Lekker toch? Schiet de tijd tenminste een beetje op. Ik heb vannacht gewoon 11u geslapen trouwensquote:Op donderdag 29 december 2005 12:54 schreef BoJo het volgende:
[..]
sinds 8:00 vanochtend![]()
Ik dacht dat het veel drukker was, maar dat kwam omdat ik alle emails aan het doen was![]()

lekker rustig dagje is ook niet verkeerd toch?quote:Op donderdag 29 december 2005 12:54 schreef BoJo het volgende:
[..]
sinds 8:00 vanochtend![]()
Ik dacht dat het veel drukker was, maar dat kwam omdat ik alle emails aan het doen was![]()

quote:Op donderdag 29 december 2005 12:56 schreef BoJo het volgende:
[..]
mjah ik dacht dat ze allemaal druk bezig waren en wilde niet teveel druk op ze zetten![]()

wat voor honden?quote:Op donderdag 29 december 2005 12:57 schreef BaraCuda het volgende:
Ik haat het als er de hele dag pupkopers over de vloer komen om die beestjes te komen bekijken

Dan zet je ze toch bij het grofvuilquote:Op donderdag 29 december 2005 12:57 schreef BaraCuda het volgende:
Ik haat het als er de hele dag pupkopers over de vloer komen om die beestjes te komen bekijken

mjah nog 4 uur te gaanquote:Op donderdag 29 december 2005 12:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Lekker toch? Schiet de tijd tenminste een beetje op. Ik heb vannacht gewoon 11u geslapen trouwens![]()

Neequote:Op donderdag 29 december 2005 12:58 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Dan zet je ze toch bij het grofvuil

lief hèquote:

Groenbak dan?quote:

Ja dat is ook zo, alleen ze zijn allemaal al verkochtquote:Op donderdag 29 december 2005 13:01 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Groenbak dan?Ghehe maar wees blij dat er mensen komen kijken anders heb je straks 18 volwassen labradors

Idd, dat zijn wel droppies zegquote:

quote:Op donderdag 29 december 2005 13:01 schreef BazzoS het volgende:
[..]
lief hèAls het een beetje meezit krijgen wij binnenkort ook weer een nestje pups
(Duitse herdertjes)

Arme mammaquote:Op donderdag 29 december 2005 13:06 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ja alleen beginnen ze tandjes te kijken nuDat zijn net naalden
![]()

Mooie beestjes zegquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |