Staat toch de combi op?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:39 schreef arithaterhorst het volgende:
Foto's, we willen foto's zien van de combi![]()
![]()
Fornuis is gaaf ja...................quote:Op woensdag 15 maart 2006 19:30 schreef mrien het volgende:
Dat fornuis is gaaf !!!!!!
Tuurlijkquote:Op woensdag 15 maart 2006 21:30 schreef Marsepein het volgende:
Nou je dag niet hebben? Mag het met zulke dingen die misgaan....
Mag ik zeggen dat ik het fornuis niet mooi vind.... het ovengedeelte vind ik te modern ten opzichte van de pitten .... maar ieder zijn keus. En jij bent kok, dus verstand zul je er wel van hebben
![]()
Op de foto met de spoelbak scheelt het ongeveer 2 cm. Is dat niet op te lossen door er 2 helemaal 'onderin' te monteren, en 2 helemaal 'bovenin' in de doos? Of wordt het gat van de inbouwdoos dan niet volledig afgedekt?quote:Op donderdag 16 maart 2006 08:36 schreef Gurb het volgende:
Als ik zo op de eerdere foto's kijk, zie ik eigenlijk niet dat er veel verschil in zit??
k heb t in de schuur gewoon 1 op gemeten.. tov de vloer, en die vast gejast, buis er op jassen met de waterpas er bijquote:Op donderdag 16 maart 2006 18:01 schreef Vonkenboer het volgende:
Ik denk dat de installateur zich vergist heeft met het aftekenen enmeten vanaf het meterpeil in de woning. Dan kun je je makkelijk 2 of meer cm vergissen![]()
* Uit ervaring spreekt*
Maar dat het niet veel eerder op is gevallen vat ik niet; die 2 cm zie je op het oog toch als je er goed nakijkt of als je er een keer langsloopt ?
Normaal hou je bij het aftekenen en bij het plaatsen van de dozen de waterpas wel bij de hand
Juistemquote:Op donderdag 16 maart 2006 18:01 schreef Vonkenboer het volgende:
Ik denk dat de installateur zich vergist heeft met het aftekenen enmeten vanaf het meterpeil in de woning. Dan kun je je makkelijk 2 of meer cm vergissen![]()
* Uit ervaring spreekt*
Maar dat het niet veel eerder op is gevallen vat ik niet; die 2 cm zie je op het oog toch als je er goed nakijkt of als je er een keer langsloopt ?
Normaal hou je bij het aftekenen en bij het plaatsen van de dozen de waterpas wel bij de hand
*jaloers is op je douche*quote:Op donderdag 16 maart 2006 22:46 schreef Cybersijp het volgende:
Waren dus slechts twee pics vandaag, voordat het accutje het voor gezien hield..... Accu is inmiddels wel weer vol hoor
Dekstuk, windveer, en een deel van de nieuwe goot welke vandaag en gisteren zijn aangelegd. Mooi hout hoor dat western red ceder. Mits je het goed bijhoud met schilderen heeft het een heeeeele lange levensduur(das net watik zoek)
Douche deuren op zijn plaats, drain is nu te verzagen omdat hij anders niet meer makkelijk onder de deuren vandaan te halen is als hij vies oid is.Zagen omdat dat mar een naadje van 2 mm geeft ipv met haakse slijper en dan 5 mm kwijt.(past ie bter)
Dat was hem weer voor vandaag
Ik ben jaloers op t hele huis! hahahaquote:
idd t zal vast wel goedkomen..quote:Op vrijdag 17 maart 2006 00:01 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Ik ben jaloers op t hele huis! hahaha
Jammer dat het een beetje tegenzit maar komt vast allemaal weer goed!![]()
![]()
Als jij het betaald, laat ik het zwembad weer terugkomenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 00:06 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
idd t zal vast wel goedkomen..
vind t wel zonde vant zwembad opzich (die had ook gerenoveerd kunnen worden)
maar ja tis net van houd je er van of niet
no thnxquote:Op vrijdag 17 maart 2006 00:11 schreef Cybersijp het volgende:
[..]
Als jij het betaald, laat ik het zwembad weer terugkomen![]()
![]()
T moet uit de lengte dan wel de breedte komen( 12m om 6m)
Wij deden dat door het plafond als uitgangspunt te nemen. De vloer was nog beton en idd niet echt egaal. Maar op een latje aftekenen waar de bovenkant van het gat moest zitten, en dan dat latje steeds gebruiken.quote:Op donderdag 16 maart 2006 18:30 schreef Vonkenboer het volgende:
Als het een afgewerkte vloer is dan kom je dan ook wel juist uit; maar ondat dat in de bouw niet normaal is (meestal onafgewerkte vloeren) moet je van het meterpijl af gaan (zoveel cm vanaf onder of bovenkant van het kozijn of een deur:P
Kan ook betonplaten zijn over het algemeen wel goed waterpas geplaatst. Tenminste meestalquote:Op vrijdag 17 maart 2006 09:26 schreef arithaterhorst het volgende:
[..]
Wij deden dat door het plafond als uitgangspunt te nemen. De vloer was nog beton en idd niet echt egaal. Maar op een latje aftekenen waar de bovenkant van het gat moest zitten, en dan dat latje steeds gebruiken..
hier is in de voor / achter kamer de vloer ligt aflopend.. t plafond is dus ook schuine bedoelingquote:Op vrijdag 17 maart 2006 18:19 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Kan ook betonplaten zijn over het algemeen wel goed waterpas geplaatst. Tenminste meestal![]()
![]()
Ik heb in de douche gekozen voor dezelfde oplossing: badkamer thermo kraan plus freehander en handdouche. Wat me opvalt is dat je slang aansluiting heel laag zit, is dat niet lastig met spoelen?quote:
ahaaaaaaaa okee... Kreeg namelijk al een beetje afkickverschijnselen..quote:Op maandag 20 maart 2006 23:47 schreef Cybersijp het volgende:
psst komt omdat er ook vrij weinig te melden is.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |