlijk)
Wij zult er op letten.En anders haalt we mods derbij.quote:Op donderdag 29 december 2005 16:51 schreef Stofje het volgende:
Lieve, lieve luisteraars,
Dit riekt echt te veel naar een SC. Dit is deeltje 3 alweer, dus het riekt óók al naar een reeksch. Let er even op. Dat het straks niet wéér 250 baggerposts zijn en 50 leuke. (nofi natuurlijk)
Je bent fantastisch.quote:Op donderdag 29 december 2005 16:55 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Wij zult er op letten.En anders haalt we mods derbij.
* S-Two heeft geen ircquote:Op donderdag 29 december 2005 17:16 schreef Bendeleider het volgende:
Je bent welkom!
Kom je ook op irc ?
Ik zal straks effe een knaller van De Nachroave voor je draaien.quote:Op donderdag 29 december 2005 19:07 schreef -beyond- het volgende:
Dit klinkt echt te triest![]()
Ik wil de polonaise![]()
Goeie vraag...quote:Op donderdag 29 december 2005 19:20 schreef Remco_h het volgende:
om de sc tegen te gaan....
hoe komen we aan sponsors????
met mijn 1mbitje up komen we niet zo heel erg ver.....quote:Op donderdag 29 december 2005 19:29 schreef BrauN het volgende:
[..]
Goeie vraag...
We moeten gewoon een puike server hebben. Niemand die hier wat van z'n bandbreedte wil afstaan? Of een toffe server op een campus heeft staan?
vraag mij af wanneer heino weer komt...quote:Op donderdag 29 december 2005 19:33 schreef -Dominator- het volgende:
Wat een bagger nummer!
20 momenteel.quote:Op donderdag 29 december 2005 19:38 schreef Remco_h het volgende:
hoeveel luisteraars zijn er nu???
hmmmquote:
Je bedoelt www.radiobendeleider.tkquote:Op donderdag 29 december 2005 20:04 schreef Sigg het volgende:
Hey, heb net ff een gastenboek erbij gezet. Ga gauw ff de site checken man!!![]()
http://fok.freefronthost.com/
Ja, maar die was ik ff vergetenquote:Op donderdag 29 december 2005 20:06 schreef Thieske het volgende:
[..]
Je bedoelt www.radiobendeleider.tk![]()
kom je uit belgie ofzo?quote:Op donderdag 29 december 2005 23:03 schreef Maikuuul het volgende:
T3h vetben al de ganse avond aant luisteren,
1 2 politie =]
Omg dude :/ Maastricht, weet je dat nu nog niet ?quote:
(Y) jij weet het vriendquote:Op donderdag 29 december 2005 23:08 schreef BrauN het volgende:
[..]
'Gans' is een tof woord. Als in 'hele'.
Verzoekje van m'n moeder, Stof. Sorry.quote:Op donderdag 29 december 2005 23:12 schreef Stofje het volgende:
Dieptepuntje, me dunkt. Dit is standaard ski-hut muziek
.
Moet kunnen. Mijn Nederlandsche hart klopt weer. Dankzij jullie, dankzij Radio Bendeleider.quote:Op donderdag 29 december 2005 23:13 schreef BrauN het volgende:
[..]
Verzoekje van m'n moeder, Stof. Sorry.
Jeweetquote:
ja nou van mij mag je ook wel weer stoppen *luisterd*quote:Op vrijdag 30 december 2005 00:21 schreef Bendeleider het volgende:
Ik draai weer.
Scheer je weg uit dit topic! Gij barbaar!quote:Op vrijdag 30 december 2005 01:10 schreef guitarist.nl het volgende:
hutje op de hei, jezus man wie bedenkt zoiets![]()
![]()
Was weer een goed programquote:Op vrijdag 30 december 2005 00:21 schreef Bendeleider het volgende:
Ik draai weer.
Ga hem uit zijn kribbe halen dan!!!!!quote:Op vrijdag 30 december 2005 09:39 schreef BrauN het volgende:
Ja, Dhr. Bendeleider heeft zo te zien z'n server uitgezet, want ik ben weer boven water maar kan niet streamen.
Uiteraard ligt meneer zelf nog lang en breed in z'n kribbe. Nou ja... hou het topic maar in de gaten hè.
Hij vertoeft in Hengelo en ik in Tilburg. Net te ver om op de rolschaats te doen.quote:Op vrijdag 30 december 2005 09:41 schreef -beyond- het volgende:
[..]
Ga hem uit zijn kribbe halen dan!!!!!
bel m!!quote:Op vrijdag 30 december 2005 09:44 schreef BrauN het volgende:
[..]
Hij vertoeft in Hengelo en ik in Tilburg. Net te ver om op de rolschaats te doen.
quote:Op vrijdag 30 december 2005 10:16 schreef Remco_h het volgende:
[..]
nogal....10 uur is toch een mooie tijd om op te staan?
Jij hoeft inmiddels geen verzoekplaatjes meer in te dienen, het is toch steeds hetzelfde ge-Heino.quote:
ik kan er ook niks aan doen dat heino so ubergeil isquote:Op vrijdag 30 december 2005 11:51 schreef BrauN het volgende:
[..]
Jij hoeft inmiddels geen verzoekplaatjes meer in te dienen, het is toch steeds hetzelfde ge-Heino.
Maar ik zal er ene draaien.
Wiskunde?quote:Op vrijdag 30 december 2005 11:50 schreef BrAuN het volgende:
Ik heb de knoppen weer overgenomen van Bendeleider, die zo direct de trein moet halen.
Verzoeknummers mógen ingediend worden, maar er is geen draai garantie. Ik ben vandaag namelijk zo lam als een neger en moet nog wat leren en zulks...
Nee, iets met filosofie en dat soort grappen.quote:
Mooi!quote:
Maar natuurlijk.quote:Op vrijdag 30 december 2005 12:40 schreef LOLBOY het volgende:
LOLboy is mee!
Net wanneer punnik begint!
BrauN, is dit speciaal voor mij?
doe voorzichtig!!!quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:00 schreef BrauN het volgende:
Dienstmededeling:
Ik moet zometeen werken. Ik moet de weg op, naar Raalte vanuit Tilburg.
Door de ijzel kan het zijn dat ik er lang over ga doen, of dood ga... Ik laat in ieder geval de radio aan staan, op de shuffle.
Ik heb ook weer ingeschakeld!quote:Op vrijdag 30 december 2005 14:07 schreef LOLBOY het volgende:
zelfs met de automatische piloot is het nog genieten
als je onderweg zou komen te overlijden zal ik je plaats als dj overnemen en je gedachtegoed voort laten leven.quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:00 schreef BrauN het volgende:
Dienstmededeling:
Ik moet zometeen werken. Ik moet de weg op, naar Raalte vanuit Tilburg.
Door de ijzel kan het zijn dat ik er lang over ga doen, of dood ga... Ik laat in ieder geval de radio aan staan, op de shuffle.
Braun zou het zo gewild hebben....quote:Op vrijdag 30 december 2005 14:12 schreef Repeat het volgende:
[..]
als je onderweg zou komen te overlijden zal ik je plaats als dj overnemen en je gedachtegoed voort laten leven.![]()
Sjiek slippen, dat wel.quote:Op vrijdag 30 december 2005 17:44 schreef Remco_h het volgende:
klote sneeuw...
ja!quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:24 schreef LOLBOY het volgende:
issie echt live?
NAtuurlijk, verzoekjes via IRCquote:Op zaterdag 31 december 2005 00:24 schreef LOLBOY het volgende:
issie echt live?
Ik ben toch echt weer up sinds een minuutje of 10...quote:
Stuur maar hoor, ik ben online met Radio Bendeleider op msn.quote:Op zaterdag 31 december 2005 11:32 schreef LOLBOY het volgende:
He Braun ik heb die bassi terassi gevonden maar het is helaas buiten genre, laat dus maar
Dat is denk ik speciaal voor Maikuuulquote:Op zaterdag 31 december 2005 11:48 schreef Superheld het volgende:
Beetje jammer van 'joa dat is us mvv'.
Zijn jullie morgen overdag ook in de lucht?quote:Op zondag 1 januari 2006 22:14 schreef BrauN het volgende:
Schop!![]()
We zijn weer live.
Platen aanvragen op het IRC channel.
Dat hangt geheel van de baas af.quote:Op zondag 1 januari 2006 22:21 schreef L.Mo het volgende:
[..]
Zijn jullie morgen overdag ook in de lucht?
Dit ivm met stage, moe zijn, etc etc...
quote:Steef zegt:
here we go !!
|I{•------»MaiKeLKuH«------•}I|| 2006 boh zegt:
hahah
zoeen gaar liedje
Steef zegt:
ewel
echt voor 10 jarige disco gangers
Steef zegt:
sjiek toch
Steef zegt:
we zijn geestelijk toch ook pas 10 jaar?
daar gaan we steef !!!!
eensch
Steef zegt:
heuj
Steef zegt:
!!
Steef zegt:
in de polo maikel
Steef zegt:
;p
Steef zegt:
omg
holeee
de stumming die is weer doar
sjeng oan de geng
Steef zegt:
![]()
Hij rijdt in een brommobiel.quote:Op maandag 2 januari 2006 02:28 schreef Maikuuul het volgende:
Wie is die Maikelkuh ? wat een verschrikkelijke persoon lijkt me dat
De Punnik kankerkachel remix is de enige stamper die in de playlist staat. Speciaal voor jou... na het nummer wat nu speelt.quote:Op maandag 2 januari 2006 12:40 schreef De_Ananas het volgende:
Kunde niet eens een keer mênnus hardcore erin gooien?![]()
De nummers worden nu nog zorgvuldig geselecteerd, en binnenkort komt het eerste veramelwerk in de winkel te liggenquote:
Zometeen.quote:Op maandag 2 januari 2006 17:58 schreef Maikuuul het volgende:
Wanneer komt Frans Theunisz weer eens langs ?
quote:Op maandag 2 januari 2006 17:52 schreef -beyond- het volgende:
Mag ik trouwens ff een verzoekje doen....
LAURA........van Jantje Smit
Dat nummer is, eind van de middag al langs gekomenquote:
DAT MEEN JE NIET!!quote:Op maandag 2 januari 2006 19:12 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Dat nummer is, eind van de middag al langs gekomen![]()
Dit is pas muziek.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:23 schreef Yashaaaaa het volgende:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE NIET ZANGER BOB
ZET MUZIEK SNEL UIT
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:27 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik wil die boem is ho horen van adje ja!
Kommt gleich an.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:25 schreef Dirktator het volgende:
Roger Whittaker!! Kom op dan, als je durft!
Driewerf Danke!quote:
Voeg radiobendeleider@hotmail.com effe toe en stuur het me.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:45 schreef Dirktator het volgende:
Big Benny - Drink 't Beer as 't kaad is
Verstandig !quote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:23 schreef LOLBOY het volgende:
Oei dit topic raakt ook stilaan vol.
Ik heb de OP code nog, zal wel een nieuwe maken tegen dan
Chatten in ons irc kanaal graagquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |