Zonder thema meer input denk ik?quote:Op donderdag 29 december 2005 15:23 schreef Sas22 het volgende:
Gaan we weer!![]()
![]()
Hoop dat deze wel mag blijven!
*Iemand* hier had blijkbaar slecht geslapen.
Pimp hier Maikuuul : Deel 2
![]()
Doen we een thema dit keer? Ik vond de durex reclame van Het_hupt wel leuk van de vorig reeks nl.
Jouw topic was wel zó slecht opgezet, zo nikszeggend. Volgende keer iets meer moeite doen will doquote:Op donderdag 29 december 2005 15:23 schreef Sas22 het volgende:
Gaan we weer!![]()
![]()
Hoop dat deze wel mag blijven!
*Iemand* hier had blijkbaar slecht geslapen.
Pimp hier Maikuuul : Deel 2
![]()
Doen we een thema dit keer? Ik vond de durex reclame van Het_hupt wel leuk van de vorig reeks nl.
Heb je gelijk in.quote:Op donderdag 29 december 2005 15:24 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Zonder thema meer input denk ik?
Dudequote:Op donderdag 29 december 2005 15:27 schreef Stofje het volgende:
[..]
Jouw topic was wel zó slecht opgezet, zo nikszeggend. Volgende keer iets meer moeite doen will do.
quote:Op donderdag 29 december 2005 15:41 schreef Het_hupt het volgende:
Owowoww AFC wat doe je nu?![]()
[afbeelding]
quote:Op donderdag 29 december 2005 16:01 schreef Het_hupt het volgende:
*Nieuwe getuige MJ proces meldt zick*
M & M![]()
[afbeelding]
WHAHAHA, fucking hell, GENIAALquote:Op donderdag 29 december 2005 16:01 schreef Het_hupt het volgende:
M & M![]()
[afbeelding]
quote:Op donderdag 29 december 2005 16:01 schreef Het_hupt het volgende:
M & M![]()
[afbeelding]
quote:Op donderdag 29 december 2005 18:03 schreef DaveMasteR het volgende:
Speciaal op maat gemaakt voor zijn oude dag.
[afbeelding]
Wôh hendige slip TLKquote:Op donderdag 29 december 2005 18:52 schreef the_legend_killer het volgende:
boh gek, nog sjieker topic
solly heb ook nog wat anders te doenquote:Op donderdag 29 december 2005 19:16 schreef F.Z.N. het volgende:
Nou er wordt erg weinig gepimpt vanavond!!
takes one to know onequote:Op donderdag 29 december 2005 19:31 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Goed topic? Waar?!![]()
Laten we bagger users vooral gaan belonen met een topic reeks! Goed bezig Fok!![]()
quote:Op donderdag 29 december 2005 15:18 schreef LudoSanders het volgende:
Deel 2 van de succesvolle pimp Maikuuul topic.
Vorige deel: Pimp *hier* Maikuuul
[veel melige afbeeldingen]
Soep on!
Die onderstequote:
quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:44 schreef Het_hupt het volgende:
Bôh gek, sjek mijn hendig sjieke kerstkadootje die ik ff in de slip heb gekregen
[afbeelding]
quote:
Voor de vuist weg , zeg maar...quote:
OMGquote:
post jij dan eens wat huiliequote:Op vrijdag 30 december 2005 16:43 schreef amornl87 het volgende:
de kwaliteit begint te dalen vind ik..
Juistquote:
quote:
hé dat heb ik ook gedaanquote:Op vrijdag 30 december 2005 14:49 schreef Dirktator het volgende:
Maikuuul gesignaleerd in Pisa, Italia:
[afbeelding]
iets minder grappig dan de vorige...volgende wordt beter!
quote:Op vrijdag 30 december 2005 18:18 schreef taart het volgende:
[afbeelding]
Maikuuul rukt zich af op zijn gepimpte foto's
[afbeelding]
Mee eenschquote:Op vrijdag 30 december 2005 16:43 schreef amornl87 het volgende:
de kwaliteit begint te dalen vind ik..
Hij lijkt op Chriet Titulaerquote:
in al die tijd dat je zeurt kun je zelf ook wat bedenkenquote:Op vrijdag 30 december 2005 19:30 schreef Het_hupt het volgende:
* Het_hupt gooit ff een parachute om, met dit zinkende niveau is het wel nodig![]()
minimaal 12 shops niet genoeg?quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:35 schreef taart het volgende:
[..]
in al die tijd dat je zeurt kun je zelf ook wat bedenken![]()
De post was ook goedquote:
Maak jij dan watquote:Op vrijdag 30 december 2005 19:51 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
De post was ook goed![]()
alleen het baggerplaatje![]()
Oh gij onwetende heaumeau, cheque deel 1, en dit topique nog maar eens goedquote:
Hendig sjieke foto's, gek!quote:Op vrijdag 30 december 2005 20:00 schreef Maikuuul het volgende:
De nieuwe foto's van opstap doen goede dienst
Bedankt voor die foto ! die wilde ik hebben, thnx dudequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 30 december 2005 20:22 schreef AkTje het volgende:Boh gek, dat is zoeen gewone interieur op het kamp.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
Het is heel erg Feng Shui ingericht.quote:Op vrijdag 30 december 2005 20:49 schreef t0y het volgende:
Omfg, die achtergrond van die laatste foto !!!!11one lolleromfg
tvp
quote:feng shui
feng shui (niet: feng shu·i)
/fENSuwi/
het & de (m.); g.mv.
uit China afkomstige kunst van de juiste plaatsing der voorwerpen om aldus een harmonieuze inrichting van ruimten te creëren
quote:
Ik had met 3 andere mensen hetzelfde pak aanquote:
quote:Op vrijdag 30 december 2005 21:55 schreef AkTje het volgende:
Ik heb er nog meer. Jullie moeten mij alleen even aanbidden![]()
quote:Op vrijdag 30 december 2005 21:55 schreef AkTje het volgende:
Ik heb er nog meer. Jullie moeten mij alleen even aanbidden![]()
ik ken ook mensen maar dat wil niet zeggen dat ik 50 fotos van ze hebquote:
OMGquote:Op vrijdag 30 december 2005 22:12 schreef Xizer het volgende:
Onze vriend maikul moet morgen weer in de c1000 op de groente werken. Iemand enig idee wat mikel op een gemiddelde zaterdagmiddag allemaal in zijn billetjes krijgt?!
Ps: Kzal proberen wat foto's te maken morgen.![]()
Naja je krijgt ze als je hem op msn hebt :pquote:Op vrijdag 30 december 2005 22:08 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik ken ook mensen maar dat wil niet zeggen dat ik 50 fotos van ze heb
Je vergeet erbij te vermelden dat ik je iedere zaterdag pwn als een n00b.quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:13 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
OMGdit is Benny, hij werkt bij mij op de groente, hijs berucht van het : op billen slaan bij jongens
de fag
maarja wel vet he gek alstie morgen pics maakt
Stiekum vind je het wel lekker.quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:13 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
OMGdit is Benny, hij werkt bij mij op de groente, hijs berucht van het : op billen slaan bij jongens
de fag
maarja wel vet he gek alstie morgen pics maakt
iddquote:Op zondag 1 januari 2006 17:20 schreef Maikuuul het volgende:
De kwaliteit begint te zakken :/
quote:Op zondag 1 januari 2006 22:45 schreef YellowLedbetter het volgende:
[afbeelding]
Maikuuul en Zanger Bob gespot in P.C Hoofdstraat tijdens Gay Parade
Erg goed leesbaar ookquote:
quote:Op maandag 2 januari 2006 14:25 schreef YellowLedbetter het volgende:
[afbeelding]
Maikuuul onder de douche met BrauN en Zanger Bob
[edit] sorry vergeten die zooi ff te verkleinen, maar de boodschap komt zo ook wel over [/edit]
En dat is fout, want...?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 10:08 schreef Little_Meanie het volgende:
iedereen zit hier die pauper Maikuul keihard uit te lachen en dan gaat hij ook nog wat meelachen en commentaar geven in plaats van weg te blijven uit dit topic
hoe kansloos kan je zijn?
Ik vind het wel tof van hem dat hij er nog om kan lachen.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 10:08 schreef Little_Meanie het volgende:
iedereen zit hier die pauper Maikuul keihard uit te lachen en dan gaat hij ook nog wat meelachen en commentaar geven in plaats van weg te blijven uit dit topic
hoe kansloos kan je zijn?
quote:Op zondag 1 januari 2006 22:45 schreef YellowLedbetter het volgende:
[afbeelding]
Maikuuul en Zanger Bob gespot in P.C Hoofdstraat tijdens Gay Parade
Ja dude, daar was ie vast en zeker hendigsjiek aan het slippen met zijn brommerclubjequote:
Ik heb hem net ook weer gezienquote:Op dinsdag 3 januari 2006 21:45 schreef .Tarzan. het volgende:
[[url=http://www.filedump.nl/plaatjes/SEBASTIEN_THE_MASK.JPG]afbeelding][/URL]
Dit heb ik even snel met paint gemaakt.![]()
quote:
Ik niet. Was een boek aan het lezen.quote:
ware het niet dat hij gewoon meedoet omdat hij niet doorheeft dat iedereen hem kankerhard uitlacht en zijn geslip belachelijk maaktquote:Op dinsdag 3 januari 2006 10:09 schreef BrauN het volgende:
[..]
En dat is fout, want...?
Hij doet zelf net zo hard mee.
Ik heb het echt niet door hoorquote:Op woensdag 4 januari 2006 16:35 schreef Alfred_J_Kwakje het volgende:
[..]
ware het niet dat hij gewoon meedoet omdat hij niet doorheeft dat iedereen hem kankerhard uitlacht en zijn geslip belachelijk maakt
Mee eensquote:Op woensdag 4 januari 2006 17:09 schreef .Tarzan. het volgende:
Maikuuul belachelijk maken. Ik zou niet durven.![]()
quote:
een topic blíjft niet eeuwig leukquote:Op donderdag 5 januari 2006 15:36 schreef Maikuuul het volgende:
Whehe dat was wel een goeie
Maar het topic is niet wat het was geweest
quote:
quote:Op donderdag 5 januari 2006 17:20 schreef DaveMasteR het volgende:
Hier nog een leuk filmpje van Maikuuul.
http://www.flurl.com/uploaded/Mein_neuer_Roller_32643.html
Omgquote:Op donderdag 5 januari 2006 17:20 schreef DaveMasteR het volgende:
Wat een pauper!!quote:Op donderdag 5 januari 2006 17:20 schreef DaveMasteR het volgende:
Whehe die klaagbaak link erbij doet het hem.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 04:01 schreef TommyGun het volgende:
[afbeelding]
( Jongens die strings dragen )Paint
Wat een sukkelquote:Op donderdag 5 januari 2006 17:20 schreef DaveMasteR het volgende:
Ey dies wel vet gelukt !quote:Op vrijdag 6 januari 2006 15:47 schreef F.Z.N. het volgende:
In deze film zie je Maikuul hendig sjiek slippen in vette wagens....
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 15:49 schreef lnino het volgende:
ik had wel inspiratie maar niet zoveel tijd:
[afbeelding]
als ie gewaardeerd wordt breidt ik hem wel even uit en maak ik hem wat "mooier"
mooi man! (eigenlijk is dit een onbeschaamde topickick ivm mijn new-and-improved Maaikulvich posterquote:Op vrijdag 6 januari 2006 15:47 schreef F.Z.N. het volgende:
In deze film zie je Maikuul hendig sjiek slippen in vette wagens....
[afbeelding]
hij is cool, goedgekeurdquote:Op vrijdag 6 januari 2006 15:49 schreef lnino het volgende:
[afbeelding]
ik ben even "hendig" met fireworks aan de slag gegaan
Een vrouw die een stuk ouder is die mij knap vindquote:Op maandag 9 januari 2006 18:23 schreef amaranta het volgende:
zijn er ook al fotos van maikuul en alberto checkin' tha park 2gether?
zitten echt mooie bij ...
ennuh maikuul, zonder gekheid, ik vind jou wel een lekker ding![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat ik 'oud' ben maakt mij nog niet blind...quote:Op maandag 9 januari 2006 18:27 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Een vrouw die een stuk ouder is die mij knap vind
Trouwens, waarom staat in de TT pimp hier maikuuul [2] ?
Der is toch nog helemaal geen deeltje 2 ?
Dit was het eerste deeltje, weet je nog? ---»»»Pimp *hier* Maikuuulquote:Op maandag 9 januari 2006 18:27 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Trouwens, waarom staat in de TT pimp hier maikuuul [2] ?
Der is toch nog helemaal geen deeltje 2 ?
quote:Op maandag 9 januari 2006 19:14 schreef F.Z.N. het volgende:
Ben even zo vrij geweest om DR878 zijn usericon te gebruiken
[afbeelding]
![]()
![]()
Upload em @ tinypic.comquote:
Maaikul, was dat voor nerd ?quote:Op maandag 9 januari 2006 20:46 schreef lnino het volgende:
Kijk wat ik in de tv-gids tegenkwam:
[afbeelding]
Hij's vet... maar maak van donateer aub ff doneerquote:Op maandag 9 januari 2006 20:49 schreef Rufus-Seal het volgende:
[afbeelding]
Donateer nu! (net zoals de andere mensen dat doen)
Okquote:Op dinsdag 10 januari 2006 05:47 schreef YellowDog het volgende:
[..]
Hij's vet... maar maak van donateer aub ff doneer
nee geen deel 3.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:06 schreef Maikuuul het volgende:
Ey komt der ook een deeltje 3 ? de grappigheid begint ervan af te raken, merjeh als jullie meer willen maken zeker doen
nee geen deel 3.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:06 schreef Maikuuul het volgende:
Ey komt der ook een deeltje 3 ? de grappigheid begint ervan af te raken, merjeh als jullie meer willen maken zeker doen
quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |