Kheb hm in Duitsland laten liggen volgens mijquote:
Ynske zegt dat ze gedaan wordt door webspider, maar die ontkent stellig.quote:
ik zeg helemaal nietsquote:Op donderdag 29 december 2005 10:57 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ynske zegt dat ze gedaan wordt door webspider, maar die ontkent stellig.
Misschien heeft hij nog wat andere contacten lopen op het forum waar de status 'niet voorzien' een vereiste is...quote:Op donderdag 29 december 2005 10:57 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Had ik nu m'n pet maarquote:Op donderdag 29 december 2005 10:57 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Je neukt BttD?quote:Op donderdag 29 december 2005 10:59 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik zeg helemaal niets
twist heeft dat de wereld in gegooid
nope, jij wel?quote:
Ja dat idee had ik ook al. Heb hm al een paar keer betrapt op het willen eten van meerdere walletjes...quote:Op donderdag 29 december 2005 10:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Misschien heeft hij nog wat andere contacten lopen op het forum waar de status 'niet voorzien' een vereiste is...![]()
Die webje tochquote:Op donderdag 29 december 2005 11:02 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja dat idee had ik ook al. Heb hm al een paar keer betrapt op het willen eten van meerdere walletjes...
Zoiets?quote:Op donderdag 29 december 2005 11:02 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja dat idee had ik ook al. Heb hm al een paar keer betrapt op het willen eten van meerdere walletjes...
Jij wil te graag. Dan zijn het waarschijnlijk echt alleen maar verzinsels...quote:Op donderdag 29 december 2005 11:06 schreef webspider het volgende:
Oh, heerlijk dit
Denk dat ik nog maar even blijf stilzwijgen, wie weet word ik nog de slet van R&P!
Denk vooral wat je wilt denkenquote:Op donderdag 29 december 2005 11:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij wil te graag. Dan zijn het waarschijnlijk echt alleen maar verzinsels...![]()
Nee, hoor, in mijn quote staat je oude bericht nog. Je was te laten met edittenquote:
furjaardag tuulijkquote:Op donderdag 29 december 2005 11:26 schreef MissMSX het volgende:
Gefeliciteerd met?
Ah okquote:
Hoe spontaanquote:Op donderdag 29 december 2005 11:39 schreef MissMSX het volgende:
[..]
VAN HARTE GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG!!!!!!!
Ik moet toch wel eerst weten waar ik iemand voor feliciteerquote:
Dat stond toch in het vorige SC-topicquote:Op donderdag 29 december 2005 11:42 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik moet toch wel eerst weten waar ik iemand voor feliciteer![]()
Misschien was ze d'r toen niet meerquote:Op donderdag 29 december 2005 11:44 schreef webspider het volgende:
[..]
Dat stond toch in het vorige SC-topic
Volgens mij doet MissMSX vast wel aan inlezenquote:Op donderdag 29 december 2005 11:46 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Misschien was ze d'r toen niet meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |