Ze hebben allebij wel wat vind ik, solo vind ik Roger Taylor en Brian May ook geweldig, veel beter dan Freddie Mercuryquote:Op donderdag 29 december 2005 14:45 schreef Mister_Slide het volgende:
Ik vind die drummer van Queen toch altijd nog beter zingen dan Brian May, jammer dat Brian dat niet doorheeft
Is Roger Taylor solo gegaanquote:Op donderdag 29 december 2005 14:46 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Ze hebben allebij wel wat vind ik, solo vind ik Roger Taylor en Brian May ook geweldig, veel beter dan Freddie Mercury![]()
Die heeft een paar solo cd's opgenomen jaquote:Op donderdag 29 december 2005 14:48 schreef Mister_Slide het volgende:
[..]
Is Roger Taylor solo gegaan![]()
Dat was ik helemaal niet!quote:Op donderdag 29 december 2005 14:49 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Die heeft een paar solo cd's opgenomen ja![]()
quote:Op donderdag 29 december 2005 14:50 schreef MrBadGuy het volgende:
Heej ik ga er even tussenuit, ben er later wel weer![]()
quote:Op donderdag 29 december 2005 14:50 schreef MrBadGuy het volgende:
Heej ik ga er even tussenuit, ben er later wel weer![]()
Ik ben een sucker voor mediteraanse muziekquote:Op donderdag 29 december 2005 14:56 schreef Diaan73 het volgende:
hmmm ik vind het niet geweldig hoor, om het nog maar zwak uit te drukken
quote:Op donderdag 29 december 2005 14:56 schreef Diaan73 het volgende:
hmmm ik vind het niet geweldig hoor, om het nog maar zwak uit te drukken
Sorry hoorquote:
hmmm beetje lastig op mn werk... zachtjes misschien...quote:Op donderdag 29 december 2005 15:04 schreef I_doubt het volgende:
Kunnen jullie nog zingen, zing dan zo mee met de Stones, de Rolling Stone
ssssssst, we zijn aan het zingenquote:
Zing dan met z'n allenquote:Op donderdag 29 december 2005 15:05 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
hmmm beetje lastig op mn werk... zachtjes misschien...
Nog niet zo heel lang nee, die kerstvakanties zijn niet goed voor mijn levensritme.quote:Op donderdag 29 december 2005 15:07 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Goeiemorgen Neleos... net wakker?
Bedankt voor de te late tipquote:Op donderdag 29 december 2005 15:09 schreef Mister_Slide het volgende:
[..]
Zing dan met z'n allen
Heb je een heel koor
PCP, LSD, the shit noem het maar opquote:Op donderdag 29 december 2005 15:10 schreef I_doubt het volgende:
Wat heeft die geslikt?
Je hebt tenminste nog kerstvakantie... ik ben alweer 3 dagen aan het werk..... maar wel gelukkig laatste dag en dan woensdag pas weer werken... nee is geen vakantie, is mn werkroosterquote:Op donderdag 29 december 2005 15:09 schreef Neleos het volgende:
[..]
Nog niet zo heel lang nee, die kerstvakanties zijn niet goed voor mijn levensritme.![]()
Heb ik dat ergens gepost?? Weet ik niet meer...quote:Op donderdag 29 december 2005 15:08 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Jij zou toch maar tot 11 uur in je bed blijven liggen?
of haal ik nu mensen door elkaar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |