quote:Op donderdag 29 december 2005 02:06 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Jullie moeten elkaar wel een beetje ondersteunen he, doen Henk en Yolande ook (bijna) altijd, tenzij Henk weer ligt te snurken
Jaaaaaaaa... met zijn allen... met zijn ah-ha-llen. The good old times continuesquote:Op donderdag 29 december 2005 02:16 schreef M-en-A het volgende:
Ik moet het toch nog ff kwijt aan de toetsjes..... iedereen bedankt voor de geweldige reacties. We hebben het met z'n allen toch voor elkaar gekregen dat we samen mogen blijven. Gewoon ONS clubje onder elkaar. Bedankt VRIENDEN en VRIENDINNEN![]()
![]()
![]()
![]()
De hulde is terecht. het lijkt me een crime om de streams te volgen en dan ook nog te samen vatten. Ik doe jullie het niet naquote:Op donderdag 29 december 2005 02:06 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Oow wat liefEindelijk iemand waarvan je weet dat die het leest!
![]()
(ik heb mijn best gedaan maar DE streamers dit jaar waren M-en-A
HULDE)
Dat gaat tot in het oneindige door... Er komen nu live shows, maar de leukste afleveringen zijn wel geweest.quote:Op donderdag 29 december 2005 02:16 schreef Manu82 het volgende:
Stomme vraag waarschijnlijk, maar wanneer is Idols hier afgelopen???
Ik vind het anders een intrigerende vraagquote:Op donderdag 29 december 2005 02:16 schreef Manu82 het volgende:
Stomme vraag waarschijnlijk, maar wanneer is Idols hier afgelopen???
Whahahaquote:Op donderdag 29 december 2005 02:17 schreef SuperMOM het volgende:
Ik moet, ik moet, ik hou het niet meer, help me! Nee ik kan niet meer, ik moet.....
JOSTIFLIP!!!
![]()
Allichtquote:Op donderdag 29 december 2005 02:18 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik vind het anders een intrigerende vraag![]()
quote:Op donderdag 29 december 2005 02:16 schreef M-en-A het volgende:
Ik moet het toch nog ff kwijt aan de toetsjes..... iedereen bedankt voor de geweldige reacties. We hebben het met z'n allen toch voor elkaar gekregen dat we samen mogen blijven. Gewoon ONS clubje onder elkaar. Bedankt VRIENDEN en VRIENDINNEN![]()
![]()
![]()
![]()
wie ik??? ik onteken allesquote:Op donderdag 29 december 2005 02:15 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
En dat vraag je aan een Alzheimerpatiënt? Heel gemeen!
![]()
http://www.glenfiddich.com/
Dat ga je krijgen, als je een uur over een pafke doetquote:Op donderdag 29 december 2005 02:19 schreef Coos het volgende:
En nu moet ik eerst weer een heleboel teruglezen.![]()
Ja, ik vroeg het eigenlijk omdat op dat forum nog maar 22000 reacties zijn terwijl er op ons forum 430000 reacties inmiddels zijn......quote:Op donderdag 29 december 2005 02:18 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat gaat tot in het oneindige door... Er komen nu live shows, maar de leukste afleveringen zijn wel geweest.
quote:Op donderdag 29 december 2005 02:20 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ja, ik vroeg het eigenlijk omdat op dat forum nog maar 22000 reacties zijn terwijl er op ons forum 430000 reacties inmiddels zijn......
Welnee, dat heb jij toch helemaal niet nodigquote:Op donderdag 29 december 2005 02:19 schreef Coos het volgende:
En nu moet ik eerst weer een heleboel teruglezen.![]()
Wow, dat begin is mooi, met die twee glazen.quote:Op donderdag 29 december 2005 02:20 schreef h.henkie het volgende:
[..]
wie ik??? ik onteken allesMaar kijk ook even op http://www.maltwhiskytrail.com/
Neeee!quote:Op donderdag 29 december 2005 02:16 schreef teamlead het volgende:
[..]
Niet zomaar een vrouw! ik viel van schrik bijna van mijn stoelmaar gewoon DE stem
Het feest kan beginnen want M-en-A is binnen we gaan nog niet naar huis...... lalallalalalaaaquote:Op donderdag 29 december 2005 02:16 schreef M-en-A het volgende:
![]()
![]()
![]()
Whahaha, wat een ander gezicht ineens zeg... een blonde nathaliequote:Op donderdag 29 december 2005 02:20 schreef melke het volgende:
Voor de Nathalie fans en als je meer voorlichting nodig hebt. Misschien ook wel een tip voor Nathalie zelf met haar after morning pil...
http://www.thelovefactory.nl/tv4.htm
of http://www.thelovefactory.nl/tv5.htm
quote:Op donderdag 29 december 2005 02:22 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Neeee!Toch niet DE enge stem?? Die hele enge euhmmm Mummie stem waarvan we eerst dachten dat het een man was? Die homo? Mummie achtig zeg maar? Was die in HET Huis?
![]()
Pfff echt? En ons willen ze dicht gooien?quote:Op donderdag 29 december 2005 02:20 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ja, ik vroeg het eigenlijk omdat op dat forum nog maar 22000 reacties zijn terwijl er op ons forum 430000 reacties inmiddels zijn......
Nee idd.quote:Op donderdag 29 december 2005 02:21 schreef PC eend het volgende:
[..]
Welnee, dat heb jij toch helemaal niet nodig![]()
Blij dat me kids na die enge alien film al gingen slapenquote:Op donderdag 29 december 2005 02:22 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Neeee!Toch niet DE enge stem?? Die hele enge euhmmm Mummie stem waarvan we eerst dachten dat het een man was? Die homo? Mummie achtig zeg maar? Was die in HET Huis?
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |