Durf je wel, nou ik vandaag zo kwetsbaar ben!quote:Op donderdag 29 december 2005 12:57 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Daar wordt je toch zo moe van, irritante Roelfiguren.
Spoor van kwijl achter je aan, van zo'n puppie die het maar niet op wil geven. Verwachten ze ook nog dat je het kwijl zelf even op gaat dweilen. Dus niet he....![]()
Ik zou zeggen geef hem maar zelf een dweil in z'n handen. Laten werken die gasten![]()
quote:Op donderdag 29 december 2005 12:56 schreef PH52 het volgende:
[..]
Hey Cuall, gelukkig je bent er weer, ik miste je al.![]()
Kom op! Puppies moet je toch een beetje opvoeden en corrigeren?quote:Op donderdag 29 december 2005 13:02 schreef demins het volgende:
Durf je wel, nou ik vandaag zo kwetsbaar ben!![]()
quote:Op donderdag 29 december 2005 12:52 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ikke wel, heerlijk geslapen nadat bekend was dat het forum open blijft![]()
Foto's! Foto's Foto'squote:Op donderdag 29 december 2005 13:00 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Heb ik wel... nie groot, maar heb ze wel...![]()
![]()
Ah, daar hebben we hier geen last van. Eneco gooit af en toe een stroomstoring van een uurtje of 3 erin, alle ijs pleite.quote:Op donderdag 29 december 2005 13:03 schreef cuall het volgende:
[..]
ik was niet weg hoor, moest alleen tussendoor even m'n koelkast schoonmaken, want die deed pogingen om weg te lopen, leek me niet zo'n goed plan, dus............
Jij zegt het...quote:Op donderdag 29 december 2005 13:04 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Kom op! Puppies moet je toch een beetje opvoeden en corrigeren?
quote:Op donderdag 29 december 2005 13:04 schreef cuall het volgende:
[..]
ben ik toch te vroeg gaan slapen
![]()
quote:Op donderdag 29 december 2005 12:59 schreef PH52 het volgende:
[..]
Ja, dat snap jij niet, jij hebt geen tiete.![]()
Tot ziens dan maar jacobquote:Op donderdag 29 december 2005 13:06 schreef Bocaj het volgende:
Ik ga er weer van tussen![]()
![]()
Misschien bij BBH weer online....
Ja, da wou ik nog ff zeggen, hartstikke goed gereageerd, direct met z'n alle derop gesprongen.quote:Op donderdag 29 december 2005 13:06 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Het was FEEEEEEEESSSSSSSSSSSSTTTTTTTTTTTTT
![]()
Wij zijn de winnaars van BB![]()
Die weet je inmiddels te vinden...quote:
Dit is een echt plaatjequote:Op donderdag 29 december 2005 12:43 schreef demins het volgende:
Dit vond ik dan wel weer een lief plaatje op de voorpagina van de Volkskrant!
[afbeelding]
Gewoon om te laten zien dat ik ook menselijke trekjes heb
Maakt niks uit, grote tieten is ook niet alles.quote:Op donderdag 29 december 2005 13:07 schreef cuall het volgende:
[..]
ik heb héél lang in de rij gestaan, maar ze hebben me over het hoofd gezien
![]()
Wow schitterend! Krijg er romantische ideeën bij...quote:Op donderdag 29 december 2005 13:09 schreef White_Pearl het volgende:
Dit is een echt plaatjenet geschoten hier bij mij
![]()
Ooooooohhhhhh, wat mooiquote:Op donderdag 29 december 2005 13:09 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Dit is een echt plaatjenet geschoten hier bij mij
![]()
[afbeelding]
En het valt alweer met bakken uit de lucht![]()
Hallo allemaal trouwens![]()
![]()
![]()
![]()
Door als collectief er op te duiken is alles inderdaad goed afgelopen.quote:Op donderdag 29 december 2005 13:07 schreef PH52 het volgende:
[..]
Ja, da wou ik nog ff zeggen, hartstikke goed gereageerd, direct met z'n alle derop gesprongen.
complimenten voor de nachtploeg.
![]()
![]()
Als alle muntjes die bij ChantalC nog vast zitten in 1 keer vallen, denk je dat ze jackpot gewonnen heeft!quote:
quote:Op donderdag 29 december 2005 13:06 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Het was FEEEEEEEESSSSSSSSSSSSTTTTTTTTTTTTT
![]()
Wij zijn de winnaars van BB![]()
Hier in het zuid-westen sneeuwt het af en toe... Alleen de sneeuw is algesmolten voor het op de grond valt...quote:Op donderdag 29 december 2005 13:10 schreef Snaptnix het volgende:
Ik wil ook sneeuw, voorlopig alleen maar zon hier in het zuiden![]()
doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiquote:Op donderdag 29 december 2005 13:06 schreef Bocaj het volgende:
Ik ga er weer van tussen![]()
![]()
Misschien bij BBH weer online....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |