nou, nee hoor, dit heeft weinig met fetisjisme te maken. fetisjisme houdt in dat je seksueel opgewonden raakt van dingen die niet of indirect in verband staan met seks, bijvoorbeeld van zachte stoffen.quote:op donderdag 29 december 2005 14:45 schreef slimshady het volgende:
vroeger heb ik weleens een verhaal gelezen over een broer en zus die het met mekaar deden.
en dat vond ik best geil![]()
misschien komt het doordat mensen stiekem foute dingen willen doen.
dat het spannend is en daardoor leuk. dat is volgens mij de definitie van fetish.
ja ok, je hebt gelijk.quote:op donderdag 29 december 2005 14:52 schreef girllover het volgende:
[..]
nou, nee hoor, dit heeft weinig met fetisjisme te maken. fetisjisme houdt in dat je seksueel opgewonden raakt van dingen die niet of indirect in verband staan met seks, bijvoorbeeld van zachte stoffen.
het is ongebruikelijk, feit. maar wat is er precies ziek aan?quote:op donderdag 29 december 2005 16:05 schreef sylvana het volgende:
sex met familieleden is ziek, tis niet voor niks verboden omdat het incest is
hoeveel keer heb jij gestemd dan?quote:op donderdag 29 december 2005 13:49 schreef -angel- het volgende:
[..]
eh, een kwart is het met me eens hoor. vertel jij maar eens wat er zo pervers aan is?
incest is verboden omdat het incest is.quote:op donderdag 29 december 2005 16:05 schreef sylvana het volgende:
1 x waarom zou ik meer stemmen>quote:op donderdag 29 december 2005 16:11 schreef knokkels het volgende:
hoeveel keer heb jij gestemd dan?
gok op meer dan 1x
beïnvloeden van de uitkomstenquote:op donderdag 29 december 2005 16:20 schreef -angel- het volgende:
[..]
1 x waarom zou ik meer stemmen>
er is zoveel verboden, dat zou ik niet zomaar als maatstaf nemen hoor. overigens, met neefjes en nichtjes (familieleden) is het helemaal niet verboden.quote:op donderdag 29 december 2005 16:05 schreef sylvana het volgende:
haha. ja, joh mijn gelijk wil ik hier behalen. die mensen in de inrichting gaven me ongelijk, maar hier ...quote:op donderdag 29 december 2005 16:29 schreef knokkels het volgende:
beïnvloeden van de uitkomsten
teneinde je gelijk te halen![]()
quote:op donderdag 29 december 2005 13:41 schreef henkievdv het volgende:
jij hebt echt een zieke geest angel.
all hail the master of the questionable topicsquote:op donderdag 29 december 2005 16:46 schreef -angel- het volgende:
[..]
haha. ja, joh mijn gelijk wil ik hier behalen. die mensen in de inrichting gaven me ongelijk, maar hier ...
hoe was jouw ervaring?quote:op donderdag 29 december 2005 17:00 schreef selang het volgende:
als je een breezah-zusje hebt kan het wel vind ik
ik heb geen breezah-zusjequote:
ik ben een kloon van -markymark-.quote:op donderdag 29 december 2005 16:54 schreef skippy22 het volgende:
![]()
ben benieuwd van wie angel een kloon is hij opent altijd van die ranzige topics
is incest echt verboden joh?quote:op donderdag 29 december 2005 16:05 schreef sylvana het volgende:
van wikipedia. niets over wetten ofzo.quote:in nederland is incest, hoewel het soms lijkt dat het niet zo is, een taboe. omdat maar weinig gevallen in de openbaarheid treden, door de betrokkenen wordt er hardnekkig over gezwegen, komt incest (bloedschande) veelvuldiger voor dan mensen denken. hoewel incest thans in bijna alle culturen als verwerpelijk wordt beschouwd, kan seksueel contact tussen familieleden met wederzijdse instemming plaatsvinden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |