ik weet niet of je wel eens koorts hebt gehad, maar dan heb je het steenkoud, hoe warm het ook is. kost enorm veel energie, dus als je jezelf wat isoleert met dekens enzo hou je je lichaam makkelijker op die hoge temperatuur zodat de bacteriën of virussen eerder doodgaan.quote:Op woensdag 25 januari 2006 11:25 schreef zoeperzazke het volgende:
Als een mens koorts heeft pakken wij deze toch ook niet in, hij moet juist zn warmte kwijt kunnen van de koorts... ik zou oppassen met teveel warmte en zeker met een konijn van 1 dag van buiten (vriespunt) naar binnen (20gr) halen... beetje een extra klap voor zo'n beestje, lijkt me...
die crap snap ik echt niet, hoe kom je er bij dat een konijn niet tegen lekker warm zou kunnen?quote:Op woensdag 25 januari 2006 11:25 schreef zoeperzazke het volgende:ik zou oppassen met teveel warmte en zeker met een konijn van 1 dag van buiten (vriespunt) naar binnen (20gr) halen... beetje een extra klap voor zo'n beestje, lijkt me...
Allereerst, ik ben geen nijnenmens maar een caafmens, dus als ik iets medisch fouts zeg over nijnen mijn excuses. Maar ik weet wel dat je een dier van buiten nooit binnen een dag binnen mag halen (en dan echt verwarminbinnen, een garage is een mooie overgang).quote:Op woensdag 25 januari 2006 11:35 schreef mighty_myte het volgende:
[..]
die crap snap ik echt niet, hoe kom je er bij dat een konijn niet tegen lekker warm zou kunnen?
die beesten vinden alles tussen de -10 en +30 prima.
als jij in je vakantieland uit het vliegtuig stapt ga je toch ook niet eerst een dag acclimatiseren?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |