zal ik wel ff gaan doen dan. maar die systemen zijn verschillend per diersoort?quote:op maandag 2 januari 2006 16:40 schreef lupa_solitaria het volgende:
[..]
een specifieke bron heb ik niet, maar met een beetje googlen valt er ongetwijfeld van alles over te vinden. bij elke sociale diersoort is er een systeem ter voorkoming van incest.
want?quote:op maandag 2 januari 2006 16:44 schreef merino het volgende:
zal ik wel ff gaan doen dan. maar die systemen zijn verschillend per diersoort?
in ieder geval zegt het weinig over waarom er bij mensen een incest taboo is...
jouw inziens ja maar bij mij op studie (waar dit soort culturele problemen onderzocht en geanalyseerd worden) leren we het dus anders. misschien zijn ze binnen de biologie ook wel erg overtuigd van de evolutie verklaring maar dat betekend niet dat dat de enige of de meest plausibele verklaring is...quote:op maandag 2 januari 2006 17:00 schreef lupa_solitaria het volgende:
[..]
want?mensen zijn ook gewoon dieren, hoor. het taboe op incest komt m.i. direct voort uit de werking van de evolutie.
homosexualiteit en sex met je zus is niet met elkaar vergelijkbaar. als je homo bent, wordt je aangetrokken (en afgetrokkenquote:op maandag 2 januari 2006 15:28 schreef maniack28 het volgende:
[..]
en
[..]
vroeger dachten ze ook dat je aangetrokken voelen tot het eigen geslacht niet natuurlijk is, maar dat is dus wel natuurlijk.. apen en giraffe doen het bijv ook met leden van het eigen geslacht. dus wie zegt dat aantrekkingskracht tot je eigen familie niet natuurlijk is? je denkt dat het niet natuurlijk is, omdat iedereen het niet natuurlijk vindt. sorry hoor, maar naar mijn mening moet je gewoon doen wat je zelf wilt en als broer en zus beiden seks met elkaar willen hebben, dan moeten ze dat doen![]()
we hebben het niet over dwang, misbruik, verkrachting.quote:op maandag 2 januari 2006 23:49 schreef #ANONIEM het volgende:
het is pervers, geen twijfel over mogelijk. daarnaast vind ik zoiets ook echt gewoon slecht. er zijn gewoon zoveel meiden en dan zou je je zusje neuken omdat die toevallig dichtbij woont en heel vaak ter beschikking is ofzo? ik vind het erg zwak en kan me er niet in vinden.
denk ook dat de mensen die zeggen dat het niet pervers is geen zusje hebben (ik heb trouwens ook geen zusje). je mag er best over nadenken, daar heeft niemand wat over te zeggen, maar het uitvoeren vind ik echt heel slecht gewoon.![]()
dat weet ik.quote:op maandag 2 januari 2006 23:56 schreef slimshady het volgende:
we hebben het niet over dwang, misbruik, verkrachting.
maar over vrijwillige sex, lustgevoelens tussen leeftijdsgenoten.
don't wanna knowquote:op dinsdag 3 januari 2006 12:42 schreef -angel- het volgende:
ik heb gisteren weer eens genoten van die scene.![]()
ach, dat is afhankelijk van een aantal factoren.quote:op dinsdag 3 januari 2006 19:16 schreef angelic_rose het volgende:
ik zou niet eens geil kunnen worden van een zus of broer..![]()
er zijn vast wel mensen die dat doen.quote:op dinsdag 3 januari 2006 19:43 schreef angelic_rose het volgende:
je ligt toch ook niet met je moeder te wippen ook al is ze een 'lekker wijf?'..
idd, bijvoorbeeld 50 centquote:op dinsdag 3 januari 2006 20:07 schreef -angel- het volgende:
[..]
er zijn vast wel mensen die dat doen.
quote:op dinsdag 3 januari 2006 18:14 schreef oscar_de_grouch het volgende:
- angel -, heb je een zusje?
dat is dus precies zo gegaan met mijn nichtjequote:op woensdag 4 januari 2006 14:30 schreef slimshady het volgende:
stel he, dat je gezellig met je neef/nicht op de kamer bent.
leuk kletsen en gekke dingen doen.
en op een gegeven moment is het stil en zit hij/zij naast je op een bed.
zij/hij begint je te betasten.
wat doe je dan?
en daarna gaf ze jouw klappen?quote:op woensdag 4 januari 2006 15:08 schreef edpowers het volgende:
dat is dus precies zo gegaan met mijn nichtje![]()
nou ja, nichtje, ze is 2 jaar ouder dan ikhet verschil iks wel dat ik de eerste zoen gaf.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |