Goeie vraag...quote:Op donderdag 29 december 2005 19:20 schreef Remco_h het volgende:
om de sc tegen te gaan....
hoe komen we aan sponsors????
met mijn 1mbitje up komen we niet zo heel erg ver.....quote:Op donderdag 29 december 2005 19:29 schreef BrauN het volgende:
[..]
Goeie vraag...
We moeten gewoon een puike server hebben. Niemand die hier wat van z'n bandbreedte wil afstaan? Of een toffe server op een campus heeft staan?
vraag mij af wanneer heino weer komt...quote:Op donderdag 29 december 2005 19:33 schreef -Dominator- het volgende:
Wat een bagger nummer!
20 momenteel.quote:Op donderdag 29 december 2005 19:38 schreef Remco_h het volgende:
hoeveel luisteraars zijn er nu???
hmmmquote:
Je bedoelt www.radiobendeleider.tkquote:Op donderdag 29 december 2005 20:04 schreef Sigg het volgende:
Hey, heb net ff een gastenboek erbij gezet. Ga gauw ff de site checken man!!![]()
http://fok.freefronthost.com/
Ja, maar die was ik ff vergetenquote:Op donderdag 29 december 2005 20:06 schreef Thieske het volgende:
[..]
Je bedoelt www.radiobendeleider.tk![]()
kom je uit belgie ofzo?quote:Op donderdag 29 december 2005 23:03 schreef Maikuuul het volgende:
T3h vetben al de ganse avond aant luisteren,
1 2 politie =]
Omg dude :/ Maastricht, weet je dat nu nog niet ?quote:
(Y) jij weet het vriendquote:Op donderdag 29 december 2005 23:08 schreef BrauN het volgende:
[..]
'Gans' is een tof woord. Als in 'hele'.
Verzoekje van m'n moeder, Stof. Sorry.quote:Op donderdag 29 december 2005 23:12 schreef Stofje het volgende:
Dieptepuntje, me dunkt. Dit is standaard ski-hut muziek
.
Moet kunnen. Mijn Nederlandsche hart klopt weer. Dankzij jullie, dankzij Radio Bendeleider.quote:Op donderdag 29 december 2005 23:13 schreef BrauN het volgende:
[..]
Verzoekje van m'n moeder, Stof. Sorry.
Jeweetquote:
ja nou van mij mag je ook wel weer stoppen *luisterd*quote:Op vrijdag 30 december 2005 00:21 schreef Bendeleider het volgende:
Ik draai weer.
Scheer je weg uit dit topic! Gij barbaar!quote:Op vrijdag 30 december 2005 01:10 schreef guitarist.nl het volgende:
hutje op de hei, jezus man wie bedenkt zoiets![]()
![]()
Was weer een goed programquote:Op vrijdag 30 december 2005 00:21 schreef Bendeleider het volgende:
Ik draai weer.
Ga hem uit zijn kribbe halen dan!!!!!quote:Op vrijdag 30 december 2005 09:39 schreef BrauN het volgende:
Ja, Dhr. Bendeleider heeft zo te zien z'n server uitgezet, want ik ben weer boven water maar kan niet streamen.
Uiteraard ligt meneer zelf nog lang en breed in z'n kribbe. Nou ja... hou het topic maar in de gaten hè.
Hij vertoeft in Hengelo en ik in Tilburg. Net te ver om op de rolschaats te doen.quote:Op vrijdag 30 december 2005 09:41 schreef -beyond- het volgende:
[..]
Ga hem uit zijn kribbe halen dan!!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |