Liefde voor het vak is ook spiritueel, als dat vak een nuttige menswaardige functie vervult en dient ....quote:Op donderdag 29 december 2005 18:37 schreef WAT het volgende:
[..]
Kortom: alles waar jij mee eens bent is leuk en spiritueel en spannend en alles wat jij niet zo leuk vindt is totalitair, hebzuchtig etc etc
Ik bedoel hier wel een negatieve ingestelde scepticus , had je niet begrepen zeker ?quote:
Spiritueel is voor mij iets met je hele hart én verstand doen en vooral: eerlijk zijn.quote:Op donderdag 29 december 2005 18:41 schreef pikki het volgende:
[..]
Liefde voor het vak is ook spiritueel, als dat vak een nuttige menswaardige functie vervult en dient ....
'dank zij mijn hogere kennis.'quote:Op donderdag 29 december 2005 18:43 schreef pikki het volgende:
[..]
Ik bedoel hier wel een negatieve ingestelde scepticus , had je niet begrepen zeker ?
Ja, spiritualiteit is eigenlijk maar pas van waarde , wanneer je de verworven kennis echt integreert in uw dagelijkse leven, dat is het doel. En daarbij een gezonde kritische houding aanneemt tenopzichte van je omgeving.Doch niet een op angst gebaseerde houding.quote:Op donderdag 29 december 2005 18:43 schreef Stenny het volgende:
[..]
Spiritueel is voor mij iets met je hele hart én verstand doen en vooral: eerlijk zijn.
Onzin. Niks is spiritueel. We zijn gewoon een stel organische robots.quote:Op donderdag 29 december 2005 18:41 schreef pikki het volgende:
[..]
Liefde voor het vak is ook spiritueel, als dat vak een nuttige menswaardige functie vervult en dient ....
Komt dit uit frustratie vanwege uw opleiding bioinformatica ?quote:Op donderdag 29 december 2005 18:47 schreef WAT het volgende:
[..]
Onzin. Niks is spiritueel. We zijn gewoon een stel organische robots.
Neuh.quote:Op donderdag 29 december 2005 18:51 schreef pikki het volgende:
[..]
Komt dit uit frustratie vanwege uw opleiding bioinformatica ?
Jij leert wel erg langzaam, geloof ik. Of ben je soms vergeten dat ik je net heb gewezen op jouw neiging alles en iedereen over een kam te scheren? Niet alle atheisten zijn materialisten en niet alle gelovigen zijn van plan de maatschappij wat beter te maken. Ik zal nooit vergeten dat ik een keer naar de avondmis was met kerst (je moet alles een keer meemaken) en dat in de pauze werd gevraagd of mensen die zaten op wilden staan voor de mensen achterin zodat die ook konden zitten. Van een kerk met zo'n 300 gelovigen stonden er vier op. Je raadt al wie: ik en mijn atheistische familie. Sindsdien is mij wel duidelijk geworden dat gelovigen niet altijd het beste voor hebben met hun medemens.quote:Op donderdag 29 december 2005 18:10 schreef pikki het volgende:
[..]
Die laatste zin heeft nu wel echt betrekking op de taak van spirituele mensen zoals RVB, en zie ik minder gelden voor atheisten , en materialisten die de wereld uitmelken .
Dat klinkt wel grappig maar ook een beetje zuur.quote:Op donderdag 29 december 2005 18:57 schreef Ericr het volgende:
'Er was zoveel meer', wanneer zal Moors de stekker er uit trekken?
Joop?quote:Op donderdag 29 december 2005 18:55 schreef Stenny het volgende:
Geen update nog in RTL Boulevard: heeft Joop op de tafel geslagen en Albert en Daphne verboden hun mondjes nogmaals te openen in afwachting van deel 4 van de uitzending 'Er is zoveel meer?'.![]()
Hij maakt veel los, mogelijk zelfs meer dan Char, dat is toch wel een prestatie. Is toch een vorm van bewustwording, ik vind dat hij daar best trots op mag zijn (maar niet naast de schoenen gaan lopen natuurlijk).quote:Op donderdag 29 december 2005 19:10 schreef Ericr het volgende:
Komt al weer een nieuw deeltje aan, Robbert is populair.
niet van rtl hoorquote:Op donderdag 29 december 2005 19:09 schreef Stenny het volgende:
[..]
Joop van den Ende, de sympathieke, muzikale opperbaas.
Dat hoop ik echt niet. Ik leef met hem mee, hij heeft al zoveel voor zijn kiezen gehad...quote:Op donderdag 29 december 2005 19:13 schreef Ericr het volgende:
Ach het is RTL, die doen alles voor de kijkcjfers. Robbert zit straks weer in een inrichting, Moors gaat gewoon door.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |