Dr sjoerd heeft geen brilquote:Op donderdag 29 december 2005 20:03 schreef Cybart het volgende:
[..]
heeft ie een bril?
heeft ie een pet met een klep?
dan is het Dr ... Sjoerd????
Mja, ik ook..quote:Op donderdag 29 december 2005 20:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Sommige mannen vallen op hetero's
Wat is er mis mee ?quote:
Is het uitverkoop?quote:
Ik zag ze eerst!quote:
het is eerder een kwestie alle jongens zijn bang dat je ze leuk vindquote:Op donderdag 29 december 2005 20:02 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik zou ook voor het vreten en drinken gaan
[..]
Alle jongens zijn bang dat je hetero bent?
Gewoon zoenen als ze wat op hebbenquote:Op donderdag 29 december 2005 20:05 schreef Cybart het volgende:
ik hoorde via via dat er blijkbaar nog wel een voetballertje rondloopt in mn stamkroeg die dodgy gevoelens heeft
ZE als in MEERVOUD!quote:
wie is het spelen is nooit mn sterkste kant geweestquote:Op donderdag 29 december 2005 20:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dr sjoerd heeft geen bril
Wel een pet met een klep
Dat is meer een hetero kwaaltje toch? Dat al die jongens bang zijn dat als ze in je buurt bukken dat ze dan van achteren besprongen worden?quote:Op donderdag 29 december 2005 20:05 schreef Cybart het volgende:
[..]
het is eerder een kwestie alle jongens zijn bang dat je ze leuk vind
waarom denken jongens nou dat je alle jongens leuk vind?
net of zij op ieder wijf geilen?
en het zijn er hoogstens 3 a 4 die wat goodlooking zijn
ik hoorde via via dat er blijkbaar nog wel een voetballertje rondloopt in mn stamkroeg die dodgy gevoelens heeft
Ja uiteindelijk welquote:Op donderdag 29 december 2005 20:07 schreef Cybart het volgende:
[..]
wie is het spelen is nooit mn sterkste kant geweest
maar goed had ik hem uiteindelijk dan wel goed?
"ooooh vuile slet"quote:Op donderdag 29 december 2005 20:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Gewoon zoenen als ze wat op hebbendeed ik bij The Raptors ook, Eindhovense american football team
Eey *trotse pauwveren opzet* 2 van hetzelfde team he, op 1 avondquote:
Mwjah meneer de begeleider wou er eerst 2 weken overheen laten gaan vanwege zijn vakantie..nou dus echt nietquote:
quote:Op donderdag 29 december 2005 20:09 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Mja, en Ang3l dan off all people!!
quote:Op donderdag 29 december 2005 20:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Eey *trotse pauwveren opzet* 2 van hetzelfde team he, op 1 avond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |