Ken jij Zijlstra?quote:Op donderdag 29 december 2005 15:13 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Perhaps love is wel een mooi liedje..duurt erg kort voor de niet-liefhebbers
Carla Zijlstra?quote:Op donderdag 29 december 2005 15:15 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Zegt me niet zo vee,l zo...
Van dat lijstje zou ik gaan voor :quote:Op donderdag 29 december 2005 15:21 schreef peaceman het volgende:
Vlak voor 6 uur komt 1 van de mooiste nummers ooit, naar mijn bescheiden mening
sacrifice?quote:Op donderdag 29 december 2005 15:21 schreef peaceman het volgende:
Tussen 5 en 6 komen echt alleen maar mooie nummersquote:Op donderdag 29 december 2005 15:21 schreef peaceman het volgende:
En arcordeonsquote:
Jeroen Zijlstra ?quote:Op donderdag 29 december 2005 15:19 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Carla Zijlstra?![]()
Heb er nooit van gehoord iig, terwijl het toch vrij recent is (2002)
Tim Hardin?quote:Op donderdag 29 december 2005 15:21 schreef peaceman het volgende:
Even gezocht, kan ook niks vindenquote:Op donderdag 29 december 2005 15:18 schreef I_doubt het volgende:
Zijlstra Durgerdam slaapt
tekst kan niet vinden![]()
Ja maar die vlak voor 6 uur is wel extreem mooi.quote:Op donderdag 29 december 2005 15:22 schreef Mister_Slide het volgende:
[..]
Tussen 5 en 6 komen echt alleen maar mooie nummers
Ik vind het ook een mooi liedje... die zingt hij toch ook met Placedo Domingo?quote:Op donderdag 29 december 2005 15:13 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Perhaps love is wel een mooi liedje..duurt erg kort voor de niet-liefhebbers
quote:
Crowded House - into temptation?quote:Op donderdag 29 december 2005 15:21 schreef peaceman het volgende:
quote:Op donderdag 29 december 2005 15:25 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Crowded House - into temptation?
quote:Op donderdag 29 december 2005 15:24 schreef peaceman het volgende:
[..]
![]()
Crowded House - Into Temptation
Prachtige plaat...![]()
http://www.zijlstraweb.com/quote:Annie M.G. Schmidt-prijs 2002 voor "Durgerdam Slaapt"
Jeroen Zijlstra heeft de Annie M. G. Schmidt-prijs 2002 ontvangen voor het lied "Durgerdam Slaapt" van het album "tussen den oever en new york".
De uitreiking vond plaats op zondag 23 maart in Theater Bellevue in Amsterdam. Uit handen van Annie M. G. Schmidt-biografe Annejet van der Zijl ontving Jeroen het felbegeerde beeldje van Annie M. G. Schmidt. Daarna nam het feest al snel ruwere vormen aan en was het nog lang onrustig in Amsterdam...
ook van de categorie... wat heeft het hier in godesnaam te zoeken.....quote:Op donderdag 29 december 2005 15:25 schreef Ambrosius het volgende:
Gevonden:
711 Zijlstra - Durgerdam slaapt
------
Ik vind het wel mooiquote:Op donderdag 29 december 2005 15:27 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
ook van de categorie... wat heeft het hier in godesnaam te zoeken.....![]()
Yep.quote:Op donderdag 29 december 2005 15:24 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik vind het ook een mooi liedje... die zingt hij toch ook met Placedo Domingo?
Hmmm mag hoor..... smaken verschillen.... en maar goed ook anders zouden er allemaal dezelfde liedjes gemaakt wordenquote:Op donderdag 29 december 2005 15:27 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Ik vind het wel mooi
Slechte smaak is ook smaakquote:Op donderdag 29 december 2005 15:27 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Ik vind het wel mooi
quote:Op donderdag 29 december 2005 15:32 schreef 4-elements het volgende:
Zucht... Dit mogen ze er gelijk uit gooien wat mij betreft...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |