abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33513141
quote:
Op donderdag 29 december 2005 18:37 schreef WAT het volgende:

[..]

Kortom: alles waar jij mee eens bent is leuk en spiritueel en spannend en alles wat jij niet zo leuk vindt is totalitair, hebzuchtig etc etc
Liefde voor het vak is ook spiritueel, als dat vak een nuttige menswaardige functie vervult en dient ....
When Pikki asked them ...Where are you from ? They said ....We come not from the earth , we come from everywhere ..... we are interdimensional .....
pi_33513192
quote:
Op donderdag 29 december 2005 18:40 schreef Disorder het volgende:

[..]

Hahaha. Idioot.
Ik bedoel hier wel een negatieve ingestelde scepticus , had je niet begrepen zeker ?
When Pikki asked them ...Where are you from ? They said ....We come not from the earth , we come from everywhere ..... we are interdimensional .....
pi_33513195
quote:
Op donderdag 29 december 2005 18:41 schreef pikki het volgende:

[..]

Liefde voor het vak is ook spiritueel, als dat vak een nuttige menswaardige functie vervult en dient ....
Spiritueel is voor mij iets met je hele hart én verstand doen en vooral: eerlijk zijn.
pi_33513227
quote:
Op donderdag 29 december 2005 18:43 schreef pikki het volgende:

[..]

Ik bedoel hier wel een negatieve ingestelde scepticus , had je niet begrepen zeker ?
'dank zij mijn hogere kennis.'
pi_33513285
quote:
Op donderdag 29 december 2005 18:43 schreef Stenny het volgende:

[..]

Spiritueel is voor mij iets met je hele hart én verstand doen en vooral: eerlijk zijn.
Ja, spiritualiteit is eigenlijk maar pas van waarde , wanneer je de verworven kennis echt integreert in uw dagelijkse leven, dat is het doel. En daarbij een gezonde kritische houding aanneemt tenopzichte van je omgeving.Doch niet een op angst gebaseerde houding.
Ook moet je de intuitie inschakelen , en je niet afsluiten van het hogere , en open staan tov de zaken.
pi_33513324
quote:
Op donderdag 29 december 2005 18:41 schreef pikki het volgende:

[..]

Onzin. Niks is spiritueel. We zijn gewoon een stel organische robots.
pi_33513336
Maar dit topic ging over wat anders.
pi_33513437
quote:
Op donderdag 29 december 2005 18:47 schreef WAT het volgende:

[..]

Onzin. Niks is spiritueel. We zijn gewoon een stel organische robots.
Komt dit uit frustratie vanwege uw opleiding bioinformatica ?
pi_33513552
quote:
Op donderdag 29 december 2005 18:51 schreef pikki het volgende:

[..]

Komt dit uit frustratie vanwege uw opleiding bioinformatica ?
Neuh.
pi_33513562
Geen update nog in RTL Boulevard: heeft Joop op de tafel geslagen en Albert en Daphne verboden hun mondjes nogmaals te openen in afwachting van deel 4 van de uitzending 'Er is zoveel meer?'.
pi_33513619
'Er was zoveel meer', wanneer zal Moors de stekker er uit trekken?
pi_33513642
quote:
Op donderdag 29 december 2005 18:10 schreef pikki het volgende:

[..]

Die laatste zin heeft nu wel echt betrekking op de taak van spirituele mensen zoals RVB, en zie ik minder gelden voor atheisten , en materialisten die de wereld uitmelken .
Jij leert wel erg langzaam, geloof ik. Of ben je soms vergeten dat ik je net heb gewezen op jouw neiging alles en iedereen over een kam te scheren? Niet alle atheisten zijn materialisten en niet alle gelovigen zijn van plan de maatschappij wat beter te maken. Ik zal nooit vergeten dat ik een keer naar de avondmis was met kerst (je moet alles een keer meemaken) en dat in de pauze werd gevraagd of mensen die zaten op wilden staan voor de mensen achterin zodat die ook konden zitten. Van een kerk met zo'n 300 gelovigen stonden er vier op. Je raadt al wie: ik en mijn atheistische familie. Sindsdien is mij wel duidelijk geworden dat gelovigen niet altijd het beste voor hebben met hun medemens.
Priesters zalven en beloven
maar ik kan het niet geloven.
Neen, er is geen wenden aan
als je dood bent is 't gedaan. - Willem Elsschot
pi_33513687
Daar wil ik nog even aan toevoegen: een betere wereld begint bij jezelf.
pi_33513737
quote:
Op donderdag 29 december 2005 18:57 schreef Ericr het volgende:
'Er was zoveel meer', wanneer zal Moors de stekker er uit trekken?
Dat klinkt wel grappig maar ook een beetje zuur.
pi_33513900
quote:
Op donderdag 29 december 2005 18:55 schreef Stenny het volgende:
Geen update nog in RTL Boulevard: heeft Joop op de tafel geslagen en Albert en Daphne verboden hun mondjes nogmaals te openen in afwachting van deel 4 van de uitzending 'Er is zoveel meer?'.
Joop?
Gerrit Zalm: "Ik woon in Scheveningen en mijn chauffeur in Voorburg. Daarom duurde het even."
pi_33513927
quote:
Op donderdag 29 december 2005 19:07 schreef TheWilliedockSaints het volgende:

[..]

Joop?
Joop van den Ende, de sympathieke, muzikale opperbaas.
pi_33513978
Komt al weer een nieuw deeltje aan, Robbert is populair.
pi_33514018
Hij wordt inderdaad erg veel toegelachen.
Helpt waar hij kan!
pi_33514049
quote:
Op donderdag 29 december 2005 19:10 schreef Ericr het volgende:
Komt al weer een nieuw deeltje aan, Robbert is populair.
Hij maakt veel los, mogelijk zelfs meer dan Char, dat is toch wel een prestatie. Is toch een vorm van bewustwording, ik vind dat hij daar best trots op mag zijn (maar niet naast de schoenen gaan lopen natuurlijk).
pi_33514061
Ach het is RTL, die doen alles voor de kijkcjfers. Robbert zit straks weer in een inrichting, Moors gaat gewoon door.
pi_33514140
Ja er was een update in Boulevard! Een korte verklaring, de vrouw van de overleden RTL man,Corrie werd geciteerd en dat zij nog steeds in Robbert gelooft en dat dat het belangrijkste is. Wel erg kort...
pi_33514141
quote:
Op donderdag 29 december 2005 19:09 schreef Stenny het volgende:

[..]

Joop van den Ende, de sympathieke, muzikale opperbaas.
niet van rtl hoor
Gerrit Zalm: "Ik woon in Scheveningen en mijn chauffeur in Voorburg. Daarom duurde het even."
pi_33514145
Reageert er dan helemaal niemand op mijn mooie verhaaltje over schijnheilige gelovigen? Dat vind ik nou treurig...
pi_33514157
quote:
Op donderdag 29 december 2005 19:16 schreef TheWilliedockSaints het volgende:

[..]

niet van rtl hoor
Voor mij is hij de baas.
pi_33514214
quote:
Op donderdag 29 december 2005 19:13 schreef Ericr het volgende:
Ach het is RTL, die doen alles voor de kijkcjfers. Robbert zit straks weer in een inrichting, Moors gaat gewoon door.
Dat hoop ik echt niet. Ik leef met hem mee, hij heeft al zoveel voor zijn kiezen gehad...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')