quote:Op woensdag 22 maart 2006 14:38 schreef thunderice het volgende:
Ehm een jongen S heeft ooit met helse buikpijn in de klas gezeten na 60 koetjesrepen![]()
Een jongen die bijna elke dag pep snoof voordat hij naar school gaat.
Een schizofreen meisje in de klas dat soms voor leuke taferelen opleverde.
Een jongen die zichzelf maar ophing omdat hij geen tv van z'n broer mocht kijken![]()
Een depressief meisje dat hele uren op de wc zat te janken omdat ze zo graag voor de trein wou springen.
Jaja speciaal onderwijs![]()
haha Verry shalty ! (austin powers : Goldmemberquote:Op donderdag 29 december 2005 12:08 schreef MaLo het volgende:
Wij hadden een meisje in de klas dat ernstig verbrand was, o.a. in haar hals. Wat een akelig meisje was dat. Ze pulkte soms stukjes littekenweefsel van haar hals en at dat dan op.![]()
Och, zulke personen hadden we ook in de derde.quote:Op woensdag 22 maart 2006 14:38 schreef thunderice het volgende:
Ehm een jongen S heeft ooit met helse buikpijn in de klas gezeten na 60 koetjesrepen![]()
Inddquote:Op woensdag 18 januari 2006 22:15 schreef 14.gif het volgende:
Bij mij zit een autist in de klas... dat levert soms ook rare acties op![]()
jaquote:Op woensdag 22 maart 2006 16:32 schreef laika het volgende:
harm jacobs... do I need to say more...
dat denk ik welquote:Op woensdag 22 maart 2006 16:32 schreef laika het volgende:
harm jacobs... do I need to say more...
Eigenlijk is dit helemaal niet raar, het is best zielig..quote:Op woensdag 22 maart 2006 17:20 schreef boekenworm het volgende:
Laatst sprak ik een oud klasgenoot van mij, had hem een tijd niet gezien, en we namen even onze oude klas door van de basisschool. Toen kregen we het ook over een meisje, even K genoemd, die werd thuis erg mishandeld en verwaarloods, en op den duur kreeg ze ook geen voedsel meer van haar ouders. Dus ging ze op school het eten van andere kinderen jatten (we moesten verplicht overblijven). Op den duur was het zo erg dat ze geld van de directeur werd gestolen!
Nu ik eraan terug denk wel. Alleen als kind vind je zoiets raar.quote:Op woensdag 22 maart 2006 18:07 schreef Mirel het volgende:
[..]
Eigenlijk is dit helemaal niet raar, het is best zielig..![]()
quote:Op woensdag 22 maart 2006 16:30 schreef B-Fifty-Two het volgende:
ohja ! een ex-leraar van me dacht dat ie adolf hitler was in een vorig leven en drog zn haar n snor ect ook altijd hetzelfdeleuke tijden waren dat
begon ook af-en-toe spontaan duits te lullen tijdens de lessen nederlands ect...was wel een leuke vent
En nu heb ik een leraar ICT die 24/7 dronken is en aleen maar kan mompelen , ook issie al 2/3 x out gegaan in de klas
Die goede oude corstjens, maar die hadden we niet alleen, er was namelijk ook zo'n vrouw, die gaf ook wiskunde, behoorlijk mager, en dan was ze er eens een hele periode niet, bleek achteraf dat ze een moeilijk scheiding had gehad enz. Onderling noemden we haar altijd ook een hoerenmadam, en dachten we ook dat ze nog altijd achter de ramen zat. Dit kwam ook door haar goedkoop ogende overkomen. Heerlijke tijd was dat, elke dinsdagochtend kwam ik steevast een half uur te laat bij wiskunde, en het hele jaar door heeft ze me niks gedaan. Ze had ook van ie oorbellen in met van die geometrische vormen erin.quote:
Omgquote:Op woensdag 22 maart 2006 21:18 schreef sjakie007 het volgende:
[..]
hele jaar door heeft ze me niks gedaan. Ze had ook van ie oorbellen in met van die geometrische vormen erin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |