Ik geloof idd dat alle onderdelen er nog aan zittenquote:
Das het was toch niet zo leukquote:Op donderdag 29 december 2005 12:49 schreef Frezer het volgende:
[..]
Ik geloof idd dat alle onderdelen er nog aan zitten.
Ongeluk hoop ik bij jullie?quote:Op donderdag 29 december 2005 12:48 schreef Frezer het volgende:
[..]
dikke pret, heenreis: file, ongelukken. Skiën: file, ongelukken. Terugreis: file, (geen ongelukken
)
ken wel iemand die met de trein ging. Want dat was snel en veilig. Komt hij aan in Zwitserland, stapt hij uit. Volgende stap ligt hij languit. Been gebrokenquote:Op donderdag 29 december 2005 12:56 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ongeluk hoop ik bij jullie?
Ik ga wel vliegen als ik ooit ga skieen
Tuurlijk, is ook belangrijk..quote:Op donderdag 29 december 2005 12:55 schreef marcb1974 het volgende:
Iedereen lunchen verder?
Ik ga gewoon niet skieen, met mijn airodynamisch figuur is dat wel zo verstandigquote:Op donderdag 29 december 2005 12:56 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Het valt allemaal wel mee hoor, alleen moet je sommige plaatsen mijden in drukke periodes,quote:Op donderdag 29 december 2005 12:56 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
quote:
Ze zijn nog niet langs geweestquote:Op donderdag 29 december 2005 13:01 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
Tuurlijk, is ook belangrijk..
Bijna werken
Ze komen niet ookquote:Op donderdag 29 december 2005 13:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ze zijn nog niet langs geweest
Echt wel, heb er op aangedrongen, want zo gaat het niet goed hoorquote:
Het gaat prima.. geloof mij, zaterdag moet ik weer naar mn eigen groep. dan praat ik wel anders.. Dan zijn ze niet meer nodigquote:Op donderdag 29 december 2005 13:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Echt wel, heb er op aangedrongen, want zo gaat het niet goed hoor![]()
quote:Op donderdag 29 december 2005 13:08 schreef Ynske het volgende:
hmmm, dr ligt nog altijd een pak sneeuw hier
wrom, vind je dat niet mooiquote:Op donderdag 29 december 2005 13:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]zolang je het maar wel daar houdt dan
quote:Op donderdag 29 december 2005 13:08 schreef Ynske het volgende:
hmmm, dr ligt nog altijd een pak sneeuw hier
Het kan heel mooi zijn. Maar niet hier, wordt altijd zo smerig.quote:
Neequote:Op donderdag 29 december 2005 12:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En is het vandaag wel te doen op je werk?
Word ik genegeerd?quote:Op donderdag 29 december 2005 13:17 schreef AirwiN het volgende:
Anderhalf uur pauze omdat het rustig is, is niks mis mee!![]()
Buikje vol!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |