Zo paar dagen verder
![]()
Updeet:
kast is nu in de grondverf gezet(wat een werk zeg, al die hoekjes/gaatjes etc etc)
Spant is afgewerkt en in de grondverf gezet
wand is afgewerkt en in de grond verf gezet
Zooitje inbouwdozen zijn onder het gips vandaan gepulkt en al voorzien van bedrading
Cv pijpen zijn voorzien van aansluitmoern/wartels
Smeervloertje in de badkamer gelegd(onder afschot, douche 1.5 cm, rest 1 cm richting de drain, bij toilet haast niks omdat deze vlak bij de deur zit)
Architraven gegrond en afgewerkt
Kreeg een tip om de laatste gang met plamuur voor de hoogglans aflakverf te doen met gips, dat heb ik geweten. Bij de bouwmarkt gemeld krijg rotband mee(1kg) is veel te grof, en grijs... Ik terug moet fijner en wit als het kan.....
![]()
Krijg ik geelband mee, idd fijner ja maar nog steeds stukjes zand erin HALLO!!!!! Nou ja morgen maar gips halen echte gips dat moet ik hebben. Heb nu ff gehoord bij buur de schilder wat ik dan moet halen. Bouwmarkt werkte niet echt mee............
![]()
Verder wat naden etc nog gekit, en morgen ga ik de eerste wand van de slaapkamer in de hoogglans zetten, kan ook niet meer doen dan omdat ik maar een liter van die handel heb(wijzonol keniawit) En ik eerst met de "regering"(mijn vrouw) overleggen moest welke kleuren nu waar moesten komen.Hadden het al besproken hör
![]()
, maar kleurtje in het blikje live zien is voor de dames toch anders....
![]()
Maandag middag komt de andere bestelde verf (6 liters Keniawit hoogglans), en dan kan ik meters maken. Woensdag gaan mijn vader en ik de kast met zijn tweeen schilderen. In je eentje ben je wel de hele dag bezig gok ik.....
Dinsdag overloop schilderen, hoop schilderwerk de komende dagen dus
Voor de rest heb ik de offerte van het nuon ontvangen, de meter van zowel het gas als de elektriciteit moeten 45 centimeter om plus een hoek van 90 graden gedraaid worden. Dus alles opnieuw aansluiten met kabels van buitenaf etc.
Kost gewoon even ¤605,- inclusief.........
![]()
Ik ga daarnaast zelf het gat voor de deur wel spitten, anders kost het nog meer. Mantelpijp ff laten leggen door installateur(in verband met garantie dat je het goed doet/moet etc.)
Afspraak dat het plafond met licht erin komt staat al, volgende week Zaterdag a.s(volgende week)hebben mijn klusmakkers in bange dagen allebei tijd. En kunnen we met zijn drieen het plafond van de slaapkamer en de overloop erin "lopen", Jaap en ik het plafond, en Stefan de spotjes e.d. Kan niet anders als goed gaan
Volgende week komt de stucadoor als het goed is, en dan kan in ieder geval de hele keuken en bijkeuken klaar gestuct worden, moet ook wel week erna komt het grootste deel van de keuken al. Blad wordt dan pas opgemeten een granieten blad kan je moeilijk ff wat afschaven
![]()
En nu? ja pitten morgen weer vroeg dag
DAAAG