Hai odiequote:
Om eerlijk te zijn weet ik het allemaal niet, vorige week voor de finale waren er al verhalen dat dit BB5 forum nog 1 week in de lucht zou blijven, maar ik weet niet waar deze vandaan kwamenquote:Op donderdag 29 december 2005 01:28 schreef teamlead het volgende:
[..]
Uit de reactie van CW eerder vanavond kwam vrij duidelijk naar voren dat zij niet op de hoogte waren van deze beslissing
quote:Op donderdag 29 december 2005 01:27 schreef odie22 het volgende:
Kan ik nou niet 1 avondje weg zijn zonder dat er weer eens wat gebeurt ???
nee, CW wist van niks en is vertrokken, dus ga ik er vanuit dat flugel er ook niks van weet.quote:Op donderdag 29 december 2005 01:27 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik neem zomaar aan dat o.a. CW en Flügel op de hoogte zijn en overlegd hebben met de beheerders van deze site
Odiequote:Op donderdag 29 december 2005 01:27 schreef odie22 het volgende:
Kan ik nou niet 1 avondje weg zijn zonder dat er weer eens wat gebeurt ???
quote:Op donderdag 29 december 2005 01:28 schreef Day het volgende:
[..]
Hallo!!! Het is wel nog steeds Fok, hè!!!![]()
![]()
Hoi Odie, staat je naam al op de lijstquote:
Gezienquote:Op donderdag 29 december 2005 01:28 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Supermom... ik heb een appart topic geopend voor de lijst
Protestformulier tegen sluiting van dit forum
Zegt genoeg over het niveau hier he!quote:Op donderdag 29 december 2005 01:26 schreef regenworm het volgende:
Er gebeurd geen reet op de streams maar we vliegen weer als van ouds door de topics heen
BB5 staat wel nog onderaan vermeldquote:Op donderdag 29 december 2005 01:30 schreef odie22 het volgende:
Ik ga een claim indienen bij FOK , start forum.fok.nl op en zie geen BB5 meer staan , schrik me te pletter
Laten we het hopen.... dat er namen als Cardwoman en Flugel bij komen te staanquote:Op donderdag 29 december 2005 01:30 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
GezienHoop dat er nog vele na ons zullen volgen om te tekenen!
![]()
[Roelmodus]quote:Op donderdag 29 december 2005 01:28 schreef teamlead het volgende:
[..]
Uit de reactie van CW eerder vanavond kwam vrij duidelijk naar voren dat zij niet op de hoogte waren van deze beslissing
[..]
way ahead of you: BB-Forum?quote:Op donderdag 29 december 2005 01:31 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
[Roelmodus]
Das wel zout dan![]()
[/Roelmodus]
Maar even serieus, dat is idd een beetje vreemd, vooral omdat ik hier niemand van de beheerders zie posten en toch besluiten ze om de boel dicht te gooien, ik ga eerst even de OP van Dagonet lezen
Hebben jullie hierover al je beklag gedaan in Feedback? Dat werkt denk ik beter dan topics erover hier maken omdat ze (de admins) hier niet frequent kijken
Overmorgen kunnen we eindelijk heel lang wegblijvenquote:Op donderdag 29 december 2005 01:29 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Erg he, je kan niet even weg hier!!!
![]()
staat helemaal onderaan bij tijdelijkquote:Op donderdag 29 december 2005 01:30 schreef odie22 het volgende:
Ik ga een claim indienen bij FOK , start forum.fok.nl op en zie geen BB5 meer staan , schrik me te pletter
Wat heb ik nu weer aan m'n fiets hangen, die mongolen zijn wel erg snel en overtuigd!!!!!quote:Op donderdag 29 december 2005 01:30 schreef odie22 het volgende:
quote:Op donderdag 29 december 2005 01:31 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Laten we het hopen.... dat er namen als CartWOman en Flugel bij komen te staan![]()
bedoel je het positief of negatiefquote:Op donderdag 29 december 2005 01:31 schreef melke het volgende:
[..]
Zegt genoeg over het niveau hier he!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |